הפועל מול נצרת עילית
הפועל מול נצרת עילית

הפועל הפסידה 1:0 לנצרת עילית. הפער מהמבחנים: 6 נקודות

הקבוצה של דני גולן הציגה משחק חלש נוסף וספגה הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים. צרויה עשוי לעבור לקריית שמונה ביממה הקרובה

פורסם בתאריך: 29.1.18 21:26

"אם הייתי יכולה, הייתי מקללת גם את הבן שלי". המשפט הזה, שאמרה אמו של אחד השחקנים ביציע היום (שני) בנצרת עילית, מסמל בדיוק את ההפסד 1:0 של הפועל הערב להפועל נצרת עילית, והאמת שאת העונה כולה של הכחולים.

30 אוהדים אמיצים עשו את הדרך הארוכה לנצרת עילית, ושוב, לא ראו כלום מהקבוצה שלהם. דני גולן בחר לעלות עם מערך של שלושה בלמים, כאשר חיים איצרין פתח כמגן שמאלי ושלומי חנוכה, שלא היה בסגל במחזור האחרון, פתח במקומו של אדריאן רוצ'ט.

בעוד שעל הכדורגל במחצית הראשונה, מצד שתי הקבוצות, אין טעם להרחיב במילים, מחצית המשחק עוררה מעט את האוהדים הרדומים של הפועל. אחרי אמירה של אחד האוהדים כלפי שלומי חנוכה, בחר איצרין לפתוח בעימות עם אותו אוהד, שרק בזכות התערבות של שחקנים אחרים לא התדרדר. עוד במהלך ירידת השחקנים לחדר ההלבשה, ביקש רובי לבקוביץ' מהאוהדים לתמוך בקבוצה.

איצרין מתעמת עם האוהדים

איצרין מתעמת עם האוהדים

המחצית השנייה הייתה שייכת כולה לקבוצה של ירון הוכנבוים. טעות של ברנקו מיכאילוביץ', שסיפק משחק נוסף בלי שום פעולה חיובית, סידרה מתפרצת למקומיים שהסתיימה בהכשלה של איציק כהן ברחבה, אותו ניצל האקס גיא דיין כדי לכבוש. נצרת עילית שלטה במשחק והייתה קרובה להגדיל את התוצאה, ורק יכולת טובה של לבקוביץ' מנעה מהפועל לסיים עם תבוסה.

דור גלילי, שהגיע מבית"ר תל אביב רמלה, ערך הופעת בכורה כשעלה כמחליף, כמו גם שחקן קבוצת הנוער דניאל מנשה. גל צרויה, שהציג את משחקו החלש ביותר העונה, עשוי לעבור כבר ביממה הקרובה לקריית שמונה, שמעוניינת בשירותיו ונמצאת במגעים עם הפועל.

בעקבות ההפסדים של הפועל תל אביב והפועל כפר סבא הפועל הייתה יכולה לצמצם את הפער מהמקום השני לשש נקודות, אך במקום זה היא צריכה כעת להסתכל למטה, כשהיא במקום התשיעי עם 27 נקודות. שש נקודות מתחתיה ובמקום ה-13 שמוביל למבחנים על הירידה לליגה א' נמצאת בני לוד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי.ושפויי

    מר גלנט.כך אתה עובר לסדר היום עים הקבוצה ההנמית שלך.או שייש לך מגמה להרוס את המועדון עד הייסוד.עד כדיי כך אתה מזוכיסית.חבל שיצה לך שם רע.וייכתבו בסיפריי גיניס.שמר גלנט הרס את ההימפרייה.מועדון הפאר.אתה אדם הגון ולא מתאים מה שקורה במועדון.תפנים…

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר