בני גנץ ( צילום אייל נבו), אוהדי הפועל פתח תקוה (צילום אסף הופמן, הפועל פתח תקוה)
בני גנץ ( צילום אייל נבו), אוהדי הפועל פתח תקוה (צילום אסף הופמן, הפועל פתח תקוה)

"גאה להיות חלק". בני גנץ הוא החבר ה-1,148 בעמותת אוהדי הפועל

"הפכתי לאוהד של הפועל פתח תקוה בזכות הבן הצעיר שלי נועם", סיפר גנץ, "במשך שנים ארוכות לא היה לי זמן לבוא למשחקים, אבל עכשיו החלטתי שזו ההזדמנות להכניס קצת כדורגל לחיים"

פורסם בתאריך: 3.1.23 10:04

ח"כ בני גנץ רכש מנוי למשחקי הפועל פתח תקוה והצטרף לעמותת האוהדים. שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר, יו"ר מפלגת המחנה הממלכתי, הוא המצטרף ה-1,148 לעמותת הכחולה, הבעלים של הפועל פתח תקוה. גנץ ידוע באהדתו לקבוצה ואף ביקר במספר משחקים של הקבוצה בשנים האחרונות. הוא הצטרף לעמותה במסלול הכולל מנוי למשחקי הקבוצה לעונת המשחקים הנוכחית, בה מנסה הקבוצה לשוב לליגת העל לאחר שמונה שנים בליגת המשנה.

"הפכתי לאוהד של הפועל פתח תקוה בזכות הבן הצעיר שלי נועם, שגם הוא הלך אחר הקבוצה בעקבות דודיו", אמר  גנץ. "אני מודה שבמשך שנים ארוכות לא היה לי זמן לבוא למשחקים, אבל עכשיו החלטתי שזו ההזדמנות להכניס קצת כדורגל לחיים ורכשתי מנוי למשחקים. אני שמח שעשיתי את זה ובמיוחד כשמדובר בקבוצה שאוהדיה מחזיקים בה, כי בסוף האוהדים הם הלב ואני גאה להיות חלק ומחכה כבר להגיע ולעודד מקרוב. יאללה הפועל".

 

עמותת הכחולה מורכבת מאוהדי הפועל פתח תקוה, אשר החליטו לקחת אחריות על מצב המועדון, שנודע בעבר המפואר שלו כולל שיא של חמש אליפויות ברציפות שטרם נשבר, ותקופות טובות גם בהמשך. הקיץ רשמה העמותה גיוס שיא מהאוהדים, עם סכום של כשני מיליון שקלים, סכום זהה לתמיכה של היזם ואיש העסקים אדם נוימן, אשר משקיע בקבוצה זו השנה השנייה.
כעת נמצאת הקבוצה בתקופת התאוששות ממשבר מקצועי שעברה במהלך העונה ולאחר רצף של ארבעה ניצחונות רצופים בליגה הלאומית היא ממוקמת רביעית בטבלה, מרחק נקודה בלבד מהמקום הראשון. מחר (רביעי) תנסה הקבוצה להעפיל בפעם הראשונה מזה 18 שנים לשלב רבע גמר גביע המדינה, כשתתארח אצל מכבי בני ריינה מליגת העל באצטדיון גרין בנוף הגליל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר