אבי יחיאל, צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקווה
אבי יחיאל, צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקווה

"תחושת מיצוי". אבי יחיאל עוזב את הפועל פתח תקווה

אחרי ארבע שנים משמעותיות בתפקיד אבי יחיאל נפרד מהפועל. המועדון: "יכנס לספרי ההיסטוריה של הפועל"

פורסם בתאריך: 16.5.24 11:40

שינוי דרמטי בהפועל פתח תקווה אחרי ירידת הליגה: מנכ"ל הקבוצה הדומיננטי, אבי יחיאל ייפרד בקרוב מהמועדון. בהודעה שפרסמה הפועל נכתב: "מועדון הכדורגל הפועל 'מבנה' פתח-תקוה מודה למנכ"ל הקבוצה, אבי יחיאל, אשר יסיים את תפקידו במועדון. יחיאל, ששימש כמנכ"ל המועדון בארבע העונות האחרונות, יכנס לספרי ההיסטוריה של הפועל, כמי שהוביל את צמיחתו המחודשת תחת בעלות עמותת הכחולה. תחת ניהולו של אבי, המועדון עבר תהליך התקדמות בתחום הפיננסי, המקצועי והקהילתי, כמו גם השיפור האדיר במחלקת הנוער של המועדון".

עוד נמסר: "סמנכ"ל המועדון והיועץ המשפטי, טים פלוטקין, ימלא את מקומו, כאשר יחיאל ימשיך ללוות את המועדון בתקופה הקרובה על מנת לסייע בהכנות של המועדון בתקופה החשובה שלפנינו לקראת עונת 24/25".

יחיאל מסר: "אני מסיים את תפקידי במועדון בתחושת גאווה. אמנם ירידת הליגה היא רגע לא פשוט עבורי ועבור המועדון, אך אני שמח על כך שאני משאיר מועדון עם קרקע יציבה ואנשים איכותיים, אשר יובילו את המועדון קדימה ולהישגים. הסיבות להחלטה שלי הן הצטברות של מספר דברים, בהם גם תחושת מיצוי שהרגשתי לאחר ארבע שנים כל כך עמוסות ומאתגרות, והרגשה כי אני צריך לקחת הפסקה. הפועל פתח תקוה הוא מועדון שיקר לליבי ומבחינתי אני תמיד משאיר לו דלת פתוחה, ואעשה את הכל על מנת להבטיח עתיד טוב למועדון. בשבוע הבא אתייחס לעונה שעברנו וארחיב על הסיבות להחלטה והמשך הדרך של המועדון. אני מודה לכל מי שליווה אותי בשנים האלו, ואני מאחל בהצלחה לטים ולצוות הנהדר שנשאר במועדון. יאללה הפועל".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר