ערב גיבוש צילום באדיבות אגף הנוער
ערב גיבוש צילום באדיבות אגף הנוער

חדשות אגף הנוער: מפגש עם לוחמים וערב התרמה

פורסם בתאריך: 27.2.19 15:34

 

השבוע שהיה

פעילות ODT. ביום שלישי האחרון התקיים במרכז הנוער עמישב ערב גיבוש וחוויה עבור תלמידי כיתות י'-י"ב בפתח תקוה. התלמידים נהנו מפעילותODT , מפגש עם לוחמים, מוזיקה וכיבוד קל.

הפנינג התרמה לעמותת "make a wish". ביום שלישי האחרון התקיים במרכז הנוער שעריה הפנינג שמח שכלל דוכני מתוקים, פופקורן, שערות סבתא, עמדות לקים, תכשיטים, עמדות מזל, שער הזהב, מוצרי טיפוח ועוד. כל ההכנסות יועברו לעמותת "make a wish" המגשימה חלומות לילדים החולים במחלה מסכנת חיים. האירוע התקיים בשיתוף מתנ"ס שערים ובית חינוך שש שנתי ברנר פיינשטיין.

קבוצת מנהיגות לצעירים. השבוע נפתחה במרכז הצעירים החממה קבוצת מנהיגות לצעירים בגילאי 18-35 , בשיתוף תכנית "קהילה נגישה". כ-20 משתתפים הגיעו במטרה להשפיע על חיי הקהילה בעיר ולקחת חלק בעיצוב פניה של פתח תקוה תוך התמקדות בצרכי הצעירים.

יום עיון בנושא הרצל בתנועת הנוער העובד והלומד. קן כפר גנים של תנועת הנוער העובד והלומד ערך שלושה ימי עיון בנושא יום הרצל הבינלאומי לתלמידי כיתות ג'-ו' בבית הספר היסודי "אלימלך כנר". הפעילות כללה משחק טריוויה בנושא, שיח על חזונו, מעשיו ותולדותיו ואף פעילות שיא חפש את המטמון בקן. את הפעילות הובילו מדריכי הקן מכיתות ט'-י'.

מדור נוער. הפנינג התרמה צילום באדיבות אגף הנוער

הפנינג התרמה צילום באדיבות אגף הנוער

השבוע שיהיה

הצופים בהכנות לקראת פסח. ביום שישי הקרוב (1.3) ייצאו חניכי השכבה הבוגרת של שבט המושבה לטיול הכנה לקראת טיול פסח. הטיול ייערך במצפה משואה בו יכירו המדריכים את המסלול, נקודות עצירה ופעילות לאורך המסלול. את הטיול יובילו המדריכים בחג הפסח לחניכי השכבה הצעירה מכיתות ה-ו.

כנס הורים עירוני. מרכז הכנה לצה"ל מזמין את הורי תלמידי שכבת יא ביום שני הבא (4.3) לכנס הורים עירוני באודיטוריום עמל ב'. הכנס עוסק בהכרת תהליכי הגיוס לצה"ל, תפקיד, ליווי ותמיכת ההורים בשלבי המיון, מתן כלים והתאמת ציפיות לקראת שירוץ משמעותי. בכנס ייערך פורום מפקדים שיאפשר שיח פתוח לשאלות עם ההורים. מספר המקומות מוגבל ומותנה בהרשמה מראש: עדנה 050-7207899.

מסדר כנפיים של תנועת כנפיים של קרמבו. ביום שני הבא (4.3) יתקיים "מסדר הכנפיים" המסורתי של תנועת "כנפיים של קרמבו". מסדר כנפיים מציין את סיום מערך המורשת של התנועה. את המסדר עורכים ומשתתפים בו פעילי התנועה עם/בלי צרכים מיוחדים מכל שכבות הגיל. במסדר יעלו מופעים של החניכים בנושא ערכי התנועה, יחולקו עניבות התנועה לפעילים הצעירים וסמלי החזון לפעילים החדשים. האירוע יהיה בנוכחות משפחות החניכים, בוגרי התנועה ומכובדים מהעירייה.

# המדור נעשה בשיתוף עם אגף חברה, נוער וצעירים בעיריית פתח תקוה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר