הפועל פתח תקוה נגד בני יהודה, צילום עומר יצחקי
הפועל פתח תקוה נגד בני יהודה, צילום עומר יצחקי

לצרף לפחות שני שחקנים | הטור של מתן ציוני

ידענו שסדרת הניצחונות לא תימשך לעד, ועכשיו צריך לחזור מאשדוד עם שלוש נקודות ובאופן דחוף לעבות את הסגל

פורסם בתאריך: 14.1.23 15:05

בסיום המשחק אתמול נשארו רבים מ-2,500 האוהדים הכחולים לעודד ולתמוך בשחקני הפועל, שירדו מנוצחים. הפעם האחרונה שבה הפועל הפסידה הייתה ב28/10/22, 2:0 בבית לראשל"צ. מאז ניצחה ב-6 מתוך תשעת המשחקים (כולל שניים בגביע), כשבכולם היא גם מבקיעה. ההפסד באותה התוצאה לבני יהודה קטע רצף מצוין של הפועל וצינן במעט את ההתלהבות שאחזה בנו, במיוחד בחודש באחרון. יחד עם זאת כוחו וחוסנו של מועדון באים לידי ביטוי בדיוק במצבים האלה – והפועל פתח תקוה הוא מועדון חזק וטוב.

בינינו לבין עצמנו ידענו שמתישהו זה ייגמר. אמנם קיווינו שנמשיך עוד ועוד, אבל ככל שמצבת הפצועים גדלה גבר בנו החשש שהפעם זה לא יספיק. ומה שחששנו ממנו קרה, ומהר: בטרם הספיקו כלל הצופים למצוא את מקומם, יניב מזרחי האורח כבש רק שתי דקות לתוך הופעת הבכורה שלו. כדור קרן של אביב סלם עלה לרחבה, ננגח בפעם הראשונה ולכדור השני הגיע מזרחי לפני ג'ימי אלכסיס ועומר כץ. פעם שנייה ברציפות שהפועל סופגת שער מוקדם. בשני המשחקים הקודמים, הגיע אח"כ מהפך עם שלושה שערים ואלפי הכחולים, שהמשיכו לעודד, קיוו שזה יקרה גם הפעם. בחלוף 10 דקות של משחק נשלפו לבני יהודה 3 כרטיסים צהובים אך הפועל לא ניצלה זאת. בני יהודה היו מסוכנים יותר ואלירן עטר מצא את העמוד בדקה ה-30.

 

עופר טסלפפה לא חיכה למחצית המשחק וכבר בדקה ה-40 ביצע חילוף כפול: מוחא באדיר ואופק אושר יצאו, רבינוביץ' ודוידוב נכנסו. הפועל עברה למערך של 4 שחקני הגנה. גם בפתיחת המחצית השנייה לא ניכר שיפור משמעותי במשחק ועידן שמש, שלא כבש זה ארבעה מחזורים, נכנס בדקה ה-57 במקום עוז פרץ. המשחק המשיך להיות די שוויוני ומאמן הפועל החליט לעשות ניסיון נוסף עם שני חילופים אחרונים כבר בדקה ה-70: רם לוי וחיים איצרין יצאו לטובת רז זרבאילוב מהנוער וליאור ברקוביץ'.

בניגוד להפסדים הקודמים העונה, הפועל המשיכה לנסות אבל זה לא היה היום שלה. ליאור ברקוביץ' סידר לעצמו הזדמנות נהדרת בדקה ה-85 להשוות, השכיב שני שחקנים אך בעט מעל השער. בדקה ה-90 יצאה בני יהודה למתפרצת של שחקן אחד – סילבה קאני, שהיתל באלכסיס ומחוץ לרחבה שלח בעיטה אדירה לרשת של עומר כץ. 2-0 שסיים סופית את הסיפור על אף תוספת בת 7 דקות. הפועל אמנם הפסידה, אבל המראות ביציע מעידים רבות על הקהל שלה והאמונה בקבוצה ובמועדון הזה – שלא מוריד את הראש, יודע גם להפסיד ולהמשיך הלאה למבחן הבא.

אחרי ניצחונותיהן של טבריה ומכבי פ"ת, הפער מהמקום ה-1 גדל לארבע נקודות ושלוש מהמקום השני, לשם חוזרת היריבה העירונית, 10 ימים לפני הדרבי השני של העונה. הפועל יורדת למקום ה-4, אבל עדיין צמודה במאבק לעליית הליגה. במחזור הבא (שלישי 17.1) תצא הפועל לאשדוד, שם תפגוש את האחרונה בטבלה, שכמעט והרימה ידיים בנוגע להישארות בליגה. אמנם בסיבוב הראשון הביסה הפועל את האדומים 0:4, אבל היא זוכרת היטב שבעונה שעברה השיגה מולם רק נקודה אחת מתשע. גם הפעם ישוחק מחזור מלא ואיבוד נקודות נוסף, ירחיק את הפועל משמעותית מחבורת הצמרת.

עדיין לא הועלו שמות מועמדים ספציפיים לחיזוק הקבוצה, אך לכולם ברור כי אין מנוס מצירוף של שני שחקנים לפחות לעיבוי הסגל שסובל מחיסורים. הפצועים של הפועל לא צפויים לחזור גם למשחק הבא, ונקווה שלפחות אחד מהם יוכל לשחק בדרבי הקרוב. בינתיים, להפועל אסור בשום אופן לאבד נקודות מול האחרונה בטבלה – ולא, זה לא עומד להיות קל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר