אוהדי הפועל בלוד, צילום אסף הופמן הפועל פתח תקוה
אוהדי הפועל בלוד, צילום אסף הופמן הפועל פתח תקוה

הפועל לא מייצרת רצף | הטור של מתן ציוני

הפועל רצתה להשיג ניצחון שלישי רצוף נגד רמת השרון הבינונית מאוד, אבל המשחק הבינוני מאוד וחסר האנרגיות הביא רק תיקו מאכזב

פורסם בתאריך: 22.10.22 19:40

מלווה במאות רבות מאוהדיה, הגיעה הפועל אתמול (שישי) לאצטדיון לוד במטרה לנצח את המארחים מרמת השרון ולצאת עם ניצחון שלישי ברציפות. המחצית הראשונה הייתה משעממת ומנומנמת ברובה, להוציא מצב חופשי אחד של רמה"ש שננגח למשקוף של עומר כץ ונגיחה אחת מקרוב של עידן שמש שנהדפה לקרן. בזבוזי הזמן המפורסמים והמייסרים החלו מוקדם מהצפוי, כשהיה נדמה מרגע שריקת הפתיחה שהמארחים לא רוצים לשחק ומסתפקים בהחלט בתיקו. מתן גושה, מהמצטיינים בהפועל מתחילת העונה נפצע כבר בדקה ה-28 והוחלף ע"י רן ואתורי.
שופט המשחק הוסיף 4 דקות של תוספת זמן למחצית הראשונה, וכבר כמה שניות לאחר מכן פרץ ג'ימי אלכסיס במרכז המגרש ומסר לדוידוב. הקשר ניסה להשתלט אך השאיר לניב ברקוביץ', שבעט חזק ונהדף ע"י השוער המקומי עד לעידן שמש. חלוץ הפועל ניסה גם הוא ונהדף ואחרי עוד הרחקה של ההגנה הגיע מתן פלג בשעטה ושלח בעיטה נפלאה מ-20 מטרים שקיפצה על הדשא ופגשה את הרשת. 1-0 הפועל!

שחקני הפועל חוגגים את שער היתרון של מתן פלג, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

שחקני הפועל חוגגים את שער היתרון של מתן פלג, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

פתיחת המחצית השנייה נראה כמו המשך של הראשונה. גם בפיגור שער, לא נדמה היה ששחקני רמת השרון ממהרים לשחק והמשחק המשיך להתנהל באיטיות. בדקה ה-60 הגיע החילוף הראשון של עופר טסלפפה: אופק אושר ורבינוביץ' נכנסו במקום דוידוב (היה חולה במהלך השבוע) וברקוביץ, שסחב כרטיס צהוב. כמה דקות לאחר מכן עוד מהלך החל עם ג'ימי אלכסיס, שחטף כדור ומסר לרז שטיין. מספר 9 בכחול נכנס לרחבה וניפק מסירה מצוינת למוחא באדיר, שמ-11 מטרים בעט חזק אבל רק למשקוף והחוצה.

אמנם המארחים לא סיכנו באופן מיוחד את שערו של עומר כץ, אבל זה לא עזר לחששותיהם של אוהדי הפועל, שפחדו מאיבוד היתרון היקר. בהתקפה די יוצאת דופן של רמה"ש בדקה ה-71 הגיע שער השוויון. הגבהה מהאגף הגיעה לחלוץ האורחים, שלמרות שהיה בין צמד בלמי הפועל ואתורי ופישלר, הצליח להתל ולהערים על שניהם ולכבוש. בהיעדר קהל ביתי, החליט כובש השער לרוץ בהתרסה דווקא לאוהדי הפועל ולסמן להם תנועת השתקה מתגרה.

להבנתי, מדובר בשחקן שרק רוצה שיכירו ויזכירו את שמו ולכן אני נמנע בכוונה מלשרת את מטרתו. המעשה המטופש והילדותי שלו צריך לזכות אותו ביותר מכרטיס צהוב. הכי קל לקנוס קבוצות על זריקת חפצים, קריאות גזעניות וכו', אבל אם המנהלת וההתאחדות רוצות למנוע אלימות בספורט אז הן חייבות לפעול גם במקרה כזה בו שחקן מתגרה בקהל יריב ללא שום סיבה.

כמה דקות לאחר ספיגת השער הגיב טסלפפה בחילוף כפול נוסף: איצרין ובאדיר יצאו לטובת דרור ניר וליאור ברקוביץ'. לאיצרין ובאדיר היה משחק די טוב והמחליפים שלהם לא הביאו לשינוי יוצא דופן. אופק אושר היה המחליף היחיד שבלט היום ונקווה שימשיך לקבל קרדיט. עד הסיום לא השכילה הפועל להגיע למצבים קורצים וגם לאחר 6 דקות תוספת זמן לא הצליחה להשיג שער ניצחון. הפועל חייבת לנצח גם משחקים כאלה אם היא רוצה לעלות ליגה, ועדיין זה לא כזה נורא לסיים 4 משחקים עם 8 נקודות מתוך 12.

 

המחזור יושלם רק ביום שני, אך נכון כרגע הפועל ניצבת במקום ה-2 בטבלה עם 17 נקודות והפרש שערים עדיף על יריבותיה. קצב צבירת הנקודות הנוכחי הוא הגבוה ב-6 העונות האחרונות וזהה לעונת העלייה האחרונה ב2013/4. בעונה שעברה השיגה הפועל רק 2 נקודות מהמחזור ה-6 ועד ה-10, כשלא הצליחה לנצח בחמישה משחקים רצופים. אם העונה טסלפפה וחניכיו יצליחו לשמור על יציבות ולא ייתקעו בצורה דומה, הם יישארו לאורך כל העונה בצמרת הגבוהה.

ועוד מילה על מועדון הכדורגל של רמה"ש. פגשנו והתארחנו אצל הקבוצה ממורשה הרבה פעמים בשנים האחרונות וכמעט בכל פעם קיבלנו יחס מזלזל מהם. ההתגרות של חלוץ הקבוצה הזכירה לי את מחזור 28 של עונת 2007/8, עת היינו במקום ה-2 בטבלה והרחנו עלייה. אירחנו את רמה"ש ואחרי 10 דקות ספגנו שער משחקן צעיר ואלמוני בשם ערן זהבי, שסימן לעבר קהל תנועה מגונה.

לפני כמה עונות לא הודפסו כרטיסים למשחק ואחרי לחץ גדול בקופות, נכנסו/פרצו אוהדי הפועל בחינם. בעונה שעברה, אירחה אותנו רמה"ש בלוד והחליטה שמספיק לשלוח קופאי אחד ל-600 אוהדי הפועל שהגיעו, ורבים מאוהדי הקבוצה נכנסו באיחור רב. עדיין חם בשישי בצהריים ובהיעדר ברזייה היו צריכים האוהדים להיפרד מלא פחות מ-10 שקלים עבור כוס מים. עירוני רמה"ש לא מבצעת אפילו את המינימום הנדרש, לא מכבדת את הקהל היריב ומבחינת רוב אוהדי הפועל פתח תקוה בפרט ואוהדי הכדורגל ככלל, היא מיותרת בנוף הכדורגל הישראלי.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר