צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה אייל טואג לגן המצולם אין קשר לכתבה

כמות הנרשמים לגנים מעכבת את סיכום השיבוצים

לאור טענות ההורים לפיהן עד עתה לא פורסמו השיבוצים לגני הילדים, מסבירים בעיריית ראש העין שמאז סיום הרישום נוספו מעל 200 נרשמים חדשים

פורסם בתאריך: 16.7.18 10:30

הורים לילדי הגנים בראש העין טוענים שאלפי הורים עדיין ממתינים לשיבוצים באמצע חודש יולי. לדבריהם גם בשנה שעברה היה כך מה שגרם להם, ללחץ, חששות וחוסר וודאות.

"מדוע בערים אחרות, ההורים כבר יודעים מה השיבוץ של הגן שלהם ואצלנו עדין לא?", תוהה אחת האימהות. אם אחרת אומרת: "כשמתקשרים למחלקת הגנים הם אומרים שהם מבינים את הצורך שלנו, אבל שהם לא יודעים עדיין מתי זה יתפרסם. יכול להיות שהם רוצים למשוך את זה עד הקצה, כדי שההורים לא יגישו ערעורים".

אחת הבעיות של ההורים היא שהם אינם יודעים באיזה צהרון לרשום את הילדים ולכן הם צריכים לדעת מה השיבוץ. עוד הם חוששים שהגנים לא יהיו מוכנים בזמן.

 

תגובת עיירת ראש העין: "מחלקת גני ילדים פועלת באופן אינטנסיבי ומקצועי לשיבוץ הילדים בגנים באופן המהיר ביותר לשנת הלימודים תשע"ט. העיר נמצאת בתנופת בנייה ואיכלוס משפחות וילדים רבים. מאז סיום הרישום נוספו מעל מאתיים נרשמים חדשים ועוד ממשיכים להירשם, דבר המשפיע באופן טבעי על סיכום תכנית השיבוץ. כפי שההורים עודכנו, השיבוצים יישלחו במהלך חודש יולי. במידת הצורך, יינתן זמן על מנת לערער לוועדת העברות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר