הנבחרת של האקדמיה הפתח תקוואית צילום באדיבות האקדמיה
הנבחרת של האקדמיה הפתח תקוואית צילום באדיבות האקדמיה

שלוש מדליות לנציגי פתח תקוה בתחרות אמנויות לחימה באבו דאבי

על MMA שמעתם? זהו ספורט של אמנויות לחימה משולבות שבו מותר השימוש במגוון רחב של שיטות לחימה גופנית, כגון קראטה, איגרוף תאילנדי, איגרוף, היאבקות וג'יוג'יטסו. ויש גם מדליות

פורסם בתאריך: 16.8.23 18:29

20 מתחרים, 10 מאמנים ושני שופטים טסו מישראל לאבו-דאבי לייצג את ישראל בתחרות העולם ב- MMA. ולפתח תקווה היה ייצוג מכובד: האקדמיה MR-Scorpion לאמנויות לחימה בהנהלתו של משה רובינוב שלחה 8 מתחרים מהעיר.

ענף הספורט MMA (Mixed Martial Arts) קיבל רק לאחרונה הכרה ממשרד התרבות והספורט כענף מקצועי. זהו ספורט של אמנויות לחימה משולבות שבו מותר השימוש במגוון רחב של שיטות לחימה גופנית כגון קראטה, איגרוף תאילנדי, איגרוף, היאבקות וג'יוג'יטסו. ענף לחימה זה ייחודי בכך שמותרת בו המשך עבודה על הקרקע ומטרת המתחרה היא להכניע את היריב על מנת לנצח בקרב.

מתוך 5 מדליות שהשיגה הנבחרת הישראלית כולה 3 הן של נציגי האקדמיה מפתח תקוה: ניקה שרוגין זכתה במדליית זהב ובמדליות ארד זכו ברק קרסיק ואביב דרור.

 

 

רובינוב אמר: "לא מדובר כאן בילדים רגילים. ילדים אלה בולטים ביכולותיהם הפיזיות, הטכניות והמנטליות, מתפתחים באימונים מפרכים, הדורשים התמדה, עקביות ודבקות במטרה. הילדים המדהימים האלה מתאמנים בין 12 ל 16 יחידות אימון בשבוע. הם מגיעים בין היתר לאימוני הבוקר בשעה 6:15 לפני בית הספר ולאחר מכן חוזרים אחר הצהריים לעוד אימון אחד לפחות. כל אלה ועוד גורמים להם להיות הלוחמים הטובים ביותר שיש ויהיו לישראל גם בשנים הבאות. אני פשוט גאה בהם".

לינוי אמא של ניקה, שצפתה בתחרויות מהארץ, אמרה: "אני רק יכולה לתאר לעצמי כמה כוחות נפש יש לכל המתחרים כדי להכיל את כל הדבר הזה, להתמודד עם כל כך הרבה אתגרים, פנימיים וחיצוניים, ולהפגין את כל מה שרכשו ועבדו עליו כל כך קשה ברגע האמת. זה כל כך לא מובן מאליו".

רויטל, אמא של אביב שהתלוותה לנבחרת, תארה את חוויותיה: "אני מעריצה  את כל הילדים המיוחדים האלו שנתנו פה פייט, מורידה את הכובע בפניהם אחד אחד ולא רק כמתחרים אלא גם כחברים אחים, שרצים מזירה לזירה לצעוק ולהריע אחד לשני".

רוני, אמא של ברק, סיכמה : "האקדמיה מטפחת את האדם כיישות עצמאית וכחלק מהחברה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר