יונתן פרייפלד
יונתן פרייפלד

תעשיית סרטי ההמשך: הצופים כבר מחכים

רק השנה יצאו שני סרטים של מארוול ובשלוש שנים האחרונות יצאו שלושה סרטים נוספים של מלחמת הכוכבים

פורסם בתאריך: 11.4.18 18:49

סרט טוב הוא סרט שתוכל לצפות בו 10 פעמים מבלי להשתעמם. היום כל חודש יוצא סרט אימה חדש, כל שבועיים סרט קומדיה, וכל יום מתמלאים אולמות שלמים בסרטים המבוקשים בכל רחבי הארץ (וכן גם בפתח תקווה). אז למה אנשים כל כך ממהרים לקנות כרטיסים?
לתופעה הזאת יש סיבה פשוטה. הסיבה היא ריבוי הספין-אוף. שמתם לב שיש שלושה סרטים של מארוול בשנה? שפתאום יצא סרט חדש של מלחמת הכוכבים? שהספר של פלא הצליח כל כך שהוציאו לו סרט? אז זה לא סתם. אנשים בתעשיות הסרטים רואים שיש קהל גדול שמעריץ דמויות מסוימות מספרים, קומיקסים או סרטים ישנים.

נוער - מלחמת הכוכבים. צילום רויטרס

מלחמת הכוכבים. צילום רויטרס

אז מה הם עושים?
יוצרים לנו עוד סרטים! רק השנה יצאו שני סרטים של מארוול שמבוססים על דמויות קומיקס ובשלוש שנים האחרונות יצאו שלושה סרטים נוספים של מלחמת הכוכבים. מה משותף לכולם? כולם סרטי המשך! האנשים שמפיקים סרטים רוצים שאבות ילכו עם הילדים שלהם לספין אוף שהם הפיקו. מה הכוונה? אם אבא שלי צפה בילדותו בכל סרטי סטאר וורס אז ברור שייקח אותי לסרט החדש של סטאר וורס כדי שאתאהב בו גם.
אז למה לא ליצור סרט חדש לגמרי? כיוון שכבר יש לסרט הקיים קהל שאוהב את הדמויות, מה שהופך את זה לקל יותר. צריך להתאמץ פחות כדי לקלוע לטעם הצופים כי כבר יש צופים אדוקים שמחכים נואשות לסרט הבא בסדרה. האם זה טוב בשבילנו? חד משמעית – כן! לנו הצופים יש עוד סרטים טובים עם הגיבורים האהובים עלינו.
לעומת זאת גם חשוב שיהיו סרטים "חדשים" כיוון שאם יהיו רק סרטי המשך, לא יהיה גיוון. ובכל זאת אנחנו הולכים לקולנוע בשביל סרטים שונים ולא רק בשביל סרט אחד.
אז מהן המלצות השף? אם אתם מחבבים מתח ואקשן אני משוכנע שתאהבו את הרץ במבוך החדש. מעדיפים בילוי משפחתי? לכו לראות את פדינגטון 2 שיוצא בחופש הזה! הסרט הראשון היה מעולה ומאוד כדאי לחכות לשני. אם אתם אוהבים גיבורי על אתם "תמותו" על הנוקמים 3 שיצא באפריל אבל זה לא משנה. מה שחשוב זה שיש לנו הרבה סרטים בזמן הקרוב ולא נעשה משעמם לרגע!

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר