אכזבה גדולה בעכו, צילום אבי רביבו הפועל פתח תקוה
אכזבה גדולה בעכו, צילום אבי רביבו הפועל פתח תקוה

סיבה לדאגה: הפועל מאבדת גובה ויכולת | הטור של מתן ציוני

הפועל מאבדת יכולת וגובה עם צמצום הפער מהמקום השלישי לאחר נקודה משש בשני המשחקים האחרונים והפסד גביע ביניהם. נקווה שעופר טסלפפה יודע מה צריך לעשות כדי לחזור לנצח ומהר

פורסם בתאריך: 7.3.23 22:44

בעיצומו של חג הפורים, הצפינו כ-350 עד 400 אוהדי הפועל לעכו בנסיעה שארכה לחלקם שעתיים ואף יותר, כל זה כדי לראות את קבוצתם חוזרת למסלול הניצחונות לאחר ההפסד הביתי לרמת גן במחזור הקודם. בסופו של דבר, חזרנו עם נקודה אחת ומעט מאוכזבים. נדמה שאחרי 7 ניצחונות חוץ רצופים, התרגלנו לנסיעה המשמחת בחזרה עם צעיפים כחולים שמציצים מחלונות המכוניות, אך הדרך חזרה אתמול הייתה רגועה בהרבה. הפועל איבדה את המקום ה-1 לקבוצה שמעבר לכביש והפער מהמקום ה-3, שכבר היה בן שמונה נקודות הצטמצם ל-4 בלבד.

המחצית הראשונה הייתה קצבית וכללה לא מעט מצבים מסוכנים בשני הצדדים, כשהמקומיים היו אף מעט מסוכנים יותר, אך עד הירידה להפסקה נשארה התוצאה מאופסת. הקבוצות החלו את המחצית השנייה וחלפה רק דקה אחת עד שטעות חמורה של אופק פישלר תורגמה לשער היתרון של עכו. את אותה הטעות בדיוק ביצע ג'ימי אלכסיס במחצית הראשונה, במה שהוביל למצב מסוכן שלא הפך לשער, אך הפעם כאמור זה עלה ביוקר.

 

עופר טסלפפה, שלא ביצע חילוף בהפסקה, עשה זאת מיד לאחר השער כשהכניס את עוז פרץ במקום פישלר ועבר למערך של 4 שחקני הגנה. כשנכנס עוז פרץ מרבין בשמחה: דקה חלפה מאז כניסתו של פרץ ועד לשער השוויון. רבינוביץ' הרים כדור לרחבה, השוער לא הסתדר וזיקרי הצליח רק לדחוק לכיוונו של פרץ. המחליף המצטיין של הפועל הכין נפלא לדרור ניר שהגיע ובעט שטוח ומדויק מ-16מטרים לרשת 1-1. שער ליגה שני העונה למגן השמאלי של הפועל ובישול רביעי לעוז פרץ.

הפועל השתלטה על המשחק והחזיקה יותר ויותר בכדור, אך הניסיונות של הפועל לפצח את הגנת עכו, שכבר הייתה מוכנה מזמן לחתום על תיקו, לא צלחו. טסלפפה הכניס את דוידוב במקום ורד (73) ואת ניב ברקוביץ' ואופק אושר במקום זיקרי ורבינוביץ' (81) אך גם פעולות אלו לא הועילו והמשחק הסתיים בחלוקת נקודות.

כמעט סיבוב שלם עבר מאז הפעם האחרונה שהפועל סיימה משחק בתיקו, אי אז במחזור ה-14 במשחק הביתי מול הפועל עפולה, מולה נשחק במחזור הבא. מאז ניצחה הפועל ב-10 משחקים, הפסידה 2 וכאמור סיימה אמש בתיקו. לאחר חמישה מחזורים מאבדת הפועל את המקום ה-1, אך עדיין ניצבת במקום שמוביל לליגת העל. שני מחזורים לסיום העונה הסדירה הפועל משווה את מספר הנקודות (54) שהשיגה בכל העונה שעברה.

כשנותרו רק 9 משחקים לסוף העונה, הצמרת רותחת והלחץ עושה שמות בעיקר בקרב אוהדי הקבוצה שיתקשו להירדם מעתה ועד לסיום. זה לא הזמן להיכנס למשברים ולאבד נקודות, זה הזמן של הפועל לחזור למסלול הניצחונות ולהביא לסיום מתוק לעונה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר