בר אזולאי
בר אזולאי

כנס הנשים שהעצים אותי

בר אזולאי השתתפה כנציגת רשת עמל בכנס "נשים יוזמות"

פורסם בתאריך: 7.3.18 14:09

ביום ראשון שעבר השתתפתי בכנס "נשים יוזמות" במגדלי עזריאלי שרונה בתל אביב. הכנס אורגן על ידי כלכליסט ובנק לאומי ובשיתוף ותמיכת רשת עמל. אני השתתפתי בכנס כאחת נציגות רשת עמל. במסגרת הכנס הועלו לדיון כמה מן הסוגיות הבוערות ביותר בכל הנוגע למעמד הנשים בחברה וכמו כן נשים רבות סיפרו את סיפורן האישי מעורר ההשראה. הנשים הגיעו ממגוון תחומים: הייטק, תקשורת, מדע, אופנה, משפטים, ספרות, כלכלה ועוד. דוברות הכנס הן ללא ספק נשים אמיצות, אשר עבדו קשה על מנת להגיע למקום בו הן נמצאות כיום ואין ספק כי הן הצליחו להטביע את חותמן על החברה.

 כנס נשים יוזמות 2018

כנס נשים יוזמות 2018

אני הצגתי בכנס את הניסוי שתכננה כיתתי במסגרת פרויקט ספייסלאב של קרן רמון. הניסוי שלנו הגיע בחודש שעבר למקום הראשון בגמר הארצי של הפרויקט ויישלח לתחנת החלל הבינלאומית כבר באפריל הקרוב. רק אחרי הכנס, אני מבינה עד כמה משמעותי הוא היה עבורי. הכנס היווה עבורי חוויה מעצימה ובלתי נשכחת, ועורר בי השראה לעבוד קשה על מנת להגיע להישגים אליהם אני שואפת. הכנס מילא אותי במוטיבציה לפתח קריירה כשאגדל, להביע את דעתי ולא לפחד מביקורת. הבנתי שמכל כישלון ניתן לצמוח, או כפי שאומרים:
"What doesn't kill you, makes you stronger".

הנשים שהציגו בכנס את סיפורן הוכיחו שניתן להתגבר על כל מכשול ושבעזרת עבודה קשה ניתן להשיג את כל מה שרוצים, משפט שללא ספק אקח איתי להמשך הדרך.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר