הצעת השבוע
הצעת השבוע

בכמה נמכרה דירת 3 חדרים בכפר גנים א'?

ובכמה הושכרה דירת חמישה חדרים בכפר גנים ג'? סוגרים עוד שבוע עם העסקאות הבולטות בשוק הנדל"ן והצעה אחת מעניינת

פורסם בתאריך: 15.2.19 08:46

נמכרו

דירת 3 חדרים ברחוב היבנר שבשכונת כפר גנים א', קומה 1 מתוך 4, עם מזגן, מעלית, חניה, זקוקה לשיפוץ, בשטח של 75 מ"ר, כניסה מיידית. נמכרה ב-1.5 מיליון שקלים באמצעות רעות בר- RT נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 1.6 מיליון. הדירה עמדה בשוק במשך חודשיים. המחיר משקף את מצב הדירה שזקוקה לשיפוץ. הקונים הם משקיעים מפתח תקווה.

 

דירת 4 חדרים ברחוב חיים הרצוג שבשכונת פסגות אפק בראש העין, קומה 3 מתוך 8, בניין של תדהר, עם חניה מקורה, מעלית, בשטח של 104 מ"ר, יחידת הורים, מרפסת שמש, כניסה מיידית. נמכרה ב-1.692 מיליון שקלים באמצעות אפיקי נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 1.750 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודש ימים. המחיר משקף את מצב הדירה ואת מחירי השוק לדירות מסוג זה. הקונים הם משפרי דיור.

 

הושכרו

דירת 4 חדרים ברחוב ראב שבשכונת כפר גנים א', קומה 1 מתוך 6, עם מעלית, מזגן, חניה, מרפסת שמש, יחידת הורים, הדירה בשטח של 90 מ"ר, סטנדרטית, כניסה מיידית. הושכרה ב-4,400 שקלים באמצעות רעות בר- RT נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 4,800 שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שבועיים. המחיר מעט נמוך ממחירי השוק בגלל שהשוכרים הסכימו להיכנס מיידית. השוכרים הם משפרי דיור מפתח תקווה.

דירת 5 חדרים ברחוב נקש שבשכונת כפר גנים ג', קומה 8 מתוך 9, עם מזגן, מעלית, חניה, יחידת הורים, מרפסת שמש בשטח של 20 מ"ר, הדירה בשטח של 131 מ"ר, מטבח משודרג, כניסה מיידית. הושכרה ב-5,900 שקלים באמצעות רעות בר- RT נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 6,000 שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודש ימים. המחיר משקף את מצב המחירים בשוק לדירות בשכונה. השוכרים הם תושבים מפתח תקווה.

הצעת השבוע

הצעת השבוע

הצעת השבוע

דירת 5 חדרים ברחוב דנקנר שבשכונת נווה גן, קומה 12 מתוך 28, עם מזגנים, מעלית, שתי חניות צמודות ותת קרקעיות, מחסן גדול, הדירה בשטח 133 מ"ר, עם מרפסת בשטח של 20 מ"ר, מטבח משודרג, יחידת הורים גדולה, פינוי בחודש אוגוסט. מחיר מבוקש: 2.580 מיליון שקלים. לפרטים ניתן לפנות לרעות בר- RT נדל"ן, בטל: 054-5666289.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר