הפועל פתח תקוה חוגגת את שער השיוויון ברמת גן, צילום עומר יצחקי

המשחק מול הפועל עכו צריך להיות ההזדמנות האחרונה של טסלפפה | הטור של מתן ציוני

שלושה שבועות של פגרה יהיו פרק זמן מספיק עבור מאמן חדש להכין את הקבוצה להמשך הליגה.

פורסם בתאריך: 5.11.22 09:33

רציתי מאוד להאמין שהתקופה הקשה של הפועל מאחוריה, לאחר הניצחונות על נוף הגליל ואחי נצרת, אבל שתי נקודות מתשע האחרונות שהשיגה הקבוצה הוכיחו אחרת. מעבר לביקורת המוצדקת כלפי מאמן הקבוצה, עופר טסלפפה, אי אפשר שלא להתייחס לירידתם ברמה של רבים משחקני הקבוצה. משהו חורק בקבוצה וכשהפועל עכו ומכבי יפו לא מפסיקות לנצח, הפער מהן רק הולך וגדל. אם בסיום המחזור ה-9, הייתה רחוקה הפועל רק נקודה מהמקום ה-2, אז במחזור ה-12 גדל המרחק עד כדי שש נקודות.

עופר טסלפפה צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

נכשל: עופר טסלפפה צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

פתיחת המשחק הייתה די מעודדת, כשהפועל הגיעה למספר מצבים קורצים אבל החמיצה, בעוד רמת גן נהנתה משתי הזדמנויות שהגיעו אחרי טעויות של פלג ופישלר, כשאחת מהן הספיקה לשער יתרון מוקדם בדקה ה-17. הפועל הייתה עדיפה על המקומיים אבל לא תכליתית. רגע לפני הירידה למחצית, ממש בדקה ה-45, רם לוי מצא את שטיין באגף, שהרים טוב לזיקרי. האחרון נגח כדור שפגע בשחקן הגנה ונכנס פנימה. הפועל וכ-600 אוהדים ביציע ירדו מעודדים למחצית לאחר שער השוויון.

 

גם ברוב דקות המחצית השנייה הייתה הפועל טובה יותר מרמת-גן, אבל לא הצליחה לכבוש שער שני. עידן שמש ועידו דוידוב, שלא הציגה יכולת טובה, הוחלפו בניב ברקוביץ' ועוז פרץ כבר בדקה ה-62. רועי זיקרי, שהיה פעיל מאוד ואף כבש שער (שנרשם כעצמי) הוחלף באופק אושר בדקה ה-70 והאחרון להיכנס היה בר נאווי, שהחליף בדקה ה-75 את רם לוי, הטוב בשחקני הפועל היום. הקהל רצה מאוד לראות שער שני, אבל היה קרוב יותר לתפוס את הראש כשהמארחים כמעט וגנבו ניצחון.

מדהים ככל שזה יישמע, הפועל עדיין עם פתיחת העונה הטובה מאז עונת 2015/6. נתון שמזכיר לנו כמה שנים קשות ומתסכלות עוברות על אוהדי הפועל פתח תקוה. במחזור הבא, רגע לפני יציאה לפגרת המונדיאל, נארח את הפועל עכו, שהשיגה את ניצחונה ה-6 מ-7 משחקים. אם הפועל לא תנצח גם הפעם, יהיה זה זמן אידיאלי לבצע שינוי בעמדת המאמן. שלושה שבועות של פגרה יהיו פרק זמן מספיק עבור מאמן חדש להכין את הקבוצה להמשך הליגה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר