יום חילופי שלטון צילום אגף הנוער
יום חילופי שלטון צילום אגף הנוער

חדשות אגף הנוער: יום חילופי שלטון ויום הנערה

קבלו את האירועים המרכזיים שהיו בשבוע שעבר ואלו שיהיו בשבוע הקרוב

פורסם בתאריך: 13.2.18 18:02

 

מה היה:

# יום חילופי שלטון: ה־31.1.18 היה יום בלתי נשכח עבור חברי מועצת הנוער העירונית של פתח תקוה. יום בו 45 נציגי המועצה ליוו באופן שוטף בעלי תפקידים בעיריית פתח תקוה ולמדו על המבנה הארגוני ועל הגורמים המשפיעים בעיצובה של עירנו.

# ט"ו בשבט במרכזי הנוער: חגיגות ט"ו בשבט במרכזי הנוער בשכונות בעיר היו השנה סביב נתינה ועשייה למען הקהילה. בני הנוער נטעו שתילים בשיתוף הקהילה בעיר – נציגי החינוך המיוחד, תנועות הנוער, בית ספר אפיק ושכני המרכזים. השתילים ננטעו בקרבת מרכזי הנוער ובהוסטל שיקומי בעיר.

# פרויקט "חיים בסרט" של תוכנית המד"צים העירונית: בפרויקט בחנו החניכים את התפתחות הקולנוע בחברה הישראלית לאורך 70 שנה. בסוף הפרויקט תוצג תערוכה נעה של שחזור סצנות מתוך הסרטים על ידי בני הנוער.

אמירם טובים. צילום אורן זיו

אמירם טובים. צילום אורן זיו

מה יהיה

# ירידי פורים קהילתיים: גם השנה באגף חברה, נוער וצעירים ישלבו ירידי פורים בעיר מכירת תחפושות, תחנות והפעלות לכל המשפחה שיופעלו על ידי בני הנוער ופרלמנט הילדים העירוני.

# מופע סטנדאפ של אמירם טובים: חוגגים את פורים ב־1.3 באולם שרת, כניסה לנוער בלבד. הכניסה מותנית בהבאת מוצר כשל"פ לטובת משפחות מעוטות יכולת. האירוע בין השעות 20:00-23:00, במקום כיבוד, עמדת סלפי ועמדת איפור פנים.

# יום הנערה: לכבוד יום האישה הבינלאומי נחגוג ב־8.3.18 את יום הנערה עם הרצאת סטיילינג ומופע סטנדאפ של הדר לוי. האירוע יתקיים בארלוזורוב 33, "שבט ראשונים", בשעה 19:00.

#תוכן שיווקי

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר