עורכי הדין המומלצים בפתח תקווה (אילוסטרציה מאתר ingimage)
עורכי הדין המומלצים בפתח תקווה (אילוסטרציה מאתר ingimage)

עורכי דין מומלצים בפתח תקוה והסביבה משתפים מהחוויות בתחום

תחום עריכת הדין נוגע בכל תחום והיבט בחיינו. על שאף שעורכי הדין המקצועיים והאיכותיים עוסקים במגוון תחומים, המשותף לכולם הוא ראיית הלקוחות במרכז והשאיפה להשיג הצלחה וזכייה בתיק עבור כל לקוח אותו הם מייצגים. הכירו את עורכי הדין בפתח תקווה שפועלים ללא לאות עבור לקוחותיהם

פורסם בתאריך: 11.6.18 20:28

עדכון אחרון: 30.6.20 15:52

מייק את אספיר

עורך הדין של היום הוא האביר של אתמול. עבור אנשים רבים הוא מהווה את המגן והחרב בעזרתם ניתן להכריע סכסוכים המתגלעים בין שני צדדים, כשהקרב עצמו נערך ברחבת בית המשפט.

אבירים מודרנים לא חסר, אך כשמחפשים עורך דין מקצועי שיודע להביא תוצאות, חשוב ללכת למקום עשיר בניסיון וידע וכזה שמתמחה בדיוק בתחום אותו אתם צריכים.

משרד עורכי דין "מייק את אספיר" הקיים כבר קרוב לעשור הוקם במטרה לעמוד כ-"one stop shop" עבור כל לקוח שמעוניין לטפל בענייניו בבית המשפט או מחוצה לו. שני השותפים הבכירים של המשרד, טל מייק ומעיין מייק אספיר (שבזמנם הפנוי מתפקדים כזוג מאוהב) מתמחים בתפירת "חליפה משפטית" כוללת של ליווי וייצוג משפטי לעסקים ופרטיים.

עורכי הדין מייק ואספיר

עורכי הדין מייק ואספיר

אתם ודאי מכירים את הסיטואציה הבאה, אתם מגיעים למשרד עורכי דין כדי לטפל בסוגיות ועניינים שונים ומגלים לפתע שעליכם להתרוצץ מעורך דין אחד למשנהו ומבעל מקצוע אחד לרעהו כדי להרכיב למקשה אחת את כל השירותים להם אתם זקוקים. על מנת להקל על לקוחותיהם, משרד עורכי דין "מייק את אספיר" יצרו מערך משרדי שמטרתו לספק מענה שלם לכל צורך שעלול לצוץ במהלך הדרך. בין הסוגיות בהן המשרד מטפל:

  • ייעוץ משפטי שוטף
  • הנפקת מכתבים בגין נושאים שונים כמו: חובות, מכתבים לרשויות, מכתב הנוגע למחלוקות ועוד.
  • גביית חובות
  • בחינת הסכמים קיימים
  • עריכת מסמכים משפטיים
  • ייצוג מכל סוג לרבות גישור או בוררות

"השאיפה שלנו היא לספק מענה רחב לכלל צרכי לקוחותינו ולעמוד בשבילם בכל צורך או בעיה שצצה אצלהם. ברור שאנחנו לא המשרד היחיד באזור ובדיוק לשם כך אנחנו עושים הכל כדי להיות המשרד האיכותי והמקצועי ביותר באזור, כשהדבר מתבטא בשירות ובתוצאות החד משמעיות שאנחנו מביאים". משתף עו"ד מייק.

המשרד מחולק לשני תחומי עיסוק עיקריים המתחלקים בין טל למעיין, כשמצד אחד מטפל טל בכל הקשור לפן המסחרי-אזרחי (פירוק חברות, ליווי, שותפויות, חוזים ועוד) , לדיני מקרקעין (מכר/רכש, טאבו ועוד), דיני עבודה (ייצוג עובדים, מעסיקים) וסוגיות גישור ובוררות. מצד שני מטפלת מעיין בדיני משפחה הנוגעים לנושאים כגון גירושים, אפוטרופסות, צוואות וירושות, ייפוי כוח מתמשך וכו'.

לאורך השנים רשמו השניים מספר הישגים יוצאי דופן שהעמידו אותם תחת אור הזרקורים והעבירו אותם לקדמת הבמה, כל אחד בתחום העיסוק שלו.

לפני מספר שנים, עו"ד טל היה מהראשונים שהגישו בקשת פירוק נגד קובי אורן וחברת אדמה שביצעו הונאת פירמידה בקנה מידה של עשרות מיליוני שקלים, שפגעה בעשרות אנשים ונישלה אותם מכספם. הפעילות שהוביל הגיעה לעיתונות וקיבלה סיקור נרחב שגרם בתורו לאפקט דומינו של פירוק כל החברות שבראשות אורן, הכרזת פשיטת רגל וכינוס כל נכסיו.

מעיין מצידה, גם היא פורצת דרך ומובילה בתחומה, ואף אחראית על תקדים משפטי כנגד צו הרבנות. התקדים איפשר להוכיח בעזרת בדיקה מדעית, כי על אף שלא עברו 300 ימים מרגע הגירושים של זוג,  עדיין ניתן לקבוע כי התינוק הנולד איננו ממזר ואכן שייך לבעל הנוכחי ולא לבעל לשעבר באופן חוקי.

"אנחנו מסתכלים בראש ובראשונה על טובת הלקוח וחותרים להפוך את החיים פה לטובים והוגנים יותר, אין לנו שום רצון למהר ולהגיע לפשרה רק כדי לסגור תיק, גם אם הדבר מתבטא בירידת הרווחיות שלנו. אנחנו מעדיפים את היושרה והמקצועיות על פני הרווחיות" מספרים השניים.

משרד עורכי דין "מייק את אספיר" מנוהל על ידי טל ומעיין, שניהם יוצאי משרד המשפטים. טל יוצא ראשות התאגידים ומעיין יוצאת הפרקליטות האזרחית בתל אביב. יחד הם מרכיבים משרד מקצועי ואמין, שמבטיח לכם התחייבות לעבודה קשה וליווי אישי לאורך כל הדרך.

כתובת: המנופים 9, הרצליה פיתוח, מגדלי אקרשטיין (מגדל A קומה 8)

טלפון: 052-4416416

למעבר לאתר

משרד מייק את אספיר

משרד מייק את אספיר


עו"ד לורית גרון-גלבוע, "משרד גרון-גלבוע עורכי דין"

'גרון-גלבוע עורכי דין' הינו משרד עורכי דין  משפחתי העוסק בדיני משפחה וירושה וכן בכל תחום המקרקעין על כל היבטיו. את המשרד הקים בשנת 1955 עו"ד ד"ר משה גרון ז"ל ובשני העשורים האחרונים פועל בניהול משותף של בנו – עו"ד מנחם גרון, ונכדתו – עו"ד לורית גרון-גלבוע, שניהם עורכי דין עתירי ניסיון כל אחד בתחומו וידועים בזכות ההישגים המרשימים שצברו לאורך השנים.

על העיסוק בעולם דיני המשפחה והירושה, מסבירה עו"ד לורית גרון-גלבוע כי כמעט תמיד מדובר ב"דיני נפשות" – וכי בהקשר זה למשרד יש שני יתרונות מהותיים: "קודם כל כמשרד משפחתי יש לנו את היכולת להבין באופן העמוק ביותר – לא רק כאנשי מקצוע אלא גם כמשפחה שעובדת יחד, את הרגישויות הנדרשות בתיקים שבהם אנחנו מטפלים.

"היתרון השני מתייחס לשילוב ההתמחויות הקיים במשרד: עולם דיני המשפחה והירושה משולב בקשר ישיר לעולם המקרקעין, ובאותו 'הבית' הלקוח זוכה למענה מקצועי ברמה הגבוהה ביותר".

את תחום המקרקעין במשרד, מוביל כאמור אביה של עו"ד לורית גרון-גלבוע – עו"ד מנחם גרון, העוסק בתחום מזה 45 שנה על כל היבטיו. "שתי הזרועות של המשרד מנוהלות אוטונומית אך למעשה הן זרועות משלימות", מדגישה עו"ד גרון-גלבוע. "לקוח שנכנס לקבל ייעוץ וליווי בנושא גירושין, צוואה וכל נושא אחר, מקבל פתרון הוליסטי של 360 מעלות לכל צרכיו המשפטיים בתוך 'הבית'. יש לזה ערך גדול מאוד ללקוח, גם ברמה האישית".

לאחר 17 שנה במרכז העיר פתח תקוה, עבר לאחרונה המשרד אל משכנו החדש בלב העסקים של העיר – רחוב שחם. "היינו ונשארנו פתח תקואים", אומרת בגאווה עו"ד גרון-גלבוע, "המעבר למשרד החדש משקף את ההתפתחות התמידית שלנו – אנחנו לא קופאים על השמרים אלא תמיד מתפתחים ומתעדכנים בהתאם לתקופה.

"זה מתבטא כמובן גם ברמה המקצועית – ההקפדה להיות תמיד מעודכנים בחידושים בחוק, בהלכות, ובמגמות המשתנות בעולם דיני המשפחה והירושה. בתחום שלנו חשוב מאד להישאר רלוונטיים בכדי לספק ללקוחות את הייצוג הטוב והמקצועי ביותר ללא פשרות".

עו"ד לורית גרון גלבוע ועו"ד מנחם גרון. צילום: מאור מויאל

עו"ד לורית גרון גלבוע ועו"ד מנחם גרון. צילום: מאור מויאל

עו"ד לורית גרון-גלבוע, היא דור שלישי של עורכי דין. היא הצטרפה למשרד עם סיום לימודיה, תחילה כמתמחה תוך התעמקות בדיני משפחה וירושה. מאז שהוסמכה בשנת 2000, היא מובילה את תחום דיני המעמד האישי במשרד: גירושין, התרת נישואין, מזונות, אבהות, הסכמי ממון, הסכמי הורות, משמורת וזמני שהות, ידועים בציבור וענייני ירושה ואפוטרופסות.

"עו"ד בתחום דיני משפחה מקביל לכירורג בעולם הרפואה – מדובר בתחום המצריך עבודה עדינה מאוד, אינטליגנטית ורגישה, אך עם זאת, נדרשת מקצוענות וביטחון בדרך כדיי להילחם ולהגן על האינטרסים של הלקוח על הצד הטוב ביותר. בהקשר הזה, המוטו של המשרד הוא תמיד לזכור, שאנו מייצגים אנשים ולא תיקים", מדגישה עו"ד לורית גרון-גלבוע.

על בחירתה לעסוק בתחום היא אומרת כי היא מרגישה ברת מזל שזכתה לעסוק במה שהיא אוהבת, ושרוב הזמן יש לה סיפוק אדיר מהעשייה. "אני נחשבת לעורכת דין חזקה ונחושה שנלחמת עבור הלקוחות שלה בחירוף נפש. אבל האני מאמין שלי תמיד נותן מקום להידברות ולדיאלוג לצד ניהול הליכים משפטיים, על אחת כמה וכמה כשמעורבים בכך ילדים.

"להוביל את הלקוח במסלול הנכון ביותר עבורו, לא תמיד עולה בקנה אחד עם מיקסום רווחים עבור המשרד, אך בדיני משפחה – זה לא שיקול. להצליח להגן על האינטרסים של הלקוח במינימום נפגעים – זו ערך עליון".

בהתאם לאידיאולוגיה הזו מתמחה המשרד, לצד יעוץ וליווי משפטי של תהליכי גירושים משפטיים, גם בתהליכי גישור וניהול גירושין במודל של שיתוף פעולה. השירותים הנוספים שמספק המשרד הם טיפול בצוואות, מסמכי ייפויי כוח מתמשך ותהליכי אפוטרופסות, ניהול מאבקי ירושה וכמובן כל עולם ההסכמים בתחום, ובין היתר: הסכמי זוגיות, הסכמי ממון, הורות משותפת ועוד.

 

פרטים ליצירת קשר:
בית השחם – שחם 30 קישור לדף הפייסבוק
טלפון: 03-9130600, 03-9130601
מעבר לאתר

גרון-גלבוע. לוגו באדיבות הלקוח

גרון-גלבוע. לוגו באדיבות הלקוח


משרד עו"ד נתנאל עמנואלוב

עו"ד נתנאל עמנואלוב, מתמחה בתחום הנדל"ן, התחדשות עירונית, תמ"א 38, פינוי בינוי, פירוק שותפויות, חברות, צוואות וירושות ותביעות אזרחיות.

עו"ד עמנואלוב, בעל תואר L.L.B במשפטים, תואר במנהל עסקים התמחות במימון ושוק ההון בעל הסמכה לרבנות ובעברו אף למד לדיינות והינו בעל תעודת בוגר לימודי דיינות ממכון ארץ חמדה. לאחר שבמשך שנים עסק בתחום הנדל"ן מהצד היזמי, החליט להתמקצע בתחום מהצד המשפטי. את ההתמחות שלו עשה בירושלים במשרד עורכי דין דיסקין המתמחה בנדל"ן לאחר מיכן ייסד את משרד עורכי הדין EPZ.

בשל איכותם הגבוהה של עורכי הדין במשרד המובילים בתחומם, לקוחות המשרד נהנים ממגוון פתרונות יצירתיים ומותאמים אישית. המשרד פועל על פי הפילוסופיה של מתן שירותים משפטיים מקצועיים בראייה אישית, וראיית הלקוחות כבני אדם, הרבה יותר מאשר רק עסקאות וסוגיות משפטיות. המטרה היא היא ליצור קשרים ארוכי טווח עם הלקוחות ולשמש המשאב העיקרי ושותף בכל ההיבטים של הפיתוח והצמיחה העסקית שלהם.

המשרד הינו משרד בוטיק בסגנון ONE STOP SHOP כאשר מלבד התחומים לעיל, למשרד מחלקות ייעודיות המתמחות גם בדיני משפחה, דיני עבודה וגם בתחום הפלילי.

"בתחום הנדל"ן במשרד, אנחנו מלווים יזמים, קבוצות רוכשים ו/או קבלנים או קבוצות דיירים בפרויקטים מורכבים מהשלב החוזי דרך תחום ליקויי בנייה, תמ"א 38, התחדשות עירונית, תביעות אזרחיות בנושא נזיקין, הפחתת היטלי השבחה, התנגדויות ועוד". אומר עו"ד עמנואלוב ומציין כי נחשף לעולם עריכת הדין במסגרת עבודתו בתחום הנדל"ן "הבנתי שזה תחום שמאוד מעניין אותי ומשלים לעשייה שלי ולאחר הלימודים הבנתי שאני יכול לעזור לאנשים פרטיים ליזמים ולחברות ולכן החלטתי להתמקצע בו".

"ניהול מו"מ עבור לקוחותינו הוא תחום בו המשרד מתמחה בהצלחות רבות בשנים האחרונות לא פעם תוך מקסום לא רגיל של ערך הנכסים עבור לקוחותינו הרבה מעבר למצופה. מלבד הניסיון בצד המסחרי הדבר נעשה לאחר תחקיר עומק ומאמץ רב לזיהוי הפוטנציאל ואיתור צדדים מתאימים או משלימים. גם תחום התמ"א, וההתחדשות העירונית הוא תחום מאוד מתפתח בשנים האחרונות וחייבים להיות כל הזמן מעודכנים ולשים לב לשינויים וכמובן מדובר בתחום שיש בו אחריות מאוד גבוהה והוא מאוד דינמי ולכן אנחנו דואגים כל תקופה להשתלם, ללמוד ולהישאר הכי מעודכנים שניתן".

אחד הדברים המזוהים ביותר עם עו"ד עמנואלוב הוא תחושת הצדק "מאוד חשוב לי לעשות צדק עם אנשים שנגרם להם עוול, נתקלתי לא פעם במערכת המשפט שעושה עוול בשל חוסר עניין מצד שופטים להוציא את הצדק וזה חורה ולא פעם מדיר שינה מעיני. המוטו שלי הוא הרצון להילחם על זכויות הלקוח. מאוד חשוב לנו להגן על הלקוחות שלנו, אם בשלב המו"מ, בשלב החוזי, אם בעזרה לצורך מקסום זכויות ואם בשל עוול גם כאשר לקוח מגיע בשלב שנראה לעיתים מאוחר מידי."

משרד ראשי: מגדל ב.ס.ר 4 בני ברק
טל: 074-7043031
[email protected]
קיימת שלוחה גם בפתח תקוה.

עוד נתנאל עמנואלוב

עו"ד נתנאל עמנואלוב


משרד עורך דין רועי אמר

אם נפגעתם בתאונת דרכים, תאונת עבודה או תאונת מדרכה, משרד עורך דין רועי אמר המתמחה בתחום הנזיקין יסייע לכם בקבלת הפיצויים המגיעים לכם על פי חוק.

משרד עו"ד רועי אמר מספק שירותי ליווי וייצוג משפטי בתחומים נזקי גוף, תאונות דרכים, תאונות עבודה, ביטוח לאומי, משרד הביטחון, לשון הרע, הוצל"פ, צוואות וירושות, תביעות אזרחיות וכספיות. המשרד הוא משרד בוטיק בעל מוניטין נצבר לאורך עשור של פעילות משפטית וצבירת וניסיון מעשי ופרקטי. המשרד מוכר ומוערך בזכות שורה של הצלחות בתיקים מורכבים וסטנדרטיים, תוך ראייה אישית של הלקוח והצבתו במרכז.

מה כולל תחום הנזיקין?

"תחום הנזיקין – נזקי גוף, כולל כל חבלה ופציעה אפשרית כולל נזק נפשי, שנגרמו כתוצאה מרשלנות", אומר עו"ד אמר. "זה יכול להיות כתוצאה מתאונת דרכים, מתאונת עבודה, מתאונת מדרכה – נפילה ברחוב בשל מפגע לא בטיחותי שבאחריות הרשות המקומית ועוד".

מתי יש לפנות לעורך דין בתחום נזקי גוף?

"כשאדם נפגע בתאונה הוא עשוי להיות המום ומבולבל ברגעים הראשונים, אך במידה והוא לא נפצע באופן קריטי ויכול לתקשר, חשוב מאוד שיתקשר מיד לעורך דין מומחה בתחום נזקי גוף אשר יש לו את הניסיון, המשאבים והרצון לעזור, ויוכל לכוון אותו מה לעשות ואילו ראיות לאסוף כבר במקום. לראיות המידיות הללו עשויות להיות יתרונות רבים בהמשך התהליך המשפטי".

מה חשוב לדעת בנושא פגיעה בתאונת דרכים?

"ראשית, חשוב לדעת שתאונת דרכים כוללת גם פגיעות מרכב שאינן מתרחשות בכביש, לדוגמה: עליה למשאית ונפילה ממנה תוך כדי, פגיעה או נפילה ממדרגות אוטובוס, פגיעה מרכב בעת שבצעת בו תיקון מסוים כגון: החלפת גלגל, הוספת מים למנוע וכד'. כמובן שהפגיעות הנפוצות ביותר בתחום הן כתוצאה מתאונת דרכים בין רכבים או פגיעה בהולכי רגל. אדם שנפגע פיזית או נפשית בתאונת דרכים זכאי לפיצוי לחברת הביטוח המבטחת של הרכב, לרוב חברת הביטוח שלו דרכה עשה ביטוח חובה.

"דבר נוסף שחשוב לדעת הוא שתאונת דרכים יכולה להיות גם תאונת עבודה אם התאונה התרחשה במהלך יום העבודה, בדרך לעבודה או בחזרה ממנה הביתה. ואז לעתים יש כפל תביעות – גם מול חברת הביטוח וגם מול המעסיק".

מה תפקיד עורך הדין במקרה של נזקי גוף?

"עורך הדין מלווה את הלקוח מרגע התאונה ועד לקבלת הפיצויים מחברת הביטוח, מהמעסיק או מביטוח לאומי. העבודה מקיפה ונרחבת – יש לאסוף את כל הראיות והמסמכים התומכים בפגיעה שהתרחשה (כולל פגיעה נפשית), להסביר ללקוח אילו מסמכים עליו לקבל מהרופאים ולאילו רופאים לגשת בהתאם לתביעה. אני מכין ומלווה את לקוחותיי לוועדות הרפואיות של ביטוח לאומי ומשרד הביטחון, מנחה אותם צעד אחר צעד מה הולך לקרות בוועדה, כיצד עליהם להשיב, ובמרבית המקרים משיב בשמם בתוך הוועדה כמייצג אותם.

"ביטוח לאומי קובע אחוזי נכות כתוצאה מהתאונה וככל שאחוזי הנכות גבוהים יותר, כך גובה הפיצוי. בט"ל קובע נכות רפואית זמנית או צמיתה לנפגע בכדי שיקבל גמלאות או קצבאות מביטוח לאומי. חשוב לבצע עבודה מקיפה ויסודית המגובה במסמכים והוכחות רלוונטיות כדי שגובה הפיצוי אכן יתאים למידת הפגיעה שהלקוח שלי חווה".

כיצד נקבעים אחוזי הנכות?

"קביעת אחוזי הנכות היא נושא מורכב ומקיף. יש ספר מבחנים של ביטוח לאומי לסוגי הפגיעות וחישוב אחוזי הנכויות, ועורך דין מומחה בתחום נזקי הגוף צריך להכיר את ספר המבחנים על בוריו ובוועדות הרפואיות להצדיק את אחוזי הנכות הרלוונטיים של הנפגע בהתאם לכתוב בספר. חשוב לדעת, כי נכות כללית ונכות מעבודה הינם שונים במהותם. נכות מהעבודה מזכה בגמלה רק באם נקבעה נכות בשיעור של עשרה אחוז ומעלה, ובמקרה של נכות כללית זה מתחלק ל- 40%-60% לכל פגימה אחת ומעלה".

גם לשון הרע והטרדות מיניות קשורות לתחום הנזיקין?

"בהחלט. בהיבט לשון הרע, במקרים בהם פורסמו כנגד אדם דברים כוזבים שפוגעים בו, במינו, במקצועו, וכו' אשר אינם נכונים, ניתן לקבל בגינם פיצוי ללא הוכחת נזק. זאת כאשר הדברים פורסמו בעיני רבים: ברשתות חברתיות, אתרי אינטרנט, בעיתון, במודעה, במייל או בוואטסאפ קבוצתי וכד'. ככל שמוכיחים שהתקיימה פגיעה נפשית כתוצאה מהפרסום, ניתן לקבל פיצוי גבוה יותר.

"בנושא הטרדות מיניות, באם הוכח בתהליך הפלילי כי היה הליך נזיקי, הפיצוי שיתקבל הוא בהתאם לפגיעה הפיזית/ הנפשית שנגרמה לקורבן".

עו"ד רועי אמר מתמחה בתחום נזקי הגוף למעלה מעשור. הוא צבר מוניטין רב, ניסיון וותק ופועל בשקיפות ובהוגנות לטובת לקוחותיו, זאת תוך מאמץ אינטנסיבי להשגת הצלחות בתיק. התשלום מתבצע על בסיס אחוזי הצלחה.

 

עו"ד רועי אמר

כתובת המשרד: איכילוב 16, פתח תקווה

טלפונים: 050-4499576, 03-9242119

עו"ד רועי אמר. צילום: רונית מנחם

עו"ד רועי אמר. צילום: רונית מנחם


עו"ד אלכס ברוש

משרד עו"ד אלכס ברוש, מתמחה במשפט האזרחי במובן הרחב: ליטיגציה אזרחית ומסחרית – ייצוג לקוחות בבית המשפט בעניינים קשורים לדיני הקניין, דיני החוזים, דיני בנקאות, הסכמי ממון, נאמנויות ועיזבונות, צוואות וירושות, דיני הגנת הדייר; ובדיני מקרקעין ונדל"ן, לרבות, תכנוני מס, הסכמי מכירה, רכישה ושכירות של מקרקעין.

המשרד מתגאה בניהול רב שנים וברשימת הצלחות בהליכים משפטיים מורכבים, ונחשב לאחר ממשרד הליטיגציה המובילים בישראל בכל תחומי המשפט האזרחי, לרבות תביעות קרקע, סכסוכים מסחריים, תביעות כספיות, מחלוקות חוזיות ותביעות נזיקין.

עו"ד אלכס ברוש הוא שותף במשרד כהן, דקר, פקס, ברוש, בוגר תואר ראשון (LL.B) במשפטים מהמרכז הבינתחומי בהרצליה, חבר בלשכת עורכי הדין בישראל, והמייסד של פרויקט InComeHome – פתרונות דיור עבור זוגות צעירים בישראל. בעברו התמחה במשרד עו"ד יהודה רווה בירושלים, ולאחר מכן התמחה והועסק כעו"ד במשרד מרקוביץ צ'יניאו ושות', משרד עורכי דין ונוטריון בהרצליה. בשנת 2012 יצא עו"ד ברוש לדרך עצמאית.

עו"ד ברוש מספק דוגמא לתיק בו טיפל "היה לנו תיק מורכב בעניין עזבון של מוריש זר שהשאיר בין השאר, נכס יקר בישראל. מכל העובדות בתיק, היה ברור שרצונו של המוריש היה להוריש את הנכס לעמותה ישראלית, אבל מסיבות מסוימות, המוריש לא ערך צוואה כדין. לכן, כדי לקיים את רצון המוריש, היינו צריכים לנהל התדיינויות ארוכות ובין השאר, חקרנו את הדין הזר בנושא הירושות ובנינו קונסטרוקציה משפטית שבסופו של הדבר אפשרה לנו לנצח בתיק".  עו"ד ברוש נותן דוגמא נוספת "ייצגנו דייר מוגן מול חברה יזמית גדולה שתבעה לפינויו של הדייר, ולאחר מחקר מעמיק הצלחנו לגלות שהחברה בעצם טעתה בזיהוי הנכס, שכן החלקה בה נמצא הנכס עברה הליך של איחוד וחלוקה. לאחר דיונים ארוכים, הצלחנו לסיים את הטיפול בתיק לשביעות רצונו של הלקוח שלנו".

כתובת המשרד: רח׳ עמל 37, פתח תקוה

מעבר לאתר

טל: 03-3724722

למשרד סניף נוסף בירושלים

עו"ד אלכס ברוש

עו"ד אלכס ברוש


עו"ד ג'יימס כהן

עורך דין ג'יימס כהן שותף במשרד עורכי הדין כהן, דקר, פקס, ברוש, עוסק למעלה מ- 25 שנה בתחום ההגירה לארה"ב. תחום התמחותו של עו"ד כהן, בהשגת ויזות לארה"ב על בסיס קרבה משפחתית, על בסיס עבודה ועל בסיס השקעות בארה"ב.

עו"ד ג'יימס כהן חבר בשתי לשכות עורכי הדין בארצות הברית: וושינגטון די. סי. ומרילנד, וכן הינו חבר באיגוד עורכי הדין להגירה לארצות הברית וחבר בלשכת עורכי הדין בישראל משנת 2012 כעורך דין זר. הוא בוגר תואר ראשון במשפטים ותואר שני בכלכלה מאחת מהאוניברסיטאות המובילות בארה"ב, וכן מוסמך תואר שני בלימודי יהדות.

עו"ד ג'יימס כהן הצטרף לאחר סיום לימודיו לצוות המקצועי בוועדת הסחר של בית הנבחרים של ארה"ב, וכן שימש כיועץ משפטי ראשי של תת-וועדה בסנאט האמריקאי. לאורך הקריירה שלו, ערך חקירות, ניהל שימועים וניסח חקיקה בתחום הבריאות והפנסיה. עו"ד כהן היה מעורב באחת מהרפורמות החשובות ביותר בהיסטוריה של ארה"ב בתחום הפנסיוני. החל משנות ה-80 של המאה הקודמת, עו"ד ג'יימס כהן ניהל משרד עו"ד בתחום ההגירה לארה"ב.

לפני כשש שנים עו"ד כהן עלה לישראל. על העיסוק בתחום, אומר עו"ד כהן, "אני אוהב את תחום העיסוק שלי, שכן הדבר מאפשר לי לסייע לאנשים שקיבלו את אחת מההחלטות החשובות בחייהם, בין אם מדובר בהחלטה לעבור לארה"ב ובין אם בהחלטה להרחיב את פעילות העסק לשם. גדלתי בבית של פוליטיקאי, עסקתי שנים בתחום, וגם כעת בישראל, תורם הרבה מזמני לפרויקטים סוציאליים בעלי השפעה חיובית על החברה".

סניף פתח תקוה: רח׳ עמל 37, ת.ד. 3690, פתח תקוה, 4951337, ישראל
טל: 052-7362577
פקס: 03-6979486
קישור לאתר

עו"ד ג'יימס כהן

עו"ד ג'יימס כהן


משרד עורכי דין וגישור, שחר זמלר ושות'

משרד עורכי דין וגישור, שחר זמלר ושות', מתמחה בנזיקין, ביטוח, תאונות דרכים וזכויות יוצרים. המשרד נחשב לאחד ממשרדי עורכי הדין המובילים בפתח תקוה, בתחום תאונות הדרכים והביטוח. המשרד עובד עם כ-150 סוכני ביטוח, שמפנים למשרד מדי יום תיקי תביעה רבים של לקוחותיהם. הלקוחות מגיעים בעיקר מפתח תקווה ואזור המרכז, אך יש גם המגיעים מאילת, באר שבע, בקעת הירדן וצפון הארץ. המשרד מייצג גם חברות, לרבות חברות ליסינג והשכרת רכבים.

המשרד מנוהל באווירה משפחתית ומתוך יחס אישי וחוויית לקוח מתקדמת. מייסדי המשרד המשפחתי הם עו"ד שחר זמלר, האח יניב והאב אבי זמלר.

עו"ד שחר זמלר, מבעלי המשרד, בעל ניסיון רב ועשיר בתחום תאונות הדרכים, נזיקין, ביטוח, חברות ומסחרי. את התמחותו ביצע במשרד עו"ד אילן ירון, המייצג חברות ביטוח ומוכר מאוד בתחום תאונות הדרכים. לאחר ההתמחות, בחר עו"ד שחר זמלר להמשיך את דרכו בתחום זה. הוא משמש כחבר בוועדת הנזיקין וכמרצה מטעם לשכת עורכי הדין. הוא חבר בוועדת יישוב סכסוכים (בוררות וגישור) בלשכת עורכי הדין, משמש כסגן יו"ר ועדת הוצאה לפועל בלשכת עורכי הדין ומגשר מוסמך בתחום הנזיקין, ביטוח, סכסוכי עבודה וגישור עסקי. בנוסף, הוא מרצה בלשכת עורכי הדין על 'טרולים' באינטרנט, בתחום זכויות יוצרים.

עו"ד שחר זמלר, אומר: "יתרוננו הגדול והמשמעותי נובע מההיכרות העמוקה עם הענף, הן כרוכבי אופנועים ונהגים. כעורכי דין המבינים את הנעשה בתחום ואת הלך הרוח בצידו השני של המתרס, אנו יודעים "כיצד חושב האוייב" – וזאת כי עורכי הדין שלנו ייצגו בעבר את חברות הביטוח".

כפעמיים בחודש, המשרד משתדל לטפל בתיקי 'פרו בונו' – ללא תמורה.

רחוב אפעל 3, פתח תקוה, טל': 03-9229252

קישור לסרטון תדמית 

משרד עו"ד זמלר ושות'

משרד עו"ד זמלר ושות'


עו"ד מורן בן חיים

משרד עו"ד מורן בן חיים הוא משרד מוביל בתחום בדיני משפחה וירושה. המשרד מספק תשומת לב אישית וטיפול קפדני ומקצועי ביותר לכל לקוח ובכל מקרה לגופו, בהתאם לנסיבות הנוכחיות וההשלכות העתידיות של התיק.

עו"ד מורן בן חיים, עומדת לצד לקוחותיה ומגנה על כלל האינטרסים שלהם במשפט ומחוצה לו. היא מספקת פתרונות פרקטיים, מעשיים ואיכותיים.

עו"ד בן חיים סיימה את התואר הראשון במרכז הבין תחומי בהרצליה ואת התואר שני באוניברסיטת חיפה. בנוסף יש לה תואר בממשל ודיפלומטיה והיא מגשרת מוסמכת בדיני משפחה. היא עורכת דין משנת 2005 ובמשך שש שנים עבדה כעוזרת משפטית בבית המשפט המחוזי ובבית המשפט לענייני משפחה בחיפה. היא חולקת את המשרד עם שני שותפים, אשר מתמחים בנזיקין ומקרקעין.

עו"ד בן חיים, אומרת: "עבודתי כעוזרת משפטית העניקה לי כלים משמעותיים, להכיר את בית המשפט מבפנים ולהבין הכיצד מתקבלות החלטות ונכתבים פסקי דין. הכרתי את הצד הזה של בית המשפט במשך שש שנים, עד שהחלטתי לפתוח משרד עצמאי".

"מגיל צעיר ידעתי שאני רוצה להיות עורכת דין ולעסוק בדיני משפחה. בפנימיות שלי אני מאוד חותרת לצדק, למרות שהיום כעו"ד אני מבינה שצדק זה עניין יחסי. בתור סטודנטית ידעתי שהצדק והרצון לעזור לאנשים חשוב. אני מכירה את החוק, הפסיקה ואת מערכת בתי המשפט וזה נותן לי כוח לעזור לאנשים ולנתב אותם בדרך הנכונה".

עו"ד בן חיים מכירה היטב את המפגש עם עו"ד והתהליך הלא פשוט "אני בעצמי חוויתי גירושים. התחלתי את התהליך עם עו"ד חיצוני ולבסוף הבנתי ש'אם אין אני לי מי לי' ואני צריכה לקחת את המושכות לידיים וזה מה שעשיתי ולכן כמי שחוותה גירושים, אני מבינה היטב את הלקוחות שלי. ישנם מקרים שבהם אני חותרת לעשיית שלום בית בין בני זוג".

למשרדה של בן חיים מגיעים בעיקר מפה לאוזן ומטרתה להגדיל את כמות הלקוחות במשרד ולהגיע למחוזות גדולים יותר.

מעבר להיותה עו"ד ומגרשת, עורכת בן חיים הרצאות בהתנדבות, לעמותות ולאנשי עסקים, נותנת להם כלים וייעוץ בתחומים נקודתיים "אני מאמינה בהדברות ולהגיע להסכמות, אבל כשזה לא מצליח ואין ברירה, צריך לפעול בנחישות ובהתמדה. מה שמשקף אותי כעו"ד זוהי היושרה והמקצועיות שלי. אני אוהבת את העבודה שלי ואני בקשרים טובים עם לקוחותיי."

04-6999916
050-9150219

עוד מורן בן חיים

עו"ד מורן בן חיים


עו"ד ניר טולדנו

משרד ניר טולדנו – עורך דין ונוטריון, הוקם בשנת 2000 ומאז הקמתו מתמחה בתחום האזרחי מסחרי, מקרקעין, דיני עבודה, הוצל"פ, שירותי נוטריון ובמגוון תחומי משפט נוספים.

המשרד מספק ייצוג משפטי מקצועי ומתקדם הן ללקוחות פרטים והן לחברות, בכל הערכאות המשפטיות בתיקים מורכבים, תוך מתן ארסנל רחב של פתרונות משפטיים יצירתיים למקום הצלחות התיקים.

עו"ד ניר טולדנו עובד בשקיפות מלאה מול לקוחותיו, הוא אומר: "אני מקבל רק תיקים שאני מאמין בהם, מה שגורם להצלחה גבוהה בכל תיק" כך מציין.

פעילות המשרד מתמקדת בייצוג בכל ערכאות בתי המשפט  וכתיבת הסכמים למוכרי/רוכשי דירות, כמו גם בעריכת הסכמי שכירות לבעלי דירות ופינוי שוכרים.

תחום פינוי שוכרים זכה להצלחה רבה במשרד, ולכן עו"ד ניר טולדנו מספק בפני לקוחותיו, בעלי הדירות, טיפים ומידע חשוב באשר להתנהלות נכונה עם שוכרים טרם החתימה על חוזה השכירות ובמהלך תקופת השכירות.

"חשוב לדעת שאם לוקחים בחשבון את הזמן בין הגשת התביעה ועד לקבלת פסק דין, כמו גם את הצורך לנקוט בהליכי הוצל"פ, בעל הנכס מאבד עוד כשלושה וחצי חודשים של דמי שכירות שהוא מפסיד, כך שהנזק נעשה גדול יותר והדייר ממשיך להתגורר בדירה", מציין עו"ד טולדנו, ומוסיף:

"את התביעות והנזקים ניתן למנוע מבעוד מועד על ידי לקיחת ביטחונות הולמים". כך מסביר טולדנו. פעמים רבות בעלי דירות מעוניינים לאכלס את הדירה בכל מחיר, כיוון שכל יום שהדירה עומדת ריקה הם מפסידים כסף, אולם חשוב להבין שעדיף שהדירה תעמוד עוד כמה ימים ריקה מאשר לבחור דייר שאינו איכותי".

"אני ממליץ לבקש משוכרים אופציונליים תלושי שכר, להתעקש על ערבים (לבקש גם מהם תלושי שכר), לבצע בדיקה של השוכרים במאגרי מידע, לוודא שלא מדובר על פושטי רגל או בחייבים מוגבלים באמצעים ולבדוק שלא מדובר בשוכרים שהתנהלו מולם בעבר תביעות לפינוי". מבחינת תשלום השכירות, ממליץ טולדנו לקבל דמי שכירות רק בצ'קים ולא בהעברה בנקאית. את  אופי הביטחונות יש לקבוע על פי הביקוש והזהות של הנכס. כגון אם מדובר על אזור בעל ביקוש כמו מרכז ת"א או דירה בפריפריה".

עו"ד ניר טולדנו

עו"ד ניר טולדנו

כתובת המשרד: מוטה גור 9 (פינת רח' שמשון ) פתח תקוה
טלפונים ליצירת קשר: 03-9309677 , 052-3589798
קישור לאתר
מייל: [email protected]


עו"ד עידן שטרית – מומחה לדיני מקרקעין

עו"ד עידן שטרית הוא יליד ותושב פתח תקווה בן 32, המפעיל את משרדו העצמאי הממוקם ברחוב הסיבים בעיר פ"ת כבר למעלה מ-8 שנים ומתמחה בנדל"ן פרטי, נדל"ן מסחרי ופרויקטים של התחדשות עירונית. המשרד עוסק בייצוג דיירים מול יזמים וקבלנים וכן בייצוג קבוצות רכישה וקבלנים גדולים בפרויקטים של תמ"א 38. את הקריירה שלו התחיל עו"ד עידן שטרית במשרדו של עו"ד טל בננסון המתמחה בלטיגציה מסחרית ובנדל"ן, ולאחר מכן פתח את משרדו העצמאי כאמור בעיר פתח תקווה.

עו''ד עידן שטרית. צילום: מיקי סויסה

עו"ד עידן שטרית. צילום: מיקי סויסה

תחום ההתמחות העיקרי של המשרד הוא דיני מקרקעין. בתחום זה מייצג עו"ד עידן שטרית את לקוחותיו בעסקאות רכישה, מכירה של דירות מגורים, משפרי דיור שרוכשים דירות מקבלנים בעיר, דיירים בפרויקטים של התחדשות עירונית בעיר, וכן יזמים וקבלנים שמבצעים עסקאות נדל"ן בעיר פ"ת. משרד עו"ד שטרית מתמחה בעיקר בייצוג קונים ומוכרים בנדל"ן מסחרי בעסקאות קנייה ומכירה של נכסים מסחריים, חנויות, מרכזי קניות וכל נכס נדל"ני אחר בעיר אחר המשמש למסחר. כמו כן מציע המשרד שירותי בדיקה מקדימה וייעוץ בטרם חתימת עסקאות בתחום הנדל"ן בעיר פ"ת, רישום עסקאות מורכבות, השלמת רישום עסקאות עבר שלא הושלם הטיפול בטאבו, וייצוג דיירים מול כל הרשויות המקומיות בעיר.

"פתח תקווה היא לא רק העיר שלנו והבית שלנו אלא גם מגרש העסקים שלנו. בעיר הזאת אנחנו יודעים לתת ללקוחות שירות מקצועי ויעיל ולהציע פרספקטיבה מקצועית וייחודית של בסביבת הבנייה והתכנון העירונית", מספר עו"ד עידן שטרית בגאווה, "המשרד שלנו מתמקד בערכים של יחס אישי, מחויבות ללקוח ומשפחתיות. אצלנו כל מחויבות לכל לקוח היא אבסולוטית ואנחנו לא משאירים אף תיק או מקרה מאחור ולעולם לא נחים עד שאנחנו מגיעים לתוצאה".

מלבד נדל"ן מסחרי, מתמחה המשרד בייצור קישורים עסקיים בין חברות גדולות, ייצוג וניהול שוטף של פעילות עסקית של חברות גדולות בפתח תקווה – משלב הקמת החברה וכולל ניהול וטיפול שוטף בתיק לכל אורך תקופת פעילות החברה – וכן ליווי שוטף ליזמים צעירים שמקימים חברות סטארט-אפ וחיבור בין יזמים צעירים לחברות גדולות לצורך שיתופי פעולה.

הערך העליון בו דוגל עו"ד עידן שטרית, היוצר את חווית הלקוח הייחודית של משרדו, הוא יחס אישי ללקוח, שבא מתוך אהבה למקצוע ולעשייה. "אני קם בבוקר למשרד ואני מרגיש בכל יום שאני אוהב את העבודה שלי. בכל יום אני נפגש עם יזמים, קבלנים, ראשי רשויות ואנשי עסקים בכירים כמו גם עם זוגות צעירים ולקוחות פרטיים, ונרקם ביני ובין כל הלקוחות יחס אישי ומיוחד שמרבית הלקוחות זוכים לקבל אצלי במשרד", מוסיף עו"ד עידן שטרית.

השירותים השונים שמציע משרדו של עו"ד עידן שטרית ניתנים במתכונת של משרד בוטיק. כל לקוח במשרד מקבל ליווי צמוד של עו"ד שטרית בעצמו, הכולל זמינות שוטפת לבירורים בכל עת גם מחוץ למסגרת שעות הייעוץ המוקצבות. "אני דוגל בשירות של יחס אישי לכל אורך הדרך,. אצלנו במשרד כל לקוח מקבל יחס אישי וליווי צמוד, והופך אט אט לחלק מהמשפחה המתרחבת שלנו", מספר עו"ד עידן שטרית לסיכום. "כמו כן, אין תיק או לקוח שאנחנו מוותרים עליו, גם במקרים מורכבים מאד שדורשים המון זמן ומשאבים, וזאת גאווה מקצועית של כולנו במשרד".

נייד: 050-7638021
טלפון: 03-5185888
מייל: [email protected]
אתר: www.damari-law.co.il
כתובת: מתחם סיב פתח תקווה

לכרטיס ביקור דיגיטלי: עו"ד עידן שטרית


 

 

 

 


כתבה שיווקית


 


האמור בכתבה אינו מהווה משום המלצה או חוות דעת מקצועית והוא אינו מהווה תחליף להתייעצות עם גורם מוסמך בתחום


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר