פינת הייבוש בסירקין
פינת הייבוש בסירקין

את הכביסה המלוכלכת מכבסים בחוץ: הפועל נותרה ללא מכונה וללא מייבש כביסה

הפועל נותרה ללא מכונת כביסה ומייבש במשך כשבוע ואת מדי המשחק מייבשים על עגלת סופר. גורם: "איך מסתדרים? לא מסתדרים". גלנט: "הבגדים הגיעו לחים, אז תלו אותם כדי לאוורר. תוך כמה ימים תהיה מכונה חדשה"

פורסם בתאריך: 14.1.18 11:12

בשבוע האחרון אין להפועל שירותי כביסה. לטענת גורם במועדון, המכונה והמייבש נלקחו מהמועדון ביום ראשון שעבר לאחר שהקבוצה לא שילמה את דמי השכירות. דורון גלנט אומר שמדובר בסך הכל בשדרוג. נכון, השנה היא 2018, אבל כעת מתברר שקבוצה מקצוענית בליגה הלאומית מייבשת את מדי השחקנים במתחם סירקין על כיסאות ועגלת סופר. בדיוק כך.

בהפועל דאגו אמנם למדי משחק לקראת ההתמודדות מחר מול הפועל מרמורק, אבל נודע כי לפני המשחק מול כפר סבא נאלצו במועדון להיעזר במייבש חום. "איך מסתדרים? לא מסתדרים", אמרו בקבוצה בעצב. "גם לשחקנים כבר אין מה להגיד". בקבוצה אף היה מי שטען כי גלנט עצמו נאלץ לסייע השבוע עם הכביסה הקבוצתית, דבר שהבעלים הכחיש בתוקף.

 

"החברה האמורה גובה ממני מחיר מופרז ובקיץ המכונה עומדת כחודשיים ללא שימוש", אמר בתגובה הבעלים דורון גלנט. "אנחנו ביקשנו שייקחו את המכונות כי רצינו לשדרג אותן. גם לשדרג בשקט אסור לנו? הזמנו מכונות חדשות מחברה אחרת שעובדת עם הרבה קבוצות – גדולות יותר, טובות יותר ובחצי מחיר. עד אז יש מכבסה בהוד השרון שאנחנו מכבסים אצלה והבגדים מגיעים מוכנים למחרת. פעם אחת הם הגיעו לחים, אז תלו אותם על הכיסאות כדי לאוורר אותם. הבחור מהחברה אמור היום (ראשון) לשלוח אלי את החוזה ותוך כמה ימים תהיה למועדון מכונת כביסה חדשה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יחיאל תרם. כחול ויסוקר 51 שנה

    מר גלנט?אפשר לצאת ליים.אתה עוסק בכביסה מלוכלכת.השחקנים אפילו לוא אזיעו.בישביל מה לכבס.מה עים הפאן המיקצועי אייפוה הזעזועים.עברתם לסדר היום.אפילו לא יצאתה בהסבר לאוהדים.ולא המהמן.אולי לך כף ליראות את הקבוצה ההנמית.לנו שבעיי הכזבות.בגד ים לא הייתי נותן להם.גלנט אתה לא רציני.תצה ותודיע לאוהדים שלא עולים ליגה.מקווה שתפנים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר