דודי אלון. צילום: זאב שטרן
דודי אלון. צילום: זאב שטרן

דודי אלון יוכל להמשיך בהפועל פ"ת ללא תמורה, אך התבקש לחכות שבוע-שבועיים

אחרי שיואב ג'ראפי ואריק ינקו חתמו בהפועל תל אביב, הודיעו האדומים כי השוער יוכל לצאת לשנת השאלה נוספת. אלא שבצוות המקצועי של הפועל פ"ת מעוניינים למצות אופציות אחרות, כולל של שוער מליגת העל

פורסם בתאריך: 30.6.19 12:48

האם הפועל תיפרד מעוד עוגן משמעותי שלה מהעונה האחרונה? לאחר ששניים מהם, ירין חסן ודניאל שוורצבוים, לא צפויים להמשיך ובנוסף גל לוי ושגיא דרור עשו את קפיצת המדרגה המיוחלת לליגת העל, כעת מתברר שגם האופציה להחתים את דודי אלון ללא תמורה אינה סוללת את דרכו של השוער, שפרץ בעונה שעברה, לעונה נוספת במועדון.

בשבוע שעבר האריך השוער אריק ינקו את חוזהו בהפועל תל אביב, שכבר צירפה קודם לכן את יואב ג'ראפי ממ.ס אשדוד בחוזה ארוך טווח. בתגובה הודיעה הפועל תל אביב, בעלת כרטיס השחקן של אלון, כי השוער יוכל לצאת לעונת השאלה בכל מועדון בו יבחר, ללא תמורה. הפועל, שלא שופעת במזומנים לקראת העונה הקרובה עקב תשלומים רבים שיצאו מעמותת הכחולה בחודשים האחרונים, הודיעה לאלון כי בקבוצה עדיין מתלבטים בכל הנוגע לסוגיית השוער, התלבטות שצפויה להימשך עוד כשבוע-שבועיים – נצח במונחים של עונת המלפפונים הדינמית. ל"ספורט מלאבס" נודע כי אכן הצוות המקצועי של הפועל מעדיף למצות קודם אפשרויות של שוערים אחרים, לפני שיחזרו לאופציית אלון, שלא נמצאת כרגע בראש סדר העדיפויות.

אלון עצמו, שסיפר לא מזמן בראיון ל"ספורט מלאבס" כיצד נקשר להפועל ועל יחסיו החמים עם האוהדים, ממתין לתשובות, אך במקביל מחזיק בהצעות נוספות מקבוצות בשתי הליגות הבכירות שהמתינו להתפתחויות בכל הנוגע להשאלתו מהפועל תל אביב. ל"ספורט מלאבס" נודע כי חלק מאותן הצעות גבוהות משמעותית מזו של הפועל, פי שניים ויותר, חלקן כאמור טומנות בחובן הזדמנות להילחם על אפודת השוער הראשון בליגת העל.

"הקבוצות כבר מתחילות להתגבש וליצור תלכיד ולאף אחד, כולל לדודי, אין את כל הזמן שבעולם לחכות", אמר אחד משחקני הפועל בעונה החולפת. "אי אפשר למשוך את זה יותר מדי ואני מקווה בשבילו שהשבוע דברים ייסגרו לכאן או לכאן".

בסיטואציה הנוכחית וכל עוד אינו חתום רשמית על חוזה, לא צפוי אלון ליטול חלק באימון הבכורה של הפועל מחרתיים (שלישי, 18:00, סירקין). כזכור, לאחרונה פרסמנו כאן כי בהפועל מנהלים מגעים עם שוער בכיר מליגת העל כהגדרת אנשי המועדון, אך הדברים טרם יצאו אל הפועל. דודי אלון סירב להגיב לידיעה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר