שיר נמני והמשקפיים
שיר נמני והמשקפיים

לא זולים, לא נוחים, משאירים סימנים על האף, אבל אי אפשר בלעדיהם

שיר נמני מספרת (מניסיון אישי כמובן) איך זה להיות תלוי כל הזמן במשקפיים

פורסם בתאריך: 18.9.19 17:17

אם יצא לכם לראות שמיים מעוננים באוגוסט או שקמתם בבוקר ונתקעתם בכמה רהיטים סימן שאתם חלק מקהילת המשקפופרים. בואו נדבר רגע על משקפיים. כל מרכיבי המשקפיים בהחלט יודעים כמה מבאס להיות תלוי באביזר לא הכי זול, לא הכי יפה, לא הכי נוח, או גדול מידי, או קטן מידי, שביר, עדין ותמיד משאיר סימנים ליד האף.
אם אתם לא מרכיבים קבועים, יצא שהגעתם לבית הספר או לקולנוע בלי המשקפיים וחשבתם לעצמכם להמציא חוט מיוחד שהמשקפיים תמיד יהיו תלויות עליו, אבל אז הבנתם שזה קיים ולעולם לא באמת תשתמשו בזה.
שיעורי ספורט בבית הספר? בוא נשאל ככה. איך יותר נוח להתאמן עם מטריה או בלי מטריה? בדיוק! המשקפיים, לפחות שלי, לא הכי בעד פעילות גופנית ויצא לא פעם שהם סימנו לי לעשות הפסקה ונפלו.
אז אחרי ארבע שנים שאני כבר מרכיבה קבועה, ושמעתי לא פעם את המעודדים שאמרו לי להתייחס למשקפיים כאל אביזר אופנתי, אני בהחלט לא מרגישה שהמשקפיים משתלבות עם כל המלתחה שלי (או בכלל).
אז בעיניי אופנתי זה לא, אבל יש מי שחושב אחרת כנראה. אני לא מבינה לעזאזל את אותם האנשים שקונים משקפיים ללא מספר רק כדי לשדרג את הלוק. האם גם מקל הליכה ייחשב לאביזר אופנתי? (הזמרת "שפיטה" אמנם חושבת שכן אבל רק לה זה עובד). בשביל זה הומצאו משקפי השמש! כדי להגן מהשמש! משקפי ראיה כדי לשפר את הראיה! אז למה להזמין צרות? אם אתם רואים טוב תגידו תודה, בואו נתחלף. השימוש במשקפי ראיה ללא צורך בשיפור הראיה נראה לי מיותר כמו ללכת עם סוודר באוגוסט!
בסופו של דבר כשהכל מטושטש, מעורפל ולא מפוקס, אני מגיעה לחנות המשקפיים ושמחה לראות מגוון רחב של משקפיים ויכולה לבחור לפי הטעם שלי משקפיים שבאמת יעזרו לי לראות את העולם טוב יותר. אז במקום ללכת סתם עם משקפיים ללא מספר אני ממליצה לכם לנסות לשדרג את ההופעה עם אביזר אחר, אולי כובע. בהצלחה, לכו לראות עולם!

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר