עו"ד ליאור דגן. צילום: עזרא לוי
עו"ד ליאור דגן. צילום: עזרא לוי

הגישור שאינו נגמר: דגן סובל מחום גבוה, פגישת הגישור האחרונה עם שמיר נדחתה

למרות שהמועד האחרון להגשת עדכון בנושא יחלוף היום, נדחתה פגישת הגישור בין המפרקים לבעלים לשעבר. בעבר הצהירו המפרקים כי איחרו בהגשת עדכון עקב "תקלה משרדית"

פורסם בתאריך: 15.1.19 10:04

רבים מאוהדי הפועל היו בטוחים שהיום (שלישי) הם יקבלו את התשובה האם ההליך המשפטי שמנהלים מפרקי המועדון, עורכי הדין ליאור דגן ועמית פינס, מול הבעלים לשעבר מאיר שמיר יסתיים בהסכם פשרה או יחזור לבית המשפט. אלא, שלמרות שהמועד האחרון להגשת עדכון על תוצאות הליך הגישור יחלוף היום, נדחתה הפגישה לבקשתו של עו"ד דגן, שהתלונן על כך שהוא חולה וסובל מחום גבוה. יש לציין כי אתמול החליט עו"ד יצחק יונגר, המנהל המיוחד של הפועל כיום, לדחות את המועד האחרון להגשת הצעות במכרז לרכישת המועדון מהיום אחר הצהריים, ליום ראשון.

כזכור, בחודש ספטמבר 2015 הופנו הצדדים להליך גישור אצל עו"ד גבריאלי, במסגרתו היו אמורים המפרקים לספק עדכון לבית המשפט על התקדמות ההליך, עד חודש דצמבר 2015. לפני כחודש וחצי, ובעקבות פניית "ספורט מלאבס" לדוברות בתי המשפט, הגישו עו"ד דגן ופינס לבית המשפט עדכון על ההליך, במסגרתו מסרו כי הניסיונות להגיע לגישור לא צלחו, אך תתקיים פגישה אחרונה עד אמצע חודש ינואר. לגבי האיחור בהגשת העדכון בזמנו, טענו עורכי הדין דגן ופינס בזמנו כי מקור העיכוב ב"תקלה משרדית".

להליך בין המפרקים לבין מאיר שמיר ישנה השפעה גם על המכרז למכירת המועדון כיום, כאשר באחד הסעיפים אותם ציין עו"ד יצחק יונגר בטופס ההצעה לרכישת המועדון, צוין כי אם יוותר עודף כספי אחרי סגירת חובותיה של העמותה הקודמת, הוא יגיע לטובת החזר חובות לנושים "החדשים" של המועדון. על פי ההערכות, גובה חובותיה של העמותה הקודמת עומד על כעשרה מיליון שקלים (אם כי יתכן שהסכום יהיה לבסוף מעט נמוך יותר), כאשר סך חובות החל"צ שבאחריותו של עו"ד יונגר עומדים על כחמישה מיליון שקלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. כחול

    הייתי משלם הרבה כסף לראות את התכתובות ווטאס אם של יונגר וכל הקופים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר