שיר נימני
שיר נימני

מסר לסופרמן: תסתכלו ימינה ושמאלה, ותראו את הגיבורים האמיתיים שלכם

שיר נימני מסבירה שגיבור אמיתי לא חייב להיות בעל גלימה או בעל כוח על

פורסם בתאריך: 2.5.19 13:48

גיבורים באים בכל מיני צורות, יש כאלו עם גלימות, כאלו מהסרטים שמצילים את החתול שנפל מהעץ וכאלו שהם באמת גיבורים. אני לא מדברת על באטמן או ספיידרמן, אני מדברת על גיבורים שאין להם גלימה או שרביט ושלא ראיתם אותם בסרט החדש של הנוקמים, אלא על גיבורים אשר נמצאים ביומיום שלנו.
תסתכלו ימינה ושמאלה, ותסתכלו על ההורים שלכם. הם גיבורים אמיתיים אשר מצליחים לפרנס את כל המשפחה, לגדל אותנו – ילדיהם, להיות בכל מצב נתון בשבילכם מבלי שאף אחד יסתכל ויראה כמה הם עושים.

המורים שלכם, אשר כל בוקר באים לבית הספר יחד אתכם ומלמדים משעות הבוקר עד שעות אחר הצהריים, בודקים מבחנים, מכינים מערכי שיעור ונותנים את הכל עבורכם, עבור העתיד שלכם וההשכלה שלכם.

נוער. סופרמן צילום AP

סופרמן צילום AP

מעביר הדרך אשר מעביר ילדים במעברי החציה שעושה עבודה כל כך קדושה ואיש אינו מעריך זאת או אינו רואה אותו ואת חשיבותו בכלל. זה יותר מסתם עבודה או יותר מסתם מטלה מוטלת עליו, זה גיבור!
אתם לא חייבים להיות דמות היסטורית בשביל להיות דמות מופת, בשביל להיות "גיבור" ולהעביר מסר כלשהו או לעשות עבודת חסד. העריכו את עצמכם, העריכו את הגיבורים שבכם כי בכולם יש גיבור קטן עם גלימה שמחכה לפרוץ. אלו גיבורים בני זמננו שעושים עבודת חסד ורוב הסיכויים שלא יכירו אותם או ילמדו עליהם בכיתה. אז למה שלא נשנה את ספרי ההיסטוריה ונהיה גיבורים? נהיה אנשים טובים יותר, נעשה את מה שאנחנו אוהבים לעשות ויודעים לעשות בצורה הטובה ביותר כי אין טוב יותר מזה. בדרך כלל אנו נוהגים לזלזל בעצמנו ולא להעריך את מה שאנחנו עושים. אך זה לא נכון. תהיו אתם ותשנו את המחשבה שגיבור חייב להיות בעל גלימה או בעל כוח על. כל האנשים סביבכם גיבורים.
אנחנו עולם מלא בגיבורים כמו המוכרת בסופר, הנהג אוטובוס, המאבטח בכניסה, ההורים שלכם ואתם. אל תוותרו על עצמכם. ותראו שבכל אחד ואחת מכם יש גיבור או גיבורה. לכולכם יש כוחות על, כוחות מיוחדים שאי אפשר לשכפל אותם, שאין עוד כמוהם בעולם הזה. אז צר לי סופרמן … אתה כבר לא הגיבור היחיד בשבילי!

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר