חדר החלומות צילום אגף הנוער
חדר החלומות צילום אגף הנוער

חדשות אגף הנוער: ליגת קט רגל, סיור בכנסת וסדנת יזמות

פורסם בתאריך: 29.5.19 17:36

 

השבוע שהיה

רבע גמר וחצי גמר ליגות קט רגל חטיבות. השבוע התחרו 8 קבוצות מליגת החטיבות ברבע הגמר וחצי הגמר ליגות הקט רגל לנוער. לחצי הגמר העפילו קבוצות הדר גנים, דדו, נוה גן FC ובורוסיה הדר המושבות. אירוע הגמר יתקיים ב־12.6 בהיכל הספורט העירוני ברחוב אמסטרדם.

 

פרלמנט הילדים העירוני בסיור בכנסת ישראל. חברי פרלמנט הילדים העירוני החלו את יום המנהיגות בפגישה עם ראש אגף הנוער רפי דהן, שם העלו בפניו את רצונותיהם ושמעו את סיפורו. לאחר מכן עברו פעילות של מנהיגות ואומץ שנעשתה על ידי עובדי אגף הנוער. בסיום השתתפו במשחק קהוט – שאלות על כנסת ישראל. לאחר מכן נסעו לכיוון ירושלים וביקרו במוזיאון ידידי ישראל, ולסיום היום הזה ביקרו בכנסת ישראל. הם החלו בסיור בערוץ הכנסת, לאחר מכן  נפגשו עם השר צחי הנגבי שוחחו עמו ושאלו שאלות אודות תפקידו ודרכו הפוליטית , ערכו סיור בכנסת וצפו במליאה של הכנסת.

 

יריד התעסוקה לנוער לקראת החופש הגדול. מאות משרות לבני נוער חיכו ביריד תעסוקה אשר התקיים בבניין העירייה. ליריד הגיעו מאות בני נוער מגיל 16 ומעלה. ביריד קיבלו בני הנוער הכוונה בנושא זכויות הנוער בעבודה על ידי נציגי הנוער העובד והלומד. כמו כן, המועצה הקימה דוכן בו הציגו את אירועי הקיץ ופעילות המועצה.

 

יום ירושלים באגף חברה נוער וצעירים. ביום חמישי ה־30.5 מציינים חניכי השכבה הבוגרת של תנועות הנוער את "יום ירושלים". בפעילות תערוכה של תנועת הנוער "אריאל" וטקס בהפקת חניכי תנועת הנוער "בני עקיבא". לסיום יש מופע סטנדאפ באולם שרת.

 

חדר החלומות בעיצובם של בני הנוער ממרכז הנוער נווה עוז. חניכי מרכז הנוער נווה עוז ותלמידי חטיבת בן גוריון החליטו לקחת על עצמם יוזמה גדולה על מנת להפוך את מקלט בית הספר לחדר פנאי לרווחת התלמידים. בני הנוער צבעו את המקלט, ניקו אותו, ואספו כסף מתרומות על מנת לשפץ את המקלט. בנוסף אוספים בני הנוער ספות, רהיטים, שולחנות ומשחקים על מנת להפוך את המקלט למקום פנאי לנוער. מעוניינים לתרום רהיטים במצב טוב? צרו קשר עם דניאלה בטלפון – 0526760979.

 

השבוע שיהיה

 

סדנת "החיים זה מקצוע" במרכז הנוער נווה גן. ביום חמישי ה־30.5 בשעה 19:00 מתקיימת במרכז הנוער נווה גן ברחוב אהרון כצנלסון 8 הרצאה מאת שדר הספורט אודי כהן, "החיים זה מקצוע", על הקשיים שעבר בדרכו המקצועית וההתמודדויות. כהן יספר לנבחרות הקט רגל של אם המושבות ושל מרכז הנוער נווה גן, כיצד הגשים את חלומו.

 

סדנת יזמות מול קהל מטעם משרד הכלכלה. מועצת הנוער העירונית תעבור הכשרה בנושא יזמות ואיך להעביר מסר בדקה אחת. הכשרה זו חשובה לנציגי המועצה שלא פעם צריכים להעביר מסר לאנשים בכירים, על מנת לרתום אותם לפעילויותיהם.

 

מפגש שבועות בין דורי. ב-4.6.19 בשעה 16:00 ייצאו בני נוער וגמלאים לנקודה הכפרית במושב בן שמן שם יחגגו את חג השבועות בצורה חווייתית ומעשירה. הם ימסקו זיתים, יזרעו ויקצרו חיטה, יציצו לעולמם המופלא של הדבורים, יאספו ביצים מהלול, יסיירו בגן הירק, יאפו פיתות ולסיום יכינו ארוחת ערב משותפת.

 

משחקי ליגות קט רגל תיכונים. בשבוע הבא יתקיימו רבע הגמר (יום שני 3.6) וחצי הגמר (רביעי 5.6) של ליגות הקט רגל לנוער בגילאי 15-18. בסך הכל יתחרו 8 קבוצות מכל רחבי העיר על התואר אלופת ליגת התיכונים העירונית. הקבוצות הורכבו מבני נוער מרחבי השכונות בעיר ומאומנות על ידי מאמני כדורגל מוסמכים. במהלך האימונים נחשפים בני הנוער גם לתכנים חינוכיים ומפתחים גאוות יחידה. בהצלחה לכל המתחרים. אירועי הגמר יתקיים ב־12.6 בהיכל הספורט העירוני ברחוב אמסטרדם.

# המדור נעשה בשיתוף עם אגף חברה, נוער וצעירים בעיריית פתח תקוה.

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר