הצעת השבוע ראש העין ופתח תקוה.דירת 4 חדרים ברחוב גרטרוד שבשכונת פסגות אפק,דירת 3 חדרים ברחוב אורלוב שבמרכז העיר
הצעת השבוע ראש העין ופתח תקוה.דירת 4 חדרים ברחוב גרטרוד שבשכונת פסגות אפק,דירת 3 חדרים ברחוב אורלוב שבמרכז העיר

3 חדרים במרכז: העסקאות החמות בשוק הנדל"ן

כמה עולה דירת 3 חדרים במרכז פתח תקוה, בכמה נמכרה דירת 3 חדרים בנווה אפק האזרחית בראש העין. סיכום השבוע בשוק הנדל"ן

פורסם בתאריך: 9.6.18 20:02

הצעת השבוע פתח תקוה. דירת 3 חדרים ברחוב אורלוב שבמרכז העיר

הצעת השבוע בפתח תקוה. דירת 3 חדרים ברחוב אורלוב שבמרכז העיר

הצעת השבוע בפתח תקוה:

דירת 3 חדרים ברחוב אורלוב שבמרכז העיר, קומה 2 מתוך 3, ללא חניה, לא מעלית, עם מזגנים, דירה מעוצבת אדריכלית, מושקעת מאוד, בגודל 75 מ"ר, פינוי גמיש. מחיר מבוקש: 1.250 מיליון שקלים. לפרטים ניתן לפנות לחניתה ילין מתווך AST בטל': 054-4723517.

הצעת השבוע ראש העין. דירת 4 חדרים ברחוב גרטרוד שבשכונת פסגות אפק

הצעת השבוע בראש העין. דירת 4 חדרים ברחוב גרטרוד שבשכונת פסגות אפק

הצעת השבוע בראש העין:

דירת 4 חדרים ברחוב גרטרוד שבשכונת פסגות אפק, קומה 3 מתוך 5, בניין בוטיק, עם מזגן, מעלית, חניה, יחידת הורים עם חדר ארונות, מחסן, עורפית, מרפסת שמש בשטח של 18 מ"ר, הדירה בשטח של 107 מ"ר, כניסה מיידית, מחיר מבוקש: 4,000 שקלים לחודש. לפרטים ניתן לשלומי ארזי מלידר נדל"ן בטל': 054-9407655

נמכרו

דירת 4 חדרים ברחוב עמנואל זמיר שבשכונת כפר גנים ג', קומה 1 מתוך 6, עם מזגן, מעלית, שתי חניות, יחידת הורים, בשטח של 97 מ"ר, ללא מחסן. נמכרה ב-2.015 מיליון שקלים באמצעות דורון קורן מדורונדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 2.250 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק למשך כשנה. המחיר נמוך ממחיר השוק בשל העובדה שהדירה הייתה במצב בסיסי ובשל רצון הבעלים למכור את הדירה. הקונים הם זוג צעיר מפתח תקווה.

דירת 5 חדרים ברחוב יעל רום שבשכונת אם המושבות החדשה, קומה 3 מתוך 19, עם מזגון, מעלית, חניה, יחידת הורים, מרפסת שמש, מחסן, בגודל 135 מ"ר, בניין בן 4 שנים, כניסה בחודש אוגוסט, נמכרה ב-2.143 מיליון שקלים. באמצעות חניתה ילין מתיווך AST.
המחיר ההתחלתי היה 2.180 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק למשך חמישה חודשים. המחיר משקף את מצב המחירים בשוק לירות חמישה חדרים בשכונה. הקונים הם משפרי דיור מהשכונה.

דירת 3 חדרים ברחוב מבצע דני שבשכונת נווה אפק האזרחית בראש העין, קומה 1 מתוך 5, עם מזגן, מעלית, חניה, דירה סטנדרטית, בשטח של 92 מ"ר, כניסה בחודש אוגוסט. נמכרה ב-1.250 מיליון שקלים באמצעות צופית נכסים.
המחיר ההתחלתי היה 1.300 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודש וחצי. המחיר משקף את מצב הדירה שזקוקה לרענון קל. הקונים הם תושבים הגיעו מחוץ לעיר.

הושכרה

דירת 3 חדרים ברחוב לוחמי הגטו שבשכונת כפר גנים א', קומה 2 מתוך 5, עם מזגן, מעלית, חניה, מרפסת שמש, דירה סטנדרטית, בגודל 70 מ"ר, כניסה מידיית, הושכרה ב-3,800 שקלים. אמצעות גיא גואטה מדירות גואטה.
המחיר ההתחלתי עמד על 3,800 שקלים. הדירה עמדה בשוק למשך שבוע. המחיר משקף את מצב המחירים בשוק לדירות שכורות באזור. השוכרים הם תושבים מהעיר.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר