אסי עזר. צילום רועי ברקוביץ'
אסי עזר. צילום רועי ברקוביץ'

התכנית גרמה לי להרגיש שלא משנה כמה קשה לי להשיג את מטרותי, אם ארצה אצליח

אלמוג צברי על התוכנית "היום בעוד שנה" בהנחיית אסי עזר שנטעה בה תקווה

פורסם בתאריך: 27.7.18 09:14

מכירים את הרגשה הזאת שאתם רוצים לעשות שינוי בעצמכם? שאתם רוצים לראות את תוצאת השינוי בעוד שנה אבל מבלי לחכות, לגלות את העתיד בשנייה אחת? האם תצליחו? האם תכשלו? "היום בעוד שנה" זו התכנית בשבילכם. בתכנית "היום בעוד שנה", שיצר ומנחה אסי עזר, נחשפים אנשים שיש להם מטרה וחזון לחולל איזה שינוי גדול בחייהם. הפורמט בנוי כך שתחילה רואים את המשתתף בתכנית מדבר, צוחק, מספר על התהליך שהוא רוצה לעבור, על השינוי לו הוא זקוק בחייו ואיך הוא מתכוון להשיג את מטרותיו. לאחר מכן המצלמה עוברת מהאולפן אל השטח. במשך שנה צוות הצילום של התכנית עקב אחרי המשתתף בנקודות שונות בחייו ובתהליך שהוא עובר במהלך השנה, ובחן את תהליך ההתקדמות והשינוי הרצוי. ולבסוף נחשף השינוי (במידה והצליח), כשנה אחרי הצבת המטרות מראים איך אותו אדם נראה, מרגיש ועבר כדי לחולל את השינוי הגדול בחייו. בחיים זה לוקח זמן, בטלוויזיה הכי הרבה תצרכו לצלוח את הפסקת הפרסומות.

הביקורות על התוכנית היו מרגשות. התוכנית ספקה לצופים תחושת מוטיבציה ורצון להצליח לשנות דברים שרצו זמן רב. שינוי שנראה כמעט בלתי אפשרי פתאום נראה בר השגה, נראה אפשרי ואף כדאי לצופים שבבית. כמובן שבתכנית לא כולם הצליחו וגם זה נתן לצופה פרופורציה על גודל השינוי והגשמתו, נותן תחושת מציאות.

דוגמא שרגשה אותי הייתה של אישה יפיפייה שמתמודדת עם חרדות ופחדים שמונעים ממנה להצליח והמטרה שלה הייתה להפסיק את זה, להתגבר על הפחדים והקשיים שלה כדי להגיע למצב של תפקוד יומיומי רגיל. כאשר צפיתי בפרק הזה חשבתי שהיא תיכשל כי חרדות זה משהו שמאוד קשה להעלים והנפש מלאה בדברים נסתרים, אבל מצד שני ראיתי בעיניים שלה את הרצון והכוח שהיה להצליח. ברגע שהיא עברה בדלת של כעבור שנה וראיתי את גודל השינוי, הייתי בהלם כי מדובר במשהו נורא קשה שהיה נראה בלתי אפשרי ומאמץ נפשי לא קל והיא הצליחה כנגד כל הסיכויים.

הדבר המרגש ביותר בתוכנית הוא הגיוון במשתתפים, הגילאים, הרקע והסיפורים של אנשים מבוגרים, ילדים, נוער. זה מדהים לראות שלא משנה באיזה גיל, כל אחד ואחת יכול ומסוגל לעשות כל מה שתרצה ברגע שתחליט שאתה יוצא לדרך.

לסיכום, התכנית הזאת גרמה לי להרגיש שלא משנה כמה קשה לי להשיג את המטרות שלי, אם ארצה באמת בסופו של דבר אני אצליח. זו אמנם תכנית טלוויזיה אבל אני ממליצה לכולם לראות אותה כי בטוח שלפחות אחד מהסיפורים והשינויים שעוברים שם המשתתפים ייגע בכם בדרך כזו או אחרת. וזכרו תמיד, אין דבר העומד בפני הרצון.

מאמינה בכם – אלמוג.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר