מאי שרמר וגל בן דוד התחתנו בחצר הבניין
מאי שרמר וגל בן דוד התחתנו בחצר הבניין

השכנים של מאי ארגנו לה ולגל את חתונת החלומות. צפו בסרטונים המרגשים

את החתונה הזו הרבה אנשים לא ישכחו לעולם: מאי וגל התחתנו אתמול בחצר הבניין בכפר גנים ג'. השכנים ארגנו הכל, וחברה טובה סידרה לזוג המאושר הפתעה בדרך לחופה

פורסם בתאריך: 26.3.20 12:37

מאי שרמר וגל בן דוד, היו אמורים להתחתן היום, יום חמישי, באולמי טרמינל בעיר עם 600 אורחים, אך המצב וההוראות שהתעדכנו מידי יום, שינו לגמרי את החגיגה שלהם. מי שהחליטו להפתיע אותם ולקיים את החתונה, הם השכנים שלהם בבניין שארגנו להם אתמול חתונה אותה הם, ולא רק הם, לא ישכחו בחיים.

צפו בסרטונים מהחתונה:

"עד אתמול עוד לא ידענו אם נקיים את החתונה במועד או לא בגלל ההנחיות החדשות", מספרת מאי. "מצד אחד רצינו מאוד לשמר את התאריך שלנו א' בניסן, שזה גם ראש חודש וגם ראש השנה של החודשים ומצד שני לאור השינויים וההנחיות שהתעדכנו מדי יום, החלטנו לקיים את החתונה בבית הכנסת. ואז הודיעו לנו אתמול בשעה 17:00 שאסור להתכנס בבתי כנסת. השכנים שלנו יחד עם חברה טובה, החליטו שאנחנו נתחתן בחצר של הבניין. בהתחלה הם תכננו לקשט לנו את בית הכנסת, אז הם העבירו את זה לחצר ותכננו לנו חתונה מהסרטים. הם קישטו את כל הבניין וחברה הפתיעה אותנו והביאה לנו את הזמר מדה וויס גבריאל שרם, שהכניס אותנו לחופה וזה היה מדהים".

מאי שרמר וגל בן דוד התחתנו בחצר הבניין

מאי שרמר וגל בן דוד התחתנו בחצר הבניין

גל מספר: "זו סיטואציה מטורפת. כל הזמן החברים שאלו אותי מה יהיה עם החתונה ולא הבינו אם היא תהיה או לא בגלל ההגבלות. בהתחלה תכננו לעשות חתונה של 100 איש ואחרי זה הגבילו ל-20 ולאט לאט זה ירד. בסוף הצלחנו להתחתן בתאריך העברי שתכננו יום לפני התאריך הלועזי המקורי".

מאי: "השכנים הפכו לי את היום הזה למאושר בחיים. הם ראו אותי בשבוע האחרון כל הזמן בוכה ולא יודעת מה יהיה. אני רציתי לדחות אבל גל נלחם שנקיים בתאריך המקורי וכך היה. לחתונה הגיעו רק המשפחה והחברים הקרובים, זה היה הכי מצומצם וכולם שמרו על הכללים ושמרו מרחק אחד מהשני" היא מספרת "אפשר להגיד שזו היתה חתונת החלומות, אומנם בלי סבא וסבתא ועוד חברים ומשפחה, אבל ברגע שצעדנו לחופה, לא ראינו שום דבר מסביב וזה היה מאוד מרגש ואינטימי".

מאי שרמר וגל בן דוד התחתנו בחצר הבניין

מאי שרמר וגל בן דוד התחתנו בחצר הבניין

גל הוא בן 28 בעל חברת הייטק, ומאי בת 26, מורה בקריית אונו. הם מתגוררים בבניין בשכונת כפר גנים ג' כבר שנה וחצי. "זו הייתה חתונה מדהימה וכל האנשים הכי חשובים וקרובים לנו היו איתנו ואין לנו מילים לתאר זאת. זה עם ישראל במיטבו".
רינה, אמה של מאי, מספרת: "מאי היא דור שמיני בפתח תקווה. היה מאוד חשוב לי שהחתונה שלה תתקיים כמו שהיא חלמה, כי גם הבת מצווה שלה נהרסה, מאחר וארבעה חודשים לפני כן אבא שלה נפטר באופן פתאומי ותרמנו את האיברים שלו. כשראיתי אותה, את הבת הבכורה שלי, צועדת לחופה, זה היה מאוד מאוד מרגש".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. עדי בלכמן

    אחת החתונות הכי מרגשות שהייתי בהן! מזל טוב שכנים יקרים!!!! המון אושר ואהבה!!!

  2. בנצי

    מזל טוב בריאות ואושר מאי וגל המקסימים, בע"ה בקרוב נחגוג איתכם במסיבה גדולה,לאחר המצב.אוהב אותכם

  3. מירי

    מזל טוב לזוג המקסים ,וכול הכבוד לשכנים אין דברים כאלה,וחוץ מזה החתונה הזו תזכר כאחת החתונות היפות והמעניינות בזמנים שכאלו,בהצלחה

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איזה זוג חמודדד!!! מזל טוב, תזכו להקים בית נאמן בישראל, ותהיו לעד מאושרים ביחד, אמן

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הישראלי היפה כל הכבוד לכם עבודת קודש

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר