שיח פתוח צילום אגף הנוער
שיח פתוח צילום אגף הנוער

חדשות אגף הנוער: מסיבת קצף ושיח פתוח

פורסם בתאריך: 10.7.19 16:13

השבוע שהיה

שלישי מצחיק צוות מנחוס. במהלך הקית בימי שלישי מתקיימים מופעי סטנדאפ חינם לנוער בפתח תקוה. השבוע הגיעו צוות מנחוס לאודיטוריום תיכון ברנר למופע קורע.

אירוע סיכום נושא "שומרים על אחדות שומרים על יחודיות". מינהל חברה ונוער ערך ביום רביעי אירוע בסמינר שיין, בו לקחו חלק נציגי מועצת הנוער העירונית, נציגי תנועת הנוער בית"ר ונציגי תנועת הנוער של המשטרה, שחקים. סיכום הנושא כלל הרצאות מרתקות, יריד אוכל ושירת המונים.

מסיבת קצף לנוער. כ־300 בני נוער הגיעו למרכז הנוער שעריה למסיבת הקצף של הקיץ! בני הנוער נהנו ממגלשות רטובות, תותחי קצף ואופניים מיוחדים שבעזרת הדיווש ניתן להכין שייק פירות.

שיח פתוח של אגף הנוער. לאור האירועים האחרונים של מחאת הישראלים יוצאי אתיופיה, התקיימה באגף חברה, נוער וצעירים ביום שני התכנסות של כל עובדי החינוך הבלתי פורמלי בהובלת המשנה לראש העיר וראש אגף הנוער רפי דהן ונקבעו דרכי פעולה להעברת מסרים ופעילויות חינוכיות לנוער בעיר. דהן אמר: "בעקבות האובדן הנורא של הנער, שלווה במחאות קשות, בזעם ובהפגנות אלימות, אנחנו באגף הנוער נעשה ״בחלקת האלוהים הקטנה״ שלנו את הכל לנתב את המציאות העצובה שנוצרה בישראל לבניית והעצמת מסגרות מנהיגותית חברתיות לבני הנוער בתחומי האחריות השונים".

שיח פתוח במרכז הצעירים "החממה". מרכז הצעירים החממה קיים שיח פתוח עם צעירי העיר בעקבות אירועי המחאה של ישראלים יוצאי אתיופיה. המשתתפים דיברו על הדרכים להתגבר על הפערים ויצירת עיר מגוונת מתוך רצון לעתיד טוב ובטחון לכולם. המשתתפים הציפו את הרגשות, התחושות והדעות בנושא.

טקס סיום שנה של שבט המושבה ופרידה מהשמיניסטים. שבט המושבה חגג את סיום השנה בטקס מרגש עם הורי שכבת י"ב המסיימים את הפעילות בתנועה ומתגייסים לצה'"ל. כל זאת במעמד ראש העיר רמי גרינברג, שהעניק לכל שמיניסט תיק לקראת הגיוס.

 

השבוע שיהיה

סדנת מנהיגות ODT. כ-50 חניכי מרכזי הנוער עמישב ואחדות ייצאו ביום שני ה-15.7 לפעילות מנהיגות מגבשת במרכז הארצי לפיתוח מנהיגות באריאל. החניכים יעברו תחנות ששמות דגש על פיתוח עבודת צוות. אחרי כל פעילות ישבו החניכים עם צוות ההדרכה, יקיימו מעגלי עיבוד וינתחו את מה שחוו.

שלישי מצחיק יונתן ברק. במסגרת שלישי מצחיק יתקיים באולם שרת ב-16.7 מופע סטנד אפ של יונתן ברק. הכניסה חופשית.

אירוע מספרי סיפורים במתנ"ס ורבר. פרלמנט הילדים העירוני של אגף חברה, נוער וצעירים, בשיתוף מתנ"ס ורבר, יוזם הפנינג קהילתי לתושבים בנושא "מספרי סיפורים" לעידוד קריאה. בהפנינג יתקיימו שעת סיפור, הצגה של תיאטרון גושן "מעבר לים", סדנאות יצירה ופעילות המבוך לעברית. יום רביעי, 17.7, מתנ"ס ורבר – הפורצים 18 מהשעה 17:30.

סדנאות במרכזי הנוער. ב-18.7 סדנת טאי דאי במרכז הנוער אם המושבות- לתיאום ספיר 052-4400472 | מרכז הנוער תקומה – 14.7 הגנה עצמית 15.7 סדנת לוליינות- דרור – 052-8603420 | מרכז הנוער שעריה 18.7 לימודי תיאוריה בשעה 20:00, 17.7 היפ הופ בשעה 20:00- אלה- 050-7652100 | מרכז הנוער גלים סדנת תכשיטנות 14.7 בשעה 17:00 ביום שני 15.7 ב-17:30 סדנת גילוף בעץ, מיטל- 0545649782.

# המדור נעשה בשיתוף עם אגף חברה, נוער וצעירים בעיריית פתח תקוה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר