אוהדי מכבי בבלומפילד, צילום אלמוג אופיר
אוהדי מכבי בבלומפילד, צילום אלמוג אופיר

מכבי חגגה עלייה לליגת העל, הפועל תחכה עוד שבוע

קבוצה אחת כבר חגגה: מכבי פתח תקוה חזרה לליגת העל לאחר עונה אחת בלאומית, הפועל תחכה עוד שבוע לאחר שפישלה במשחק החשוב באום אל פאחם

פורסם בתאריך: 2.5.23 08:48

יש כבר עולה אחת מפתח תקוה לליגת העל: מכבי פתח תקוה חזרה לליגה הבכירה לאחר עונה אחת בלבד, לאחר ניצחון בתוצאה נדירה של 0:7 על בני יהודה באצטדיון בלומפילד. ובסיום חגגו שחקני הקבוצה את העליה יחד עם כמה מאות אוהדים שעשו את הדרך הקצרה מפתח תקוה ליפו כדי לחגוג ניצחון גדול וחזרה לליגת העל. הפועל לעומת זאת, מלווה בכ-1,300 אוהדים פישלה באצטדיון השלום באום אל פאחם והפסידה לקבוצה המקומית 0:1 וניתן היה לראות שדווקא אום אל פאחם הוכנה טוב יותר למשחק, כאשר הפועל לא הגיעה מוכנה. תוצאת תיקו תספיק להפועל ביום שני במושבה כדי לחגוג עלייה בתום העונה התשיעית שלה ברצף בליגה השנייה. הפועל תפגוש את בני יהודה במחזור הלפני אחרון.

אוהדי הפועל באום אל פאחם צילום עומר יצחקי

אוהדי הפועל באום אל פאחם צילום עומר יצחקי

מכבי כבשה בקלות ובמהירות בבלומפילד מול בני יהודה שלא ממש הופיעה למשחק. כבר לאחר 12 דקות הובילה מכבי 0:3 משערים של ירדן כהן (דקה 6), איליה שקורין (9) וגיא דהן (12). בהמשך הבקיעו ירדן כהן (27), שקורין (44), שלו דניאל (85) וארד בר (89).

 

גם הפועל הייתה אמורה לחגוג אתמול עלייה לליגת העל, כאשר שיחקה מול אום אל פאחם שכבר יצאה מתמונת המאבק על העלייה. תיקו היה מספיק להפועל נוכח התבוסה הביתית של עירוני טבריה השלישית בטבלה, 4:0 להפועל עכו, אבל היכולת החלשה של הפועל גרמה לכך שהיא סיכנה את שער המארחת רק פעם אחת בתוספת הזמן, וגם במקרה הזה מדובר היה בבעיטה חלשה. הפועל הפסידה משער אחד של אנאס מחמיד.

הפועל חסרה את דג'ימי אלכסיס, עידן ורד, עידן שמש ועידו דוידוב, אך זה לא מצדיק את היכולת החלשה ואת ההכנה הלקויה למשחק החשוב הזה. היכול של הפועל ללא עידן ורד העלתה ביציע תהיות בנוגע לאיפה הייתה הקבוצה היום ללא החתמת ורד בינואר, ועל החשיבות הקריטית שלו לקבוצה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר