דודי אלון. צילום: זאב שטרן
דודי אלון. צילום: זאב שטרן

דודי אלון: "אשמח מאוד להישאר בהפועל פתח תקוה, המועדון הפך לחלק ממני"

השוער, שמושאל מהפועל תל אביב, שמר על רשת נקייה בשלושת המשחקים האחרונים והפך לאחד מיקירי האוהדים. על הגעתו של ירדן קרישטול אמר אלון: "זה לא הלחיץ אותי, מאמין ביכולות שלי"

פורסם בתאריך: 18.2.19 13:31

אחד השחקנים הבולטים בהפועל פתח תקוה בתקופה האחרונה הוא ללא ספק השוער דודי אלון. במשך שלושה משחקים רצופים – לא כולל שערוריית מטר האבנים ברמלה – שמר אלון על רשת נקייה, בכלל זה סדרת הצלות נפלאה שסייעו לקבוצה בניצחון 0:2 על הפועל ראשון לציון והעלו את הפועל לראשונה העונה לחוף מבטחים.

כזכור, לא תמיד המצב בין אלון לאוהדי הפועל היה שפיר, כשלאחר משחק חלש בהפסד 2:1 להפועל כפר סבא ספג השוער קללות מצד יושבי היציע וקריאות להחליפו. בזיכרון הקולקטיבי הקצר של האוהד הממוצע, אלון הוא כיום יקיר אוהדי הפועל. "האווירה במועדון מצוינת לא רק בגלל התוצאות והיכולת הטובה של כל השחקנים, אלא מרגישים רוח חדשה לאחר רכישת המועדון על ידי הכחולה", מפרגן אלון. "יש לנו קהל נהדר שדוחף אותנו בכל מגרש – בית וחוץ – זה נכס משמעותי וללא ספק השחקן ה-12 של הפועל פתח תקוה. תמיד כיף לקבל פרגון מהאוהדים ואני רק רוצה להמשיך ולשמח אותם".

בחלון ההעברות צירפה הפועל את ירדן קרישטול ממ.ס אשדוד, בעל ניסיון בליגת העל. אלון לא נותן לתחרות על אפודת השוער הראשון להפריע לו. "זה לא הלחיץ אותי, אני סומך על עצמי ומאמין ביכולות שלי במאה אחוזים", הוא מבהיר. "זו החלטה של המועדון ואני מקבל אותה באהבה. אמשיך לתת את המקסימום כדי לסייע לקבוצה לעמוד במטרות שלה".

כזכור, אלון מושאל להפועל מהפועל תל אביב ואמור לשוב אליה בתום העונה, אך כששתי הקבוצות שלו מצויות במאבקי תחתית בשתי הליגות הבכירות, עוד חזון למועד. השוער, בכל מקרה, ישמח להמשיך במקום בו מצא בית חדש. "אני מושאל מהפועל תל אביב ובסוף העונה נראה מה הכוונות שלהם לגבי", מסכם אלון. "בכל מקרה, כמובן שאשמח מאוד להישאר בהפועל פתח תקוה. זה מועדון שנקשרתי אליו וכבר הפך לחלק ממני".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    אלון.במישחק האחרון. תיפקדה. כמוה שצריך לתפקד שוער.הרחבה זה הבית שלך.ואתה לא צריך ליסמוך על ההגנה.אתה תהייה תמיד ריאשון לכדורים. כי זה הבית שלך.בהצלחה בהמשך הדרך

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר