אבי לוזון, צילום זאב שטרן
אבי לוזון, צילום זאב שטרן

בני לם הוא בדיוק מה שמכבי פתח תקוה צריכה | הטור של אלמוג אופיר

פורסם בתאריך: 30.12.22 11:17

1. אפשר לבכות על ארבעה הפסדים רצופים ואיבוד המקום הראשון, אבל נפתח בברכות חמות למאמן החדש, אחד הטובים והמוכשרים שיש לנו בכדורגל הישראלי – בני לם, ברוך הבא למשפחת מכבי אבשלום פתח תקוה! לם הוא בדיוק מה שהקבוצה הזו צריכה – מאמן שמאמין בכדורגל התקפי ושמח, תוך כדי משחק קבוצתי ולא במקרה הקבוצות שלו כובשות בצרורות, ובדיוק לכך התכוון המשורר. תוסיפו לכך את היכולת המוכחת בעבודה עם צעירים מוכשרים, הן בטוברוק והן במכבי חיפה, ותקבלו את האיש הנכון להצעיד את מכבי בחזרה לליגת העל.

2. עד שזה יקרה, ברור לכל שצפויים לא מעט מכשולים בדרך. לם, ואני בטוח שאני לא מחדש לו, הגיע למקום לא פשוט בכל הקשור לחופש מקצועי. יש יו"ר מאוד דומיננטי, והאלה הגדולה היא  האם ייתן לאיש על הקווים לעבוד או שיתערב לו על ימין ועל שמאל ויגרום לו להצטער על כך שבכלל הגיע. מקצועית נטו, אין ספק שללם צפויה הרבה עבודה. בראש ובראשונה, חשוב ליישר את החבר'ה הצעירים שקצת עלה להם לראש, משחקים כמו פרימדונות ורק חושבים איך הם הופכים להיות האקזיט הבא של אבי לוזון. מעבר לזה, חובה להביא חיזוק משמעותי בחלון ההעברות בקישור ובהתקפה.

 

3. חשוב לזכור שכל הסלט של המשבר פלוס חילופי המאמנים קרה כי מישהו כנראה חשב שהליגה הלאומית הולכת להיות טיול שנתי לעבר ליגת העל. זו כמובן טעות גדולה. גם עם תקציב של 25 מיליון שקל, מינויו של שי ברדה ופתיחה לא רעה, הכדורגל הגרוע הכריע ולאבי פשוט נמאס. אם הכישרונות הצעירים של מכבי, דוגמת עידן טוקלומטי שעדיין לא חזר לעצמו מאז העלייה ליורו הצעירות, רוצים להפוך פעם לליאל עבדה או מנור סולומון, מוטב שיורידו את הראש, יזיעו חצי עונה אצל בני לם וידאגו לרשום על שמם הישג ראשון ומשמעותי בקריירה – עליית ליגה. על אקזיטים ועל אירופה יהיה להם עוד הרבה זמן לחלום.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר