אירועי השבוע של אגף הנוער
חניכות קבוצת המד"צים של שעריה בזמן הפעילות צילום אגף חברה נוער וצעירים

חדשות אגף הנוער: שבוע מודעות לצרכים מיוחדים, ט"ו בשבט בשעריה

פורסם בתאריך: 9.1.19 14:36

השבוע שהיה:

תוכנית המד"צים – עיד"ן. בשבוע שעבר התקיימה פעילות פתיחת שנה לתוכנית המד"צים העירונית. במסגרת הפעילות, שהכינו מדריכות השכבה הבוגרת, יצאו הקבוצות השונות בעיר ממספר שכונות לתחרות משימות מטורפת וסיימו במופע סטנד-אפ של רועי צברי. הקבוצה המנצחת בתחרות היא קבוצת שכבה ח' של מרכז הנוער עמישב. בפעילות לקחו חלק כ-200 בני נוער אשר קיבלו גם את חולצת המד"צים החדשה אשר עוצבה על ידי בני הנוער.

תנועות הנוער. תנועת "אריאל" סניף הדר גנים קיימה השבוע את "שבוע המודעות לצרכים מיוחדים". שיא השבוע היה שבת סניפית בה אירח הסניף קבוצה של חניכות וחונכות מטעם עמותת "כנפי רוח" לשבת מקרבת ומעצימה בין חניכות התנועה לחניכות העמותה. לקראת השבת, חניכות השכבה הצעירה בסניף אספו תרומות וחניכות השכבה הבוגרת הפיקו את השבת המשותפת. לאורך השבוע כל שכבת גיל התמקדה במוגבלות מסוימת ובכך העלתה את המודעות לקבלת השונה בקרב חניכות הסניף.

אופק בריא. ביום חמישי האחרון יצאו שתי קבוצות כדורגל משכונות אחדות ועמישב לייצג את העיר פתח תקוה בטורניר מחוז מרכז של "שער שוויון". שתי הקבוצות ייצגו את העיר בכבוד כשהפגינו יכולות מקצועיות גבוהות וסדר ומשמעת ברמה גבוהה. במקום הראשון זכתה קבוצת עמישב ואילו קבוצת אחדות סיימה במקום הרביעי.

אירועי השבוע של אגף הנוער

שבת סניפית בתנועת אריאל

השבוע שיהיה:

תנועות הנוער. ביום שישי ה-18.1 יתקיים אירוע ט"ו בשבט קהילתי בקן שעריה של הנוער העובד והלומד ברח' שולמית 3. האירוע יתקיים בין השעות 14:30-16:00 ופתוח לקהל הרחב וכמובן לכל ילדי השכונה. באירוע תתקיים שתילה של פרחים ברחבת הקן ופעילויות יצירה לילדים לט"ו בשבט.

מרכז הנוער גלים. ביום שני 14.1, בשעות 19:00-20:30, נפתחת סדנת תיאטרון רחוב שתתקיים על בסיס שבועי. במהלך הסדנא ילמדו בני הנוער טכניקות אשר ישמשו אותם בהקמת תיאטרון רחוב ובהמשך משתתפי הסדנא יקיימו הצגות לילדים בחינוך המיוחד ובחינוך הרגיל לקראת חגים ואירועים מיוחדים.

פרלמנט הילדים. בחירות לבעלי תפקידים בפרלמנט הילדים העירוני, אשר מרכיבה את המזכירות (הילדים הנבחרים והמובילים את המועצה), יתקיימו ביום רביעי, במהלכן יבחרו ילדים לתפקידים – יו"ר, סיו"ר, דובר, יו"ר קשרי מועצות, מזכ"ל, יו"ר ועדת איכות הסביבה, יו"ר ועדת פרויקטים ויו"ר ועדת ספורט. במהלך ספירת הקולות יצפו הנציגים בהצגת "קורצ'אק" אשר עוסקת באחריות ומנהיגות. בהצלחה למתמודדים.

# המדור נעשה בשיתוף עם אגף חברה, נוער וצעירים בעיריית פתח תקוה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר