ליהיא גרינר עוברת דירה. צילום מאיה גרינר
ליהיא גרינר עוברת דירה. צילום מאיה גרינר

בגלל ההטרדות: ליהיא גרינר עוברת דירה אבל נשארת בפתח תקוה

"אנשים זרים התחילו להגיע אלי הביתה, עד לדלת הדירה", אומרת גרינר למלאבס. באחד המיקרים נכנסה מישהי לדירתה כאשר האחיין שלה בן ה-13 היה לבד

פורסם בתאריך: 29.1.20 11:23

אם תהיתם מה עושה בימים אלה ליהיא גרינר, אז נספר לכם שהיא עסוקה באריזות ופריקות. גרינר ובעלה החליטו לעבור דירה, לאחר שכתובת הדירה שלה התפרסמה ברבים ואנשים התחילו להגיע אליה הביתה ולהטריד אותה.

תחילת הסיפור, בחודש יולי 2019, אז בזמן נהיגה, עצר אותה שוטר ונתן לה דוח על כך ששוחחה בטלפון הנייד שלה בזמן נהגה. גרינר שכעסה על הדוח,החלה לצלם ולהשמיץ את השוטר ואף העלתה זאת לחשבון האינסטרגרם שלה. בעקבות כך, בחודש ספטמבר אשתקד, הגיש השוטר באמצעות עורך דינו, כתב תביעה נגדה. חודשיים לאחר מכן, הגישה גרינר כתב תביעה נגדי נגד השוטר על כך שכתב התביעה פורסם בתקשורת ולא נמחקה כתובת מגוריה. "התביעה פורסמה בלי למחוק את הכתובת", אומרת גרינר, ומתארת את מה שקרה בעקבות פרסום כתובתה: "אנשים זרים התחילו להגיע אלי הביתה, עד לדלת הדירה. באחת הפעמים, כאשר האחיין שלי בן ה-13 שגר בלוס אנג'לס היה אצלי בדירה ואני לא הייתי בבית, מישהי הגיעה לדירה, צלצלה בדלת והוא פתח, היא הגיעה עם זר פרחים ואמרה לו שאני חברה שלה ונכנסה הביתה. היא התיישבה אצלי בדירה וחיכתה שאני אחזור. הוא התקשר אלי ואמרתי לו שהיא לא חברה שלי ותצא מיד מהדירה. היא מבחינתה רק רצתה להרגיע את הבלגן שעושים לי במשטרת ישראל, אבל זו סיטואציה מפחידה ולא בא לי ולכן החלטנו לשנות ולעבור דירה".

כנסו כאן לקרוא ראיון עם ליהיא גרינר

כנסו כאן לקרוא את מה שהיה לגרינר לומר על התקרית עם השוטר

אתם נשארים בפתח תקוה?

"אנחנו עוברים, אבל עדיין בשכונה קרוב, על מנת לא לעשות שינוי ולהישאר במסגרות החינוכיות. מצאנו דירה והחלטנו לעבור ואמא שלי הגיעה לעזור לי לארוז. אני רואה גם את החלק הטוב, כשעוברים דירה עושים סדר וזה סוג של התחדשות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר