אלון מאיה. צילום אבי דולמן, החוג הכחול
אלון מאיה. צילום אבי דולמן, החוג הכחול

מאיה רגע לפני משחק העונה של הנוער: "מבחינת מתח ולחץ, זו התקופה הכי קשה שלי אי פעם"

הכחולים יעלו בשבת למשחק על עונה שלמה מול ראשון לציון. רק ניצחון ימנע מהקבוצה ירידה ישירה וישלח אותה למבחנים: "אי אפשר לעשות מלחמות כשהבית בסכנה", אמר המאמן

פורסם בתאריך: 17.5.18 10:38

רגע האמת של קבוצת הנוער של הפועל יגיע בשבת (11:00, סירקין) במחזור הסיום של העונה מול הפועל ראשון לציון. אין יותר מקום לטעויות. לכתומים 27 נקודות, לכחולים 24 והפרש שערים עדיף. ניצחון ישלח את הפועל לצמד משחקי מבחן ככל הנראה מול הפועל חדרה (הביסה במשחק הראשון 0:4 את קטמון), כל תוצאה אחרת תחרוץ את גורל הקבוצה ותשיב אותה ללאומית לאחר עונה אחת בלבד. כידוע, מצב המחלקה לא אידיאלי בלשון המעטה לאחר שבדומה לבוגרים, איש לא קיבל משכורת במשך חודשיים תמימים, אבל בקבוצה עושים מאמץ להתרכז אך ורק במשחק המכריע. "זה משחק אחד וצריך לנצח אותו", פסק המאמן אלון מאיה. "זה מה שרצינו כל העונה – להגיע למצב שיש לנו סיכוי לשרוד. הדברים תלויים בנו ואני מאוד מקווה שנמשיך בדרך להשלמת המשימה".

"במשחק כזה לא בהכרח היכולת תכריע, אלא הרבה יותר הלב והנשמה. אי אפשר לתקן ואני בטוח שהקהל יגיע וייתן לנו הרבה אנרגיות", הוסיף המאמן. "מדובר בילדים צעירים שלא חוו דברים כאלה וזה לא פשוט. יש כאן הרבה לחץ אבל המשימה שלנו היא לנטרל אותו, להיות סבלניים ולנצח את המשחק הזה. מבחינת מתח ולחץ, אני עובר את התקופה הכי קשה שלי בכדורגל אי פעם. זה משפיע על הכל, גם על הבית והמשפחה, כדורגל זה לא מקום עבודה שאתה סוגר את הדלת, הולך ומתנתק".

לא פשוט להתרכז בכדורגל נטו כשלא מקבלים שכר במשך חודשיים.
"נכון, אבל אנחנו שמים הכל בצד כדי להשאיר את הקבוצה בליגה ואחר כך נתעסק בשאר. ברור שזה קשה, אבל מה אפשר לעשות ומה אפשר להגיד? כל הזמן אמרים אין, אין אין, אבל זה אנחנו. אנחנו מפה וזה הבית שלנו. אי אפשר לעשות מלחמות כשהבית בסכנה".

אחד השחקנים הבולטים העונה בקבוצה הוא אופק אושר, שכבש בשבת שעברה בניצחון על קריית שמונה. יש לציין שמדובר בקיצוני מצוין שהתגלה ככלבויניק. לפני כחודשיים התגייס המגן הימני עומר מזרחי ובהיעדרו הוסב אושר למגן ומילא את התפקיד בהצלחה. בשבועיים האחרונים, עם שובו של מזרחי מהטירונות, שב לתפקידו המקורי. "אנחנו עובדים קשה, מתכוננים טוב ומאמינים שאפשר לעבור את המשחק הזה", אמר אושר, אוטוטו בן 18. אשתקד ירד אושר ליגה עם נערים א' ובשנתו הראשונה בנוער, הדבר האחרון שהוא רואה לנגד עיניו היא ירידה שנייה ברציפות. "כמובן שהלחץ גדול מאוד ויש לנו הרבה מה להוכיח, אבל כולנו מאוד אופטימיים. חשוב מאוד שיבוא הרבה קהל לתמוך ובטוח שזה מאוד יעזור לנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר