דגל פריסה מרשים של הפועל לפני הדרבי, צילום עומר יצחקי
דגל פריסה מרשים של הפועל לפני הדרבי, צילום עומר יצחקי

אין שום סיבה שהפועל תתבטל כך | הטור של מתן ציוני

יש הרבה ביקורת על ניהול המשחק של עופר טסלפפה, ובצדק. ניהול המשחק של מאמן הפועל היה רע וגרם לכך שמשבוע נפלא שהתחיל ב-4:0 מהדהד, נזכור (גם אם נרצה לשכוח) את ההשפלה שספגנו דווקא מול היריבה המרה שלנו

פורסם בתאריך: 22.9.22 09:45

הימים של לפני הדרבי תמיד מזכירים לי את הזמן שלפני שמגיע חג. רף ההתרגשות עולה וגם אם הסיכויים לרעתנו, כולנו מתייצבים כאחד וגודשים את היציע כדי לדחוף את השחקנים ולהראות לכולם מי הוא המועדון הבכיר של העיר. לצערנו, במקום את חגיגת ראש השנה, קיבלנו מוקדם מהצפוי את יום כיפור. כל שער של מכבי היה כמו סכין שננעצה בלב וחתכה לכולנו בבשר החי.

בניגוד לשנים קודמות, הייתה הרגשה שהפועל יכולה ותיתן פייט למכבי אבל בסופו של המשחק ירדנו חפויי ראש וכואבים. יש הרבה רגשות אחרי תבוסה כזו אבל אני מרגיש הרבה יותר עצב מכעס. יש הרבה ביקורת על ניהול המשחק של עופר טסלפפה, ובצדק. אין שום סיבה שהפועל תתבטל כך ולא תהווה יריב שקול ליריבה. ניהול המשחק של מאמן הפועל היה רע וגרם לכך שמשבוע נפלא שהתחיל ב-4:0 מהדהד, נזכור (גם אם נרצה לשכוח) את ההשפלה שספגנו דווקא מול היריבה המרה שלנו.

הפעם האחרונה שהפועל חטפה תבוסה כזו הייתה לפני 5 שנים (4:0 לכפר סבא במחזור השני של עונת 2017/8) ודווקא העונה, כשמשאלות ליבם של אוהדי הקבוצה מבקשות עליית ליגה, הפועל מתרסקת במשחק נוראי שלה. למעשה, זו התבוסה הכי גדולה של הפועל בדרבי מזה 43 שנים!. כשמצפים ליותר, האכזבה הרבה יותר מרה מהרגיל. בלי עין הרע, ידענו הפסדים רבים לאורך השנים אבל תבוסה שכזו, ועוד בדרבי? זה משהו יוצא דופן ובגלל זה הוא כל כואב וצורב.

 

על המשחק אין לי רצון ולא כוחות להרחיב. מכבי הכניעה את הפועל וסגרה עניין עם שני שערים בתוך 3 דקות (39, 42) והוסיפה עוד שני פנדלים במחצית השנייה. הבדל של ליגה שלמה ניכר בין הקבוצות והיה זה קשה מנשוא בדקות רבות של המשחק. הפועל מסיימת את המחזור ה-6 עם 3 ניצחונות ו-3 הפסדים ומאזן שערים של 7:7. לפני השלמת המחזור, הפועל, איכשהו, עדיין במקום ה-3 שדי משקר נוכח היכולת הלא משכנעת.

חלק גדול מהקהל קרא בסיום המשחק לעופר טסלפפה להתפטר, אך אני לא רואה את זה קורה. למאמן תינתן ארכה נוספת להפיק לקחים ולנסות לשנות את דעת הקהל שנוטה יותר ויותר להיפרדות ממנו. אם לא נראה שיפור משמעותי במשחקים הקודמים, קשה לי לראות איך הרומן הזה יימשך. הלחץ של קהל הפועל, שנוכח תמיד, הולך וגדל ורק ניצחונות ושיפור דרסטי ביכולת יכול לשנות את המגמה הזו.

גם אחרי משחק כל כך מתסכל, שום דבר לא ישבור את אוהדי הפועל. עברנו כל תסריט אימים אפשרי בחיינו, אז גם הנוקאאוט הזה שקיבלנו לא ישאיר אותנו על הקרשים. לנו ולהפועל יש זמן רב להתאושש עד המחזור הבא. בתקווה לשכוח כמה שיותר מהר את הערב הזה ולצאת לשנה חדשה ומוצלחת הרבה יותר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר