עופר טסלפפה צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה
עופר טסלפפה צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

תחושת הצרבת והאחריות של המאמן | הטור של מתן ציוני

שוב, דווקא לעיני מספר שיא של קהל ביתי העונה, הפועל פשוט נעלמת ומציגה יכולת נרפה. למאמן הקבוצה אין תשובות ובשלהי המשחק הלכו וגברו קריאות הקהל להתפטרותו

פורסם בתאריך: 29.10.22 15:27

כל אוהד הפועל פתח תקוה מכיר היטב את התחושה הזו. הרגשה שדומה לצרבת קשה, שמגיעה לאחר משחקים כמו אלו של אתמול. קוקטייל של אכזבה, כעס ותסכול על יכולת השחקנים והמאמן דווקא בסוג של יום חג, שהחל בהפנינג מושקע שהביא מאות ילדים ליציעים. כפי שארע במשחקים נגד כפר קאסם, בעונה שעברה, ובדרבי השנה – דווקא לעיני מספר שיא של קהל ביתי העונה, הפועל פשוט נעלמת ומציגה יכולת נרפה. למאמן הקבוצה אין תשובות ובשלהי המשחק הלכו וגברו קריאות הקהל להתפטרותו.

בחמש הדקות הראשונות של המשחק הפועל נראתה תוססת ונמרצת והגיעה לשני מצבים קורצים, אך ממש לאחר מכן החלה לשקוע למשחק שבלוני, אפור ומשעמם שהסתיים בהפסד מרגיז. שחקני הפועל ירדו בסיום למשמע שריקות בוז מרובו המוחלט של הקהל. הפועל של העונה עדיין לא מתחברת ומשכנעת, וכעת היא גם מתחילה לאבד גובה בטבלה.

מעל לכולם, מוטלת האחריות על מאמן הקבוצה. אם בעונה שעברה היו החילופים של טסלפפה פוגעים בינגו, אז השנה קורה ההפך. לא מרגישים בשינוי לאחר החילופים וניכר כי דווקא הקבוצה השנייה מציגה משחק מסודר ומאורגן יותר משלנו. שחקני הקבוצה שבלטו אשתקד, לא מציגים את אותה הרמה. עומר כץ רחוק מהיכולת המצוינת, שגרמה לכולנו ללכת שבי אחריו. ההגנה, שהייתה ברוב העונה הקודמת מניה בטוחה, התערערה לאור יכולת פחות טובה של ואתורי ופישלר. מתן גושה הוא הטוב מבין שלושת הבלמים של הפועל, אך הוא נעדר מהמשחק אתמול. דווקא אחרי כמה משחקים טובים יותר של חיים איצרין, החליט טסלפפה לפתוח עם דרור ניר, שלא היה משכנע.

 

ג'ימי אלכסיס היה נקודת אור במרכז המגרש, כשהציג משחק אגרסיבי אך לא חף מטעויות. עידו דוידוב ספג הרבה עבירות ולא היה במשחק, כמו גם אוהד רבינוביץ'. החילוף הראשון של המאמן היה דווקא בהוצאתו של ניב ברקוביץ', שהיה נמרץ ופעיל יותר משני האחרונים. דקה לאחר מכן ספגה הפועל את השער הראשון. רז שטיין ניסה את כוחו ואף הגיע לעתים עד למחצית המגרש כדי לנסות ולהתחיל התקפות, אך ניסיונותיו לא העלו פרי. עידן שמש הגיע ל-2 מצבים קורצים ולא הצליח להמשיך במסכת הכיבושים.

ביום שני יושלם המחזור ה-11, אך בינתיים הפועל במקום ה-4 בטבלה ובמרחק של ארבע נקודות מעכו השנייה. אם עד עכשיו הסתכלנו רק למעלה, אז המרחק מהמקום ה-9 (הפלייאוף התחתון) הצטמק לשתי נקודות בלבד. הפועל תצא בשישי הבא למשחק חוץ באצטדיון ר"ג מול האורדונים, שהתאוששו לאחרונה לאחר פתיחת עונה רעה. הפסד נוסף ירחיק את הפועל משמעותית מהצמרת ועלול להגדיל את השבר באמון הקהל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר