אפרת פלדמן
אפרת פלדמן

נשף הסיום: עם פיג'מה ומילקשייק או שמלה מנצנצת ושמפניה

אפרת פלדמן מציעה להסתכל קצת אחרת על תרבות נשפי הסיום של התיכונים

פורסם בתאריך: 19.6.19 17:52

 

שטיחים אדומים, שמלות מנצנצות וחליפות מהודקות, צלמים ואורות, שמפניות נשפכות ומסיבה עד אור הבוקר.
נשף סיום התיכון הוא הזדמנות מצוינת לחגוג עד לבלי הכר, לחוות קצת מאבק הכוכבים.
לערב אחד אנחנו עומדים לחיות את חלום פלקט האינסטגרם, ובשביל זה צריך הרבה, אבל הרבה איפור.
בואו נאמר "דוגרי", זיוף עצמי כזה לא רואים כל יום, שכבות של הגזמה נעטה על עצמנו בערב החגיגי. ודווקא עם הקידמה והיכולות המרשימות של האנושות להעמיד את השיער לצורת פפיון, משהו בי מתגעגע למסיבת יום ההולדת עם הביסלי והבמבה מהיסודי, כשהבגד היה רק עוד משהו שנועד להתלכלך בשוקולד וקצפת מרוחה.
ועם מראה למציאות, איך יראה הנשף: השירותים מפוצצים בנערים שזה עתה למדו להקיא את נשמתם על מזבח האלכוהול. פלאש הסלפי המסנוור מכל כיוון, וילדה טובה שיודעת שמצופה ממנה לזייף צחוק נקי למצלמה.
אני שואלת את עצמי לאן הגענו? מתחת לכותרת התמימה "מסיבת סיום י"ב" מתגלה מערכת חוקים מפלצתית של מה חייב, מה צריך והכי חשוב – מה כולם עושים. שבועות מראש מזמינים לימוזינה, איפור, שיער ושמלות במחירים גרנדיוזיים. נראה שהפעם הפילטר יוצא מהמצלמה אל החיים עצמם.
ערב הנשף הפך לכוח כלכלי בידי כוכבי הרשת, שלא יפסיקו לייצר מדריכים דוגמת "ולוג: המדריך לנשף המושלם" – בו יבהירו לכם בדיוק מה אתם צריכים בשביל להיות מוכנים לנשף, רמז – מוצר חדש טרנדי ויקר.

נשף צילום אילוסטרציה אי.פי

ערב הנשף הפך לכוח כלכלי בידי כוכבי הרשת, שלא יפסיקו לייצר מדריכים דוגמת "ולוג: המדריך לנשף המושלם" – בו יבהירו לכם בדיוק מה אתם צריכים בשביל להיות מוכנים לנשף, רמז – מוצר חדש טרנדי ויקר

עם עידן האינסטגרם, אני מרגישה שלא נשארה פיסת תמימות, הכל הפך להיות פרובוקציה מסחרית.
גם המסיבת סיום שלי תכלול כניסה למצב כוננות עירונית של מאפרות, מעצבי שיער ונהגי לימוזינות.
אני לא אומרת שאין מקום לשמוח ואפילו להגזים, סך הכל זוהי מסיבה של שמיניסטים מופרעים יותר ופחות, שרוצים ליהנות עם חברים ו"לעשות שופוני", לגיטימי.
ובכל זאת אני קוראת לכם ולכן לעצור רגע ולהבין מה אתם רוצים, לא מה כל החברים שלכם רוצים, לא מה אלו מהיוטיוב אמרו שחייבים, מה טוב לכם. ואם טוב לכם לבוא ברגל, בפיג'מה ועם מילקשייק ביד אחת אז לכו על זה, כי בסוף אנחנו חוגגים את החברות והחוויות שנוצרו בשנים האלו ולא מנציחים את תרבות הסלפי.
בקיצור, עם פיג'מה, שמלה גרנדיוזית או עם תחפושת של צב, יאללה בלאגן!

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר