אבי לוזון, צילום זאב שטרן
אבי לוזון, צילום זאב שטרן

אבי לוזון צריך לחשב מסלול מחדש ולשים את המפתחות | הטור של אלמוג אופיר

אלמוג אופיר מסכם את הדרבי מהצד של מכבי (בושידו של הפועל וטעויות שיפוט), וקורא שוב לאבי לוזון לפנות את המקום

פורסם בתאריך: 26.1.23 15:02

1. כל הכבוד להפועל פתח תקוה, באמת. אין ספק שאת הדרבי הזה ילמדו בכל הסניפים של הלוחמה להגנה עצמית, ואפילו בצה"ל שוקלים להעביר סדנה מיוחדת את חיילי שייטת 13 בשיטת הקיצוצים. ככה זה כשקבוצה אחת באה לשחק כדורגל והשנייה בושידו. הצלחה כבירה לפצוע שני שחקנים שנאלצו לנטוש. אפשר אפילו לשקול מדליה מטעם איגוד ה-MMA.

ומה עם השופטים? כידוע אין ממש כאלה בכדורגל הישראלי, כך שנותרנו עם השערוריות. פנדל חוזר אחרי ששישה שחקני הפועל נכנסו לרחבה לפני הבעיטה? עזבו שטויות, מי צריך את זה על הראש עכשיו? בטח לא השופט. אם היה VAR המערכת הייתה מתפוצצת מרוב החלטות הזויות. לא יזיק אם הרפורמה במערכת המשפט תיעשה גם באיגוד השופטים, לתשומת לבם של הנכבדים מיקי זוהר ושינו זוארץ.

2. כל זה לא מנקה כמובן את מכבי ממשחק קטסטרופלי. אפשר לתרץ מפה עד הדרבי הבא, אבל אי אפשר לנצח משחק כשעולים ליתרון אחרי שלוש דקות ומפסיקים לשחק. מכבי לא רצה, לא נלחמה והאגרסיביות מהשחקנים שלה והלאה. כאילו הניצחון בכיס ורק מחכים לחגיגות של אחרי. מזעזע!

 

עם שוער שלא מפסיק לספוג גולים מצחיקים ומקוממים והגנה שלא קיימת, בני לם חייב לעשות חושבים מה עושים עם החוליה האחורית הרפויה של הקבוצה שלו. לתת ככה להפועל דרבי במתנה? גם אם עברו יותר משמונה שנים, ואולי דווקא בגלל זה, כל מי שהיה שותף לביזיון הזה צריך להתבייש ויותר טוב שלא יוציא את אפו מפתח הבית. ואיזה מסכנים האוהדים.

3. הזוועה המתמשכת בעונה הנוכחית היא גם הזדמנות להזכיר לאבי לוזון שהגיע הזמן לחשב מסלול מחדש, ולא את ההכנסות מהאקזיט הבא. הבטחת לשים את המפתחות, להביא מישהו שישים ערבויות וללכת, הבטחת למנות את אופיר למנכ"ל, הבטחת לקחת צעד אחורה. בפועל? כלום ושום דבר.

האוהדים בורחים ואלה שנשארו איבדו את תחושת השייכות. פעם אוהדים של קבוצות אחרות היו מפרגנים ומסמפטים, היום כולם כולל כולם כבר לא מסוגלים לראות אותך. חלאס משחקי אגו, אבי, הגיע הזמן לחשבון נפש. מבקש ממך בכל לשון של בקשה, לך הביתה ופנה את הכיסא שלך לבאים בתור. רק כך נוכל להתחיל תהליך שיקום, בסופו נחזיר את מכבי אבשלום פתח תקוה לימיה היפים עם אוהדים ושחקני עבר שרק רוצים את טובת המועדון מתוך האהבה הענקית שיש להם אליו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר