שיר נימני
שיר נימני

יום העצמאות בפתח תקוה: השנה אדלג בכיף בין כמה במות, ובעיקר אזרום

שיר נימני מספרת על היתרונות בפיצול חגיגות העצמאות בפתח תקוה לכמה במות

פורסם בתאריך: 8.5.19 18:42

בכל שנה, עוד מאז שהייתי חוזרת מהגן עם חולצה לבנה בהדפס גופן דיפולטיבי ומספר גיל המדינה, האווירה סביב היום הזה לא משתנה ואף משתבחת. לחשוב שלפני 71 שנה לא היה פה כלום והיום בכל פעם שתעבור בז'בוטינסקי תראה קומה חדשה בבית החולים, בניין חדש, או מנהרה לרכבת הקלה (הקשה מאוד). מה קורה אתכם ישראלים? האם אתם עדיין חיים בפחד קיומי ועל כך אתם מתעקשים לבנות ולבנות ולבנות? המדינה כבר קיימת 71 שנה על כל גווניה יתרונותיה וחסרונותיה אבל אף פעם זה לא מספיק.
אז עם כל הכבוד למדינת ישראל שחיה כבר 71 שנים, פתח תקווה הלא היא המושבה הראשונה חיה (ובועטת) כבר 141 שנים ורק השנה הוחלט לנסות קונספט חגיגות חדש ומעניין לרווחת כל תושבי העיר. אז בטח יצא לכם לשמוע ולראות לא מעט פרסומים על החגיגות הצפויות לשגע את העיר ומאחוריהן מחשבה חדשנית – אפשר לקרוא לה – תוך הבנה שכל פתח תקווה מתקשה במקצת להיכנס בפארק הגדול. לא ככה?
השנה זו הפעם הראשונה שטרם החלטתי מה הלו"ז, איפה אתחיל את החגיגות ואיפה אסיים. אולי ריבוי האפשרויות יעורר בי תחושת פחד לפספס ורצון להוציא את המקסימום מערב הזה.

זיקוקים. צילום זאב שטרן

אז החלטתי שהשנה פשוט אנעל נעליים נוחות ואזרום. בתור נערה בעיר הזו יום העצמאות הקרוב צפוי להיות חגיגה עצמאית ובלתי נגמרת במיוחד לבני נוער! תחשבו על זה, יש לנו את הזכות להחליט איפה לבלות, לצליליו של איזה די.ג'יי לרקוד ומאיזו הופעה ליהנות! חופש הבחירה הוא ההגדרה הטובה ביותר לעצמאות השנה ועל כך אני מתרגשת. הרבה הרימו גבה על ההחלטה לפצל את המופע המסורתי השנה אבל אני תוהה האם זה הפחד משינויים או סתם צרות עין?
אני כבר השתכנעתי ואציג בפניכם את היתרונות:
# ראשית הוא חופש הבחירה. אני נערה בת 15 וללא חשש אומר לאמי השנה ביי, הלכתי לחגוג ולא רק בפארק הגדול. אלא לפי סגנון המוזיקה שאליו אני מתחברת ורצון לחוות כמה שיותר. נוסף לכך השנה יש נגישות לנכים במספר במות בעיר וזו זכות גדולה ואפילו חובה שגם היא מוכיחה על עצמאות גדולה!
# במה לדוברי השפה הרוסית היא צעד חסר תקדים בעירנו ואני שמחה לפרגן ולאפשר לכולם לחגוג בכיף.
# ולבסוף אם עד עכשיו באנו למופע בפארק והרגשנו רחוקים קילומטרים מהאמן המופיע בתוך המון של אנשים, אני מקווה שהשנה אוכל לראות את לירן דנינו מקרוב!
אז לפני שהחגיגות מתחילות הנה משהו ממני אליכם: יום העצמאות הוא החגיגה שלנו על קיומנו אנו פה! זה לא מובן מאליו ועל כך אני קוראת לכם ולכן לנצל את היום הזה ולהוציא ממנו את המיטב! תחגגו ותיהנו ותזכרו: יום העצמאות הוא לא אחר מיום ההולדת של כולנו ומגיע לנו לחגוג כראוי! נצלו את הערב הזה כי הוא יחזור רק בשנה הבאה.
אז אחרי ערב של בילויים בו כנראה אנדוד בין כמה במות, אקום לבוקר, בעצם בצהריים, של המשך חגיגות עצמאות ישראלי מסורתי בעל האש משפחתי.
יום עצמאות שמח מדינה שלי!

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר