שי ברדה צילום באדיבות מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים

אין תלונות, בטח לא אחרי דרבי כזה | הטור של אלמוג אופיר

שי ברדה הבטיח שהכל יתחבר במכבי וזה אכן קורה, גם במגרש וגם ביציע. אז אבי לוזון, פנה בבקשה את המקום לאופיר לוזון שב ביציע כנשאי כבוד ותיהנה מהמועדון שבנית

פורסם בתאריך: 29.9.22 13:06

1. אין תלונות כמובן אחרי ארבעה ניצחונות ותיקו, גם אם היכולת לא מי יודע מה, אבל שום דבר לא הכין את אוהדי מכבי להתפוצצות המרגשת בדרבי. השחקנים של שי ברדה טסו על הדשא כאילו נורו מלוע של תותח, שטפו את המגרש עם כדורגל משובח, פירקו לחתיכות את הפועל חסרת האונים והוכיחו (שוב) מי בעלת הבית הבלעדית בעיר. גם ביציע הייתה תכונה נהדרת ותענוג היה לראות את המכביסטים בתצוגת עידוד לפנתיאון עם תפאורה מושקעת וים של התלהבות.

2. שאפו גדול לברדה ולצוות המקצועי והניהולי בראשות עומר גולן ואופיר לוזון. במפגש בין הצוות לאוהדים הבטיח ברדה שהכל יתחבר ואין במה מכובדת יותר מהדרבי למשחק הכי טוב של מכבי העונה. מוטי ברשצקי רמה אחת מעל כולם בכל מקום על המגרש, ארד בר שב להזכיר את הימים היפים שלו, גדעון אקווה גרזן באמצע (שיפור הצד הטכני לא יזיק), ברנקו ורגוץ' תחנה אחרונה, הקפטן תומר לוי באקסטזה עם ריקוד ניצחון ושלהוב הקהל, וכמובן חזרתו המרגשת של דני עמוס אל בין הקורות עם הצלת ענק וים של ביטחון. כאן גם ההזדמנות לאחל לדני מזל טוב לכבוד החתונה. כיף שחזרת אלינו!

 

3. הדרבי החד צדדי סימן היטב למי שעוד היה לו ספק שמקומה הטבעי של מכבי הוא בליגת העל. כעת המשימות הן לייצר המשכיות עם כדורגל מהנה וכך גם להשיב ליציעים את הקהל על בסיס קבוע. עם שי ברדה בראש הפירמידה המקצועית והמנכ"ל אופיר לוזון בראש המערכת הניהולית המשימה הזו בהחלט נראית ברת ביצוע.

4. כאן המקום לפנות שוב לאבי לוזון ולבקש ממנו לפנות לאופיר המוכשר את הבמה. שב לך בכיף ביציע כנשיא כבוד ותהנה מהמועדון שבנית ומדור העתיד שפורח ומצליח. מה ששלך שלך, אך כעת הגיע הזמן לצאת לדרך חדשה. אופיר הוא האיש הנכון במקום הנכון, ועם אוהדים מלאי תשוקה ביציע מכבי בהחלט נראית בדרך הנכונה להשיב את הסימפטיה שרכשו לה בעבר לא מעט יריבות.

5. לסיום, שנה טובה ומתוקה לכל המכבים היקרים – שנה של ניצחונות בדרבים, חזרה למקומנו הטבעי ובסימן חזרה של האוהדים המסורים ליציע. איזה כיף שיש הפועל, קדימה מכבי אבשלום פתח תקוה!


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר