אירוע בן דורי צילום אגף הנוער
אירוע בן דורי צילום אגף הנוער

חדשות אגף הנוער: אירוע בין דורי ומסע פסח

פורסם בתאריך: 17.4.19 19:37

 

השבוע שהיה

אירוע בין דורי בסימן פסח. בני נוער וגמלאים התכנסו ביום ראשן האחרון במרכז הנוער נווה גן לחגוג יחד את חג הפסח באירוע חגיגי בהנחיית ד"ר מוטי גולן. בני הנוער והגמלאים ערכו יחדיו את סדר הפסח, קראו בהגדה, שמעו על מנהגי החג והשתתפו בחידון קהוט. כמו כן, הגמלאים שיתפו בסיפורי 'מעבדות לחירות' ונהנו מהופעה של להקת הנוער 'שווים'. אירוע זה שהתקיים בשיתוף מחלקת הגמלאים בעיר מתווסף לאירועים רבים אשר נערכים לאורך השנה במטרה ליצור פלטפורמה לדיאלוג בין בני נוער לגמלאים בפתח תקוה.

מסע פסח בתנועת בני עקיבא. כ-6,000 חניכים בכתות ג'-ט' ממחוז שרון – שומרון יצאו בשבוע האחרון למסע פסח באזור הרי ירושלים ולנו בתל חדיד. הערך שליווה את הטיול הוא ערך המשפחה אשר תנועת בני עקיבא מתמקדת בו בשנה ה-90 לפעילותה. כמו כן, בערב התקיימה פעילות שהקיפה את כל העשורים של התנועה והעצימה את פועלה בהם.

הפנינג פסח אביבי. ביום שני האחרון התקיים במרכז הנוער נווה גן הפנינג פסח חגיגי לכל הקהילה. מי שהגיע למקום נהנה מתחנות משחק, שעת סיפור לפסח, פינות יצירה, עמדות איפור, קעקועים ולק, חפש את המטמון, מסלול מכשולים והגרלה נושאת פרסים. היה שמח!

# המדור נעשה בשיתוף עם אגף חברה נוער וצעירים בעיריית פתח תקוה. 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר