אוהדי הפועל ביציע ברמלה, נגד מכבי יפו, צילום עומר יצחקי
אוהדי הפועל ביציע ברמלה, נגד מכבי יפו, צילום עומר יצחקי

שלום ולא להתראות | הטור של מתן ציוני

אחרי עונה רוויית רגעים דרמטיים ומרגשים הגענו אל תומה. למעלה מ-700 חברי עמותת הכחולה כבר חידשו את חברותם, אך הפועל זקוקה לפחות לכמות כפולה מזו, כמו גם לאלפי מנויים. הפועל פתח תקוה חזרה! ומה אתכם?

פורסם בתאריך: 13.5.23 20:51

ביום שישי שמשי ובמגרש שתמיד ייזכר אצלנו כמגרש של "משחק האבנים", נפרדנו לשלום מעונת 2022/3 ומהליגה הלאומית. כ-700 אוהדי הפועל הגיעו להודות שוב לשחקני הקבוצה ששימחה אותם ובהיעדר משחק מעניין על הדשא, רוב העניין היה בשירי העידוד ביציע. הלהקה בכחול שרה לכל שחקן ושחקן ואף הגדילה לעשות עם שיר חד פעמי והומוריסטי למאמן לעופר טסלפפה. שחקני הקבוצה, שלא היו בסגל למשחק האחרון, ישבו ביציע עם הקהל כשמדי מספר דקות נדרשו לתמונות סלפי עם האוהדים.

ראוי לציין לטובה את הנהלת מכבי יפו ואוהדיה שכיבדו את המנכ"ל אבי יחיאל ואת הקבוצה בברכות על ההעפלה לליגת העל. מכאן, אאחל להם הצלחה בעונתם הבאה בליגה הלאומית.

 

המשחק עצמו הסתיים ללא שערים, בפעם השנייה העונה בסך הכל. לאור הפסדה של אום אל פאחם, הפועל סיימה כקבוצת ההגנה הטובה בליגה עם 31 ספיגות בסה"כ. גם בחלק ההתקפי הפועל הרשימה העונה והיא במקום השני בקטגוריה זו עם 62 כיבושים. הפועל מסכמת עונה מדהימה מבחינתה עם 21 ניצחונות, 8 תוצאות תיקו -8 הפסדים, ו-71 נקודות שהספיקו למקום שני ועליית ליגה לאחר 8 עונות בלאומית.

וכך, אחרי עונה בלתי נשכחת ורוויית רגעים דרמטיים ומרגשים הגענו אל תומה. נוכל לחגוג פעם נוספת ביום שני הקרוב באירוע סוף השנה, אך לאחר מכן ננחת על הקרקע ונצטרך לעבוד קשה כדי להגיע מוכנים לליגת העל. נכון לרגע זה למעלה מ-700 חברי עמותת הכחולה חידשו את חברותם, אך הפועל זקוקה לפחות לכמות כפולה מזו, כמו גם לאלפי מנויים. כל אוהדי הפועל פתח תקוה שהיו שרויים בתרדמת ארוכה נדרשים להתעורר ולהחזיר את הקבוצה לשגרת חייהם.

הפועל פתח תקוה חזרה! ומה אתכם?

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר