בני לם באימון בכורה בהפועל פתח תקוה צילום באדיבות הפועל פתח תקוה
בני לם באימון הבכורה בהפועל פתח תקוה צילום באדיבות הפועל פתח תקוה

טסלפפה פוטר, צפו בבני לם מדבר על המטרות והסגנון של הפועל פתח תקוה

כצפוי, הפועל נפרדה מהמאמן עופר טסלפפה שהעלה אותה לליגת העל. בני לם מונה במקומו ואמר: "זה מועדון שחייב להישאר בליגת העל. טסלפפה: "צר לי שהגענו לרגע הזה". וגם: מה אמר אבי יחיאל

פורסם בתאריך: 13.2.24 11:30

הפעם כבר אי אפשר היה להימנע מהצעד הזה והמהלך של הפועל פתח תקוה היה צפוי: אתמול פוטר המאמן עופר טסלפפה, לאחר שבמשך רוב העונה מגלה הקבוצה יכולת חלשה, משחקת בסגנון הגנתי מידי, וגם התוצאות בהתאם, כאשר לאחר הפסד בקרב ישיר מול היריבה לתחתית מ.ס. אשדוד ירדה הקבוצה למקום האחרון.

מי שנבחר להחליף אותו הוא בני לם, שלפני כחודשיים נפרד ממכבי פתח תקוה. לם הגיע למכבי פתח תקוה לאחר שסיים את עבודתו במכבי נתניה באמצע העונה שעברה, שם הוחלף על ידי מי שהיה עוזרו בנתניה, רן קוז'וק, שהחליף אותו גם במכבי פתח תקוה. למכבי נתניה הגיע לם עונה לפני כן, באמצע העונה, לאחר חצי עונה מצוינת נפתחה העונה שעברה פחות טוב ובהמשך סיים את תפקידו.

לם הוא שחקן עבר מפואר שאימן במשך רוב הקריירה שלו קבוצות נוער וניהל מקצועית מחלקות נוער, עד שנענה לקריאה של בעלי מכבי נתניה, אייל סגל, לאמן את הקבוצה הבוגרת.

בהפועל פתח תקוה הודיעו אתמול: "מועדון הכדורגל הפועל 'מבנה' פתח תקוה שמח להודיע כי המאמן בני לם חתם בקבוצה עד לסיום עונת 24/25.  המאמן בן ה-64, שרשם שלוש אליפויות בימיו כשחקן, החל את קריירת האימון בקבוצות הנוער של טוברוק, מכבי נתניה ומכבי חיפה. בעונת 21/22 מונה למאמן הקבוצה הבוגרת של מכבי נתניה ולאחר מכן אימן במכבי פתח תקוה. בני יערוך כבר מחר בבוקר (היום) את אימון הבכורה שלו בקבוצה.

לם אמר: "אני נרגש להתמנות לתפקיד המאמן במועדון מפואר כמו הפועל פתח תקוה. משימה מאתגרת לפנינו ובשביל לעמוד בה אנחנו צריכים את כולם מאוחדים ודוחפים את הקבוצה, כבר מהמשחק החשוב ביום שבת. למועדון הזה יש סגל שחקנים, קהל ומסורת שחייבים להישאר בליגת העל ואני בטוח שיחד נעשה את זה".

לפני כן הודיעה הפועל על הפרידה מטסלפפה שלקח את הקבוצה כאשר הייתה אמורה לשחק בליגה א', בנה קבוצה טובה תוך כדי תנועה, ובעונה האחרונה העלה אותה לליגת העל לאחר שמונה עונות בליגה הלאומית.

בהודעת המועדון נמסר: "מועדון הכדורגל הפועל 'מבנה' פתח תקוה מודה למאמן הקבוצה בשלוש העונות האחרונות, עופר טסלפפה, אשר סיים היום (שני) את דרכו במועדון.
עופר, אשר הגיע למועדון עוד כשהקבוצה הייתה אמורה לשחק בליגה א', אחראי לרגעי השיא של המועדון בשנים האחרונות – כולל עליית ליגה לראשונה תחת בעלות האוהדים ורגעי אושר רבים לאורך התקופה. האהבה למועדון והמחויבות להצלחה שלו וחזרתו לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי בלטו בכל רגע של עופר במועדון, ועל כך הוא יכנס לספרי ההיסטוריה של הפועל.

"ההחלטה להיפרד מעופר הייתה החלטה קשה", אמר המנכ"ל אבי יחיאל. "לכל אורך התקופה מערכת היחסים בינינו הייתה נהדרת. עופר תרם רבות למועדון ולי באופן אישי והיה בינינו שיתוף פעולה שהוביל את המועדון להישגים ופריחה. אני מוקיר לו תודה על כך ונזכור את זה תמיד. לצערי, עד כה העונה הקבוצה לא הציגה את קצב צבירת הנקודות והיכולת הדרושה וההרגשה שלי בעת הזו היא שנדרש לעשות שינוי. אני מאחל לעופר הצלחה גדולה בהמשך הדרך ובטוח שדרכינו עוד יפגשו בעתיד".

"צר לי שהגענו לרגע הזה", אמר עופר טסלפפה. "אני מאחל להפועל המון בהצלחה ואני בטוח שהמועדון יישאר בליגת העל".

בהמשך הודיעה הפועל גם על פרידה מצוות העוזרים של טסלפפה: "מועדון הכדורגל הפועל 'מבנה' פתח תקוה מודה לעוזרי המאמן, אייל ברוך ורותם בר יוסף ולמאמן השוערים, אמיר אבוקסיס, אשר סיימו היום (שני) את דרכם במועדון. השלושה, שהגיעו יחד עם עופר טסלפפה למועדון לפני שלוש עונות, היוו מאז חלק בלתי נפרד מהצמיחה של המועדון ומההעפלה לליגת העל. אנו מודים לשלושה על העבודה המסורה במשך השנים ומאחלים המון הצלחה בהמשך הדרך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר