ליהיא גרינר צילום אילן סימן טוב
ליהיא גרינר צילום אילן סימן טוב

ליהיא גרינר: "אין בן אדם שלא קילל שוטר בלב או באוטו, אני פשוט תיעדתי את זה"

אחרי הסערה הגדולה: אושיית הרשת הפתח תקוואית מדברת על ההתנהגות שלה ("הייתי בהמתית, זה היה מאוד מביך") על ההיריון ("אני הורמונלית אבל לא יכולה להאשים את זה"), על השוטר ("אני מתחננת והוא כמו רובוט") ועל האפטר שוק ("התנצלתי וישר הורדתי את הסרטון")

פורסם בתאריך: 16.7.19 14:03

ליהיא גרינר, אושיית הרשת מפתח תקוה, עומדת ביומיים האחרונים במרכזה של סערה גדולה, שתסתיים ככל הנראה בכך שהיא תואשם בהעלבת עובד ציבור. זאת בעקבות דברים קשים ובוטים שאמרה על שוטר שרשם לה דוח על שימוש בטלפון בזמן נהיגה.

גרינר העלתה פוסט וידיאו בו אמרה: "אנשים הזויים, למה שוטרים במדינה הזאת דפוקים, למה? מאיפה הם מקבלים את ההכשרה שלהם. למה משעמם להם, למה הם אנשים בדיחה? המשטרה פה היא בדיחה. אף פעם לא ראיתי שוטר נורמאלי שאפשר להיות ממנו בלחץ. זה תימני קטן שנראה כמו התחת שלי, רושם לי עכשיו דוח. הייתי עם הטלפון על ספיקר. יש לי מערכת באוטו. הייתי בפקק והמניאק מאחוריי רשם לי דוח כי משעמם לו, הוא מעשן סיגריה. אלה הם השוטרים .במדינה … זה פשוט לא ייאמן’.

מאז ספגה גרינר ביקורת רבה מאנשים רבים.

ליהיא, למרות הכעס והעצבים, למה לקלל ולהשתמש בביטויים כאלה?

"קודם כל אין בן אדם שלא קילל שוטר בלב או באוטו שלו ואני פשוט תיעדתי את זה. אף אחד לא מקבל דו"ח ומברך את השוטר. ושיהיה ברור שגם אני, כשאני רואה אנשים נוהגים ומסמסים מתעצבנת מזה ועושה להם פרצוף מהחלון … זה הכי מסוכן ואם אני הייתי מקבלת דוח על משהו ראוי, שסימסתי בטלפון ונוהגת, לא הייתי אומרת כלום או מקללת אותו אבל אני באמת לא עשיתי את זה. הייתה איתי באוטו אחיינית שלי, אמריקאית, שלא הבינה מה אמרתי אבל פחדה שהוא אומר לנו לעצור כי היא ישבה מקדימה וחשבה שהוא עצר אותנו בגלל זה…".

גרסתך לדברים?

"הטלפון היה לי ביד על הברך. מסך שחור. היינו בפקק ועמדנו על הכביש ואני לא התעסקתי איתו, הייתי עם פרצוף ישר קדימה ואז הוא סימן לי ואומר לי עם האצבע ‘בואי לצד’. ישר הראיתי לו את הטלפון אבל הוא לא דיבר כלום אלי, לא הקשיב, כלום! ואני מתחננת אליו, והוא כמו רובוט,לא מדבר ולא מגיב, פשוט ככה. אני הגבתי ככה כי התפרצתי כי הוא לא דיבר איתי. כולם אומרים לי, ‘מה את חושבת שזה שאת סלבס, הוא חייב לך משהו'? וזה ממש לא ככה, אני בן אדם!".

יש לי הרגשה שבארצות הברית לא היית מתפרצת ככה. 

"בארצות הברית השוטרים מקצועיים, אדיבים והם מסבירים ומלמדים אותך ומדברים איתך, משחררים אותך. פה בארץ הם צריכים לעשות מכסת דוחות והרגשתי שהוא פשוט מתייחס אלי כ-‘הנה הדוח הראשון שלי, את עושה לי את הסיפתח שלי של היום’. לפעמים צריך להיות אנושי ולשחרר, ולא הייתי בנסיעה אלא בעצירה מלאה למרות שהיינו בכביש מהיר. זה היה ממש פקק וזו הסיבה שהוא יכל להסתכל לתוך הרכב שלי והוא היה בעמידה עם האופנוע שלו".

מרגישה צורך להתנצל?

"ברור שהתנצלתי. ישר כשהעליתי את הדברים האלו, ישר הורדתי את הפוסט אבל מישהו תפס את זה מהר והעלה. אני הייתי מאוד בהמתית וזה היה מאוד מביך כי הדיבור שלי היה פאדיחות. ברור שאני הורמונלית ועצבנית והכל. אני בהריון, אבל אני לא יכולה להאשים את זה!".

לקריאת הראיון הנרחב עם גרינר שפורסם לפני כעשרה ימים במלאבס כנסו כאן

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אהבתי אותך

    את פשוט משועממת תתחלי לחיות עם המשפחה יותר
    תזרקי את הפלאפון

  2. ירדן

    השוטר יצא עלוב שתובע אותה
    היה צריך לצאת ממלכתי
    לומר איזה אמירה איכותית ולתת לזה להדהד

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר