עוז פרץ חוגג עם מתן פלג את השער שהבקיע נגד א.א. פאחם, צילום אסף הופמן הפועל פתח תקוה
עוז פרץ חוגג עם מתן פלג את השער שהבקיע נגד א.א. פאחם, צילום אסף הופמן הפועל פתח תקוה

דמיון חופשי | הטור של מתן ציוני

האם הפועל פותחת מומנטום חיובי? כמו בשירו של יצחק קלפטר ז"ל, שאוהדי הפועל לא הפסיקו לשיר בשישי בעכו, אנחנו מרשים לעצמנו קצת דמיון חופשי

פורסם בתאריך: 17.12.22 23:00

אם לפני תחילת המשחק היה נערך סקר בקרב אוהדי הפועל אם הם מעדיפים להפסיד ולהביא לפיטוריו של טסלפפה או לנצח, ככל הנראה שתשובה א' הייתה מקבלת את רוב הקולות. אחרי 5 משחקים ללא ניצחון, והתרחקות מהצמרת, ולמרות הניצחון בגביע המדינה, נדמה שמרבית אוהדי הפועל הפסיקו לדמיין כי מהעונה הזו עוד יכול לצאת משהו טוב.

את הדרך הארוכה לצפון עשו כ-150 אוהדים, שרבים מהם פקדו כמיטב המסורת את החומוסיות שבסביבה לפני המשחק. אלו מהם שאיחרו לשריקת הפתיחה, שמעו כבר בשערי הכניסה צהלות שמחה וכשנכנסו פנימה הספיקו לצפות בעידן שמש חוגג עם חבריו את שערו ה-7 העונה. החלוץ של הפועל קיבל מתנה ענקית מהגנת המארחים, לא התבלבל וכבש את שער היתרון המוקדם כבר בדקה ה-3 למשחק.
אום אל פאחם היו עדיפים לפני שריקת הפתיחה והגיעו אחרי תקופה טובה בליגה ומשחק מרשים בגביע המדינה מול מכבי ת"א. באופן מפתיע, האוהדים שלהם לא הגיעו במספרים גדולים ורק כ-400 מהם עשו את הדרך לאצטדיון בעכו והיו שקטים ולא מורגשים. גם לאחר שער היתרון המוקדם של הפועל, האדומים שחורים לא הרשימו ולא סיכנו במיוחד את שערו של עומר כץ, שחזר לעמוד בשערה של הפועל.
שחקני הפועל עמדו היטב על המגרש ולא אפשרו לריף מסיקה וסאמח מרעב לבוא לידי ביטוי. טסלפפה הפתיע כשהציב את מתן פלג כבלם שלישי לצד ג'ימי אלכסיס ומתן גושה. שלושתם היו מצוינים ולא אפשרו ליריבה להגיע למצבים מסוכנים. דרור ניר שיחק היטב באגף שמאל ובר נאווי מימין הציג את משחקו הטוב ביותר בבוגרים של הפועל- תשאלו את קובי מור היריב שאכל ממנו מרורים לאורך 90 הדקות.

על אף שלא הגיעו רבים מהם, קהל הפועל שכן הצפין לעכו דאג לעידוד תוסס ובלתי פוסק. הפועל שמרה על היתרון עד השריקה לסיום המחצית הראשונה. בדקה ה-60 הכניס טסלפפה את עוז פרץ במקומו של עידן שמש. בעקבות פציעה של מתן גושה, נכנס במקומו באותה הדקה רן ואתורי, שחזר לסגל הקבוצה לאחר תקופה ארוכה. עשר דקות לאחר מכן נכנס מוחא באדיר במקומו של רז שטיין, שהיה פחות מורגש במשחק.

הדקות המשיכו לעבור באיטיות, כשהפועל וטסלפפה משוועים לניצחון. ביציע, הגוש המעודד בכחול שר במשך דקות ארוכות את דמיון חופשי, שירו של יצחק קלפטר ז"ל שהלך השבוע לעולמו וכמו בשירו האלמותי ביקשו לעצמם קצת דמיון חופשי. ואם לפני המשחק היה קשה לדמיין שהפועל תצא עם שלוש הנקודות, הגיעה הדקה ה-82 ועוז פרץ עם ה2:0 והפכה את הדמיון למציאות. איבוד כדור של המארחים הגיע לרועי זיקרי שפרץ קדימה וסימן לאוהד רבינוביץ' לפתוח באגף. האחרון קיבל את הכדור מזיקרי ויישר אותו מצוין לפרץ, שגלגל מקרוב פנימה את שער הליגה הראשון שלו העונה (והשני אחרי שער הניצחון בגביע)

לאחר השער המארחים נכנעו והפועל סיימה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון עם שלוש נקודות יקרות. היה זה ניצחון החוץ השלישי העונה, כשבכל העונה שעברה היו לנו ארבעה. עומר כץ והגנת הפועל שמרה על שער נקי אחרי 5 משחקים ברציפות בהם ספגה. בתום הסיבוב ה-1, בקופתה של הפועל נצברו 23 נקודות, הכי הרבה שהשיגה ב-6 שנים האחרונות (בצוותא עם עונת 2017/8)

אחרי שעבר עלינו שבוע מוצלח עם העפלה לשמינית גמר הגביע לראשונה זה שמונה שנים וניצחון חוץ יקר מול א.א פאחם, הפועל מסיימת את הסיבוב רק במקום ה-7 בטבלת הליגה הלאומית. לפני משחק ההשלמה של מכבי יפו, המרחק משתי הראשונות (מכבי פ"ת ועכו) הצטמצם ל-6 נקודות. במחזור הבא תתארח הפועל אצל כפר קאסם ותקווה להמשיך במומנטום החיובי.
אז אולי נרשה לעצמנו קצת דמיון חופשי?

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר