קבוצת הנוער של מכבי. צילום: זאב שטרן
קבוצת הנוער של מכבי. צילום: זאב שטרן

שמונה שחקנים מקבוצת הנוער של מכבי פ"ת חתמו על חוזים ארוכי טווח

השחקנים הצעירים, שזכו בעונה האחרונה באליפות, הוחתמו על חוזים של 3-5 שנים. למרות החתמת שיש, במועדון מחפשים מגן שמאלי נוסף. נאור לוזון ישמש כעוזר היחיד של גיא לוזון

פורסם בתאריך: 12.6.19 17:46

אחרי שסגרו את מכסת הזרים לעונה הבאה, יופנו כעת המשאבים במכבי פתח תקוה לצירוף מספר ישראלים שיעבו את הסגל הצעיר של שחקני הבית. כזכור, בשבוע שעבר חתם גל שיש לשנתיים נוספות, אך במועדון הפתיעו כשסיפרו שבשל הרצון לבנות סגל חזק ועמוק לקראת המאבקים הלא פשוטים בלאומית, נעשים חיפושים אחר מגן שמאלי נוסף, כששיש יילקח בחשבון גם כבלם במידת הצורך.

רבים משחקני קבוצת הנוער שעלו לבוגרים חתמו רשמית על חוזים חדשים לתקופות ארוכות שנעות בין 3-5 שנים, כמקובל במכבי. מדובר במגן השמאלי יוני מבשוב, הקשרים תומר בנבנישתי ודן כדורי, הבלמים אור בלוריאן וגיא קאופמן וכן שחקני ההתקפה איליי חן, ליאל עבדה וארד בר.

באשר לצוות המקצועי, תמיר לוזון צפוי להוריד הילוך בבוגרים בעונה הבאה ולהתמקד בסיוע בתחומים דוגמת וידאו וסקאוטינג. את קבוצת הנוער ימשיך תמיר להדריך בצוותא עם בן דודו נאור, כאשר רק האחרון ישמש במקביל גם כעוזרו של גיא לוזון. הקבוצה צפויה לפתוח רשמית את אימוניה לקראת סוף יוני.

גיא ונאור לוזון. צילום: זאב שטרן

גיא ונאור לוזון. צילום: זאב שטרן

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר