מירוץ הלילה של פתח תקווה 2022 צילום דוברות העירייה
מירוץ הלילה של פתח תקווה 2022 צילום דוברות העירייה

בהצדעה לכוחות הביטחון: מרוץ הלילה של פתח תקווה יתקיים בפעם החמישית

המרוץ יכלול ארבעה מקצים, החל ממקצה קהילות קצר ועד המקצה התחרותי של 10 ק"מ. ויש הפתעות נוספות

פורסם בתאריך: 25.4.24 09:33

זה מתקרב: NIGHTRUN, מרוץ הלילה של פתח תקווה, ייערך זו הפעם החמישית, ב-6 ביוני 2024 (יום חמישי, החל מהשעה 18:00), בהשתתפות אלפי רצות ורצים מרחבי הארץ. עיריית פתח תקווה בחרה לקיים את המרוץ השנה בהצדעה לחיילי וחיילות צה"ל, אנשי המילואים וכוחות הביטחון, החירום וההצלה, שאף ייהנו מהטבות מיוחדות בהרשמה.

מרוץ הלילה של פתח תקווה, מציע חווית ריצה אורבנית ייחודית וכולל ארבעה מקצים שיעברו ברחובותיה המרכזיים של העיר: במרוץ יתקיימו שני מקצי ריצה תחרותיים, של 10 ק"מ ו-5 ק"מ, מקצה משפחות של 2.5 ק"מ ומקצה קהילות באורך של 600 מטר . ההרשמה למקצים השונים נמצאת בעיצומה (לפרטים נוספים ולהרשמה: www.pt-nightrun.co.il ).

מרוץ הלילה, המתקיים ביוזמת עיריית פתח תקווה, בהפקת אגף הספורט העירוני, יוזנק מרחוב הרב מלכה בעיר בסמוך לפארק יצחק אוחיון החל מהשעה 19:30 עם מקצה הקהילות והילדים (600 מ'). בשעה 20:00 יוזנק מקצה משפחות (2.5 ק"מ), בשעה 20:20 מקצה ה-5 ק"מ, ובשעה 20:50 יוזנק המקצה ל-10 ק"מ. לאורך כל המסלולים, ילוו את הרצים עמדות מוסיקה ומיצגי תאורה מרהיבים וכן עמדות לשתיית מים.

 

 

 

 

האירוע ייפתח בשעה 18:00 בפארק יצחק אוחיון, עם הפנינג ספורטיבי ססגוני לכל המשפחה ויכלול מתחמי פעילות אטרקטיביים, מתקן אתגרי מיוחד ובמת פעילות מרכזית. בנוסף, לרשות המשתתפים יעמוד מתחם EXPO ובו דוכני מותגי הספורט המובילים אשר יציגו מגוון רחב של פרטי ספורט למכירה.

ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "מרוץ הלילה של פתח תקווה מצדיע השנה לצה"ל ולכוחות הביטחון שעושים לילות כימים כדי לשמור על ביטחוננו בכל החזיתות. מרוץ הלילה בפתח תקווה הפך למסורת, לאירוע ספורטיבי ססגוני ואטרקטיבי המושך רצים ורצות מכל הארץ שבוחרים לרוץ כאן, אצלנו בעיר. פתח תקווה מקדמת אורח חיים בריא ומטפחת את נושא הספורט בעיר, באמצעות בניית מגרשי ספורט ומתקני ספורט משובחים, אולמות מקצועיים, מתקנים לספורט עממי בכל גינות העיר, אירועי ספורט, הרצאות, סדנאות ועוד. אני מזמין את כולם.ן להצטרף למרוץ ולקחת חלק ביוזמת ההוקרה לכוחות הביטחון".

חלוקת ערכות הריצה למשתתפים במרוץ הלילה תתקיים בקניון הגדול, בתאריכים 04-05.06.24 בין השעות 15:00-21:00.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר