שחקני הפועל והמאמן טסלפפה בבלומפילד צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה
שחקני הפועל והמאמן טסלפפה בבלומפילד צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

האם למאמן יש פתרונות? | הטור של מתן ציוני

הפועל סיימה משחק שני ברציפות עם אפס נקודות ואפס שערי זכות והמאמן צריך למצוא פתרונות גם כשעידן שמש חסר. רף הסבלנות של האוהדים השתנה השנה נוכח הציפיות הגבוהות ובבלומפילד כבר נשמעו קולות מחאה

פורסם בתאריך: 13.9.22 09:38

נדמה שהשבוע שלאחר ההפסד המרגיז לכפר סבא עבר לאט מתמיד. משום מה, למרות שמדובר היה בהפסד הראשון של העונה, הייתה הרגשה של דאגה גדולה ואף פסימיות לגבי ההמשך. אתמול בבלומפילד הפועל אמנם נראתה טוב יותר, אך שוב יצאה מנוצחת וללא שער לזכותה.

על אף התסכול והאכזבה, אסור לתת לכדור השלג הזה לגדול ולהתגלגל. אחרי שכלל משחקי המחזור ה-4 הושלמו, הפועל ניצבת במקום ה-5 ואף קבוצה עוד לא ברחה לליגה. בעונה שעברה, השיגה הפועל עד המחזור הרביעי נקודה אחת פחות מה-6 שצברה עד כה. נכון, אין להשוות את תנאי הפתיחה של הקבוצה אשתקד אבל אנחנו רק בהתחלה של ליגה ארוכה מאוד. ועדיין, התירוצים הנ"ל לא יחזיקו מים במידה והפועל לא תנצח את המשחק הבא ותגיע לדרבי במומנטום שלילי.

הפועל פתחה את המשחק בבלומפילד עם אנרגיות טובות יותר מהמשחק הקודם, לא שהוא הציב רף אנרגטי שקשה לעבור, אבל בכל זאת. גם הפועל וגם בני יהודה הגיעו לאורך המחצית הראושנה למספר מצבים קורצים אך היו אלה המקומיים שמצאו את הרשת ממש לפני הירידה להפסקה. רז שטיין הוחלף כבר בדקה ה-50 בעוז פרץ, בשל פציעה שטרם ברורה חומרתה. המחליף של טסלפפה שוב הגיע למצבים קורצים אך לא השלים את המשימה עם כדור ברשת. נקווה שעידן שמש יחזור בהקדם, כי בשני המשחקים בהם לא שיחק, הפועל פשוט לא מצליחה לכבוש. ג'ימי אלכסיס ואופק אושר נכנסו בדקה ה-70 והיו פעלתניים וטובים. המחליפים האחרונים להיכנס היו בר נאווי וליאור ברקוביץ', שנכנסו בדקה ה-80, אך גם הם לא הצליחו להביא את הפועל להשוות את התוצאה.

 

הפועל מסיימת משחק שני ברציפות בהפסד של 1-0, הפעם לעיני כ-500 כחולים מאוכזבים בשער 5 בבלומפילד. כבר בחמישי הקרוב תארח הפועל את אדומים אשדוד, ממנה השיגו רק נקודה אחת בעונה שעברה. הפועל לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד עוד משחק, בטח לפני הדרבי שמעבר לפינה. נדמה שאוהדי הפועל פחות סבלניים העונה, נוכח הציפייה הגדולה מעונה סוחפת, וסיר הלחץ הזה מוציא כבר כעת קולות מחאה כנגד מאמן הקבוצה. אם בעונה שעברה גילינו סבלנות ליכולת הקבוצה עד למחזור ה-11, אז הפתיל השנה קצר בהרבה.

בסופו של דבר אי אפשר להתחמק מהרצון והציפייה של אלפי אוהדי הקבוצה לעלות ליגה. זה בטח לא יקרה בקלות, כי מה הולך בקלות בחייו של אוהד הפועל? כדי שזה יהיה בכלל ריאלי, על מאמן הקבוצה עופר טסלפפה להביא פתרונות גם כשהסקורר שלו פצוע. גם לי קשה באופן אישי להכיל את האכזבה מאיבוד נקודות אבל אני גם מאמין שאל לנו אוהדי הקבוצה להוסיף עוד שמן למדורה ולהביא עוד לחץ לא בריא לשחקנים ולמערכת. כך היא ההרגשה בסיום המשחק, מלאה בסתירות שבין תסכול לאמונה. אם גם במשחק הבא נצא עם הפנים בין הידיים, הכף תטה באופן מובהק לצד השלילי. ניצחון משכנע במחזור הקרוב ונוכל לשים את שני המשחקים האחרונים מאחורינו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הענק הירוק

    נגד כפר סבא לא הגיעו למשחק
    נגד בני יהודה נראה טוב יותר .לדעתי המאמן חלש ולא מצליח לעמוד בלחץ .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר