רן ואתורי, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה
רן ואתורי, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

טסלפפה נכשל, ומפיל את הכישלון על שחקנים בגיבוי מביך של ההנהלה: הודיע לואתורי וכהן שהם לא בתוכניות

ההודעה התמוהה של המאמן לשני השחקנים עוררה סערה ומחאה גדולה בקרב האוהדים. התנהגות מבישה של ההנהלה שגיבתה את הצעד כלפי השחקנים בעיתוי הנוכחי

פורסם בתאריך: 30.10.22 18:04

הפועל פתח תקוה המשיכה בשישי האחרון ביכולת החלשה שהיא מפגינה מתחילת העונה פרט לשני משחקים ולמספר פרקי זמן קצרים. כידוע הפועל הפסידה בבית להפועל ראשון לציון 2:0, הפסד שהגביר את מחאת האוהדים נגד המאמן עופר טסלפפה, שעד עתה לא הצליח לחבר את הקבוצה ולייצר יציבות ורצף של משחקים טוב. זאת למרות התנאים המעולים שקיבל העונה. אז הנה, המאמן שנכשל, מפיל את תיק הכישלון שלו על השחקנים, בגיבוי של המנכ"ל אבי יחיאל וחבריו להנהלה.

רבים נדהמו מהצעד בו נקט היום טסלפפה, כאשר הודיע לשני שחקנים – רן ואתורי וירדן כהן, שהם אינם בתכניות שלו. צריך לציין שואתורי היה אחד המצטיינים בעונה שעברה בקבוצה אם לא המצטיין שבשחקנים, ופתח גם את העונה הזו ביכולת סבירה, עד לדרבי בו הוצב בתפקיד זר לו וכחלק ממערך שנכשל, והפועל כידוע קרסה בדרבי והובסה.

כהן כבר אינו בנוי לשחק 90 דקות אבל מדובר בקשר יצירתי ובשחקן הכרעה, שניצח להפועל לא מעט משחקים בדקות האחרונות.

 

הצעד התמוה של טסלפפה עורר מחאה גדולה ברשתות, בעיקר בפורום אוהדי הפועל פתח תקוה. בפורום פורסמו הודעות תמיכה רבות בשחקנים, בייחוד בואתורי, ומנגד ביקורת רבה כלפי טסלפפה וכלפי המנכ"ל אבי יחיאל וחבריו להנהלה. עניין נוסף שהעלה תהיות רבות הוא העיתוי: חלון ההעברות סגור, לשני השחקנים כמובן חוזים בקבוצה, והקבוצה זקוקה להם בכל מקרה, לפחות עד ינואר. העיתוי כמובן שאינו הוגן בלשון המעטה כלפי השחקנים.

מאוחר יותר הוציאה הפועל הודעה רשמית על הצעד המביך שנעשה כלפי אתורי וכהן, כאשר המשמעות היא שהמנכ"ל אבי יחיאל וחבריו להנהלה (דניאל אייזיקוביץ ועמית צימר) מגבים את המאמן הכושל, ויחד עם זאת מגבים התנהגות מבישה כלפי שני שחקנים מוערכים.

הפועל שמתהדרת בכך שאינה מרבה לפטר מאמנים, מתייחסת בצורה מבישה לשני שחקנים שנתנו לה המון בעונה שעברה ובטח לא אשמים בכישלון עד עתה.

משמעות ההודעה שהפועל הוציאה על ירדן כהן ועל רן ואתורי היא שהמאמן הכושל נשאר בינתיים. אולי בשיווק, קהילה וגיוס כספים יש להפועל מנכ"ל וקבוצת ניהול סבירים, אבל הניהול המקצועי מחפיר. חוסר היכולת לקבל החלטות משמעותיות של המנכ"ל ושל ההנהלה הוריד את הפועל כבר לליגה א', ועלול להשאיר אותה בלאומית לעוד הרבה שנים. עצוב שהמועדון  שמנסה להציג דרך אחרת, מתייחס כך לשחקנים שלו רק כדי לחפות על כישלון של מאמן.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר