שיר נימני
שיר נימני

דוז פואה: כפרה עליך, נציג ישראל לאירוויזיון

שיר נמני מפרגנת לקובי מרימי ובטוחה שהוא ינצח בתחרות השנה

פורסם בתאריך: 20.2.19 15:40

כולנו ראינו בשנה שעברה את הניצחון הגדול של נטע ברזילי, ישראל זכתה במקום הראשון בתחרות השירה האירופית, האירוויזיון.
הניצחון היה בלתי נשכח ורגע הזכייה של נטע נחקק בזיכרון כל תושבי מדינת ישראל. והנה מתקרבת תחרות אירוויזיון נוספת. בשבוע שעבר נבחר קובי מרימי לייצג את ישראל באירוויזיון הקרוב שיתקיים בתל אביב. בערב הגמר של בחירת הנציג כל אדם שרצה להשפיע ולבחור במתמודד שרצה, הצביע עבורו ונתן את קולו. מדינת ישראל בחרה בקובי ושמה על כתפיו את האחריות הגדולה של האירוויזיון. בשנה שעברה השאירה נטע ברזילי את העולם כולו מופתע. זו הייתה שנת המזל שלנו ואני מאמינה שגם השנה זה יהיה כך! האירוויזיון מתקיים בתל אביב העיר התוססת ביותר, עיר של 24/7. אז האם גם השנה נזכה לראות את דגל ישראל מונף על במת תל אביב, לאות הניצחון בתחרות? אני מאמינה שכן!

קובי מרימי. צילום אורטל דהן

קובי מרימי. צילום אורטל דהן

דרך התכנית למדתי להכיר את קובי. הוא בן 27, תושב רמת גן, איש פשוט, מופנם ושקט, ועל הבמה הוא כל כך דומיננטי ובולט. בתחילת הדרך באודישנים הוא קצת נלחץ מנוכחות המצלמה אך כשעלה על הבמה והחל לשיר זה נראה לגמרי אחרת. בחצי גמר התכנית קובי הודח וכולנו זעמנו, אבל המצב השתנה. להקת "שלווה" שהתמודדה בתוכנית פרשה והתפנה מקום למתמודד לחזור אל התכנית. הרשתות החברתיות היו מלאות בתקווה שקובי שיחזור. כמובן שהוא ניצח בדו קרב השירה, חזר לתכנית, עלה לגמר ואפילו ניצח את התחרות למרות הכל!
קובי הראה לי איך כל אדם יכול לפרוץ את גבולותיו בעזרת מוזיקה או כל מקצוע שהוא אוהב. המסר הגדול שהוא מעביר בנוכחות שלו זה שכל אחד יכול לשבור את תקרת הזכוכית שמעליו ולהגשים חלום. קובי החליט להגשים לעצמו חלום אחד גדול, להופיע על במת האירוויזיון!
אז אני כבר מוכנה. מתי מודיעים על ניצחון באירוויזיון?!


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר