נוער. כנס הורים עירוני. צילום באדיבות אגף הנוער
נוער. כנס הורים עירוני. צילום באדיבות אגף הנוער

חדשות אגף הנוער: מסדר כנפיים, יריד פורים והתנדבות

פורסם בתאריך: 6.3.19 15:40

 

השבוע שהיה

כנס הורים עירוני – "המשפחה מתגייסת". ביום שני האחרון התקיים כנס הורים עירוני בהובלת מרכז הכנה לצה"ל. הכנס היה מיועד להורי תלמידי שכבת י"א בעיר ועסק בהכרת תהליכי הגיוס לצה"ל תוך שימת דגש על ליווי ותמיכת ההורים בשלבי המיון, מתן כלים והתאמת ציפיות לקראת שירות משמעותי. כמו כן, בכנס נערך פורום מפקדים המאפשר שיח פתוח לשאלות עם ההורים.

מסדר כנפיים של תנועת כנפיים של קרמבו. ביום שני האחרון התקיים מסדר הכנפיים השישי של סניף כנפיים של קרמבו בפתח תקווה. המסדר, שהיה בסימן מסע בין כוכבים, מסכם את מערך מורשת של התנועה העוסק בערכי התנועה – אני מוביל, אני יכול, אני שייך, אני אוהב, אני חבר ואני ישראלי. את המסדר כתבו, הפיקו ועיצבו פעילי הסניף בהובלת הצוות המוביל. הטקס נפתח בברכות ולאחר מכן נערכו הופעות של כל קבוצות הסניף.

השבוע שיהיה

כנס מועצות התלמידים העירוני. כנס מועצות התלמידים העירוני של בתי הספר העל יסודיים לשנת תשע"ט, בסימן ייחודיות ומנהיגות בפסיפס החברתי יתקיים ביום חמישי (7.3) בבית הספר השש שנתי גולדה מאיר. לכנס יגיעו כארבע מאות נציגים מבתי הספר ברחבי העיר ונציגי ארגוני הנוער. הכנס יכלול הרצאות לתיכונים ולחטיבות, סדנאות בנושא יזמות, הנעת פרויקטים במועצה הבית ספרית ומנהיגות. הכנס ייחתם בפאנל חברי כנסת בו הנציגים יוכלו לשמוע על מצעי המפלגות ובד בבד לקבל תשובות לשאלותיהם.

משמחים מטופלים בבית רבקה. בני נוער ממרכז הנוער נווה עוז ייצאו ביום חמישי (7.3) מחופשים למרכז הרפואי גריאטרי בית רבקה בכדי להכניס את הדיירים לאווירת החג ולשמח אותם בשירים וריקודים.

מפגש סיכום סדנת אמהות ובנות. ביום שישי הקרוב (8.3) יתקיים מפגש אחרון ומסכם של סדנת אמהות ובנות – מפגש "צילום בטבע", בו ישתתפו אמהות ובנות מתבגרות אשר לקחו חלק בחמשת המפגשים של הסדנא. במהלך המפגשים התנסו אמהות ובנות במגוון כלים חווייתיים על מנת לחזק את הקשר והתקשורת ביניהן. הן למדו להרחיב את הדרכים לתקשר אחת עם השנייה במלים ובמה שמעבר להן: בתקשורת חיובית- הרואה את הטוב שבי ובאחרת, דרך הגוף – בסדנת אקרובאלנס, על ידי יצירה ודמיון, בהקשבה אמפטית לשנייה כבסיס לדיאלוג אמיתי.

יריד פורים קהילתי. מרכז הנוער עין גנים יקיים ביום ראשון הבא (10.3) בין השעות 16:00-20:00 יריד פורים לזכרם של אלי (לילוש) ומישל שטרית. האירוע יכלול מגוון פעילויות לילדים, נוער וקהילה, כמו כן יופעלו במקום דוכני מזון, איפור, קליעת צמות, דוכני יצירה, משחקי הפעלה, מכירה תחפושות חדשות ומשומשות במחיר סמלי. כל ההכנסות ייתרמו למשפחות שידן אינם משגת.

יום הנערה. ביום שלישי הבא (12.3) בין השעות 18:00-21:30 יערך במרכז הנוער עמישב אירוע יום הנערה. האירוע מיועד לנערות במטרה לתת דגש על העצמת הנערות בעיר ושמירה על זכויותיהן כמו גם למיצוי יכולותיהן וההנאה שלהן. האירוע בהובלת אגף חברה, נוער וצעירים ובשיתוף הרשות למאבק באלימות, סמים ואלכוהול וכולל הרצאה מעשירה של אושיית הלייף סטייל אשלי וקסמן בקשי, יוטיוברית ויוצרת תוכן. בנוסף תתקיים סדנת תיקים ולנוגים בשיטת השיבורי, כיבוד קל ושלל הפתעות.

# המדור נעשה בשיתוף עם אגף חברה, צעירים ונוער בעיריית פתח תקוה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר