זיקוקים בשמים: אוהדי ושחקני הפועל חוגגים את העלייה ליגת העל
זיקוקים בשמים: אוהדי ושחקני הפועל חוגגים את העלייה ליגת העל

מפגן עוצמה במגרש וביציע: הפועל חזרה בגדול לליגת העל, צפו בחגיגות הצבעוניות

עם מפגן עוצמה ביציע ובמגרש הפועל חזרה לליגת העל אחרי שמונה שנים בליגה הלאומית. חגיגות כאלה לא נראו זמן רב בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 8.5.23 23:19

זהו, עכשיו זה חתום וגמור, זה רשמי: בתום שמונה שנים בליגה הלאומית הפועל פתח תקוה, אחד ממועדוני הפאר של הכדורגל הישראלי, חזרה הערב (שני) לליגת העל. הפועל הביסה את בני יהודה 0:6, ומחזור אחד לסיום הפער בינה לבין השלישית בטבלה, עירוני טבריה, עומד על 6 נקודות.

זה היה מפגן עוצמה של מועדון שחוזר לבמה המרכזית של הכדורגל בזכות למרות זמנים קשים ושני פירוקים. פרט לניצחון המשכנע ולכדורגל האיכותי שהציגה הקבוצה, זה היה גם עוד מופע ענק של אוהדי הקבוצה, שכ-8,000 מהם הגיעו הערב לאצטדיון והוכיחו שוב שלהפועל יש קהל של ליגת על. אי אפשר היה להתעלם מהתפאורה המרשימה שהכינו אנשי ארגון האוהדים של הקבוצה, החזית הכחולה.

צפו בחגיגות באצטדיון ומחוצה לו:

במשחק עצמו עמית ביטון מבני יהודה כבש שער עצמי כבר בדקה ה-4 והעלה את הפועל ליתרון שבטח שחרר הרבה לחץ אצל הכחולים. אופק אושר הבקיע את השני בדקה ה-35, ומיד עם פתיחת המחצית השנייה הורחק עומרי יחזקאל מבני יהודה בכרטיס אדןם ישיר. רועי זיקרי המצוין כבש צמד בדקות 67 ו-69, עוז פרץ השלים את התוצאה הסופית עם צמד משלו בדקות 81 ו-88 (פנדל).

 

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


לאחר שריקת הסיום החלו חגיגות גדולות  במגרש שנמשכו גם מחוץ לאצטדיון עם ריקודים ושירה, זיקוקים פצצות תאורה, ובמשך זמן רב חסמו האוהדים החוגגים את צומת האצטדיון ודרך אם המושבות.

לצד זאת, חידשו כבר מאות אוהדים בתוך שבוע בלבד חברות בעמותת האוהדים הכחולה שהיא הבעלים של הפועל, והסכון שגויס סתוך זמן קצר מתקרב במהירות למיליטיון שקלים.

הפועל חוזרת בגדול לליגת העל, קרדיט גדול לשחקנים, למנכ"ל אבי יחיאל, כמובן למאמן עופר טסלפפה והמון קרדיט לאוהדים שליוו את הקבוצה ותמכו בה גם בתקופות פחות טובות במהלך העונה. להפועל אין שום סיבה שלא לצפות לעתיד ורוד. מברוק!

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר