גרינברג ואנשי פיקוד העורף בסמוך לבית האבות נאות השרון צילום דוברות העירייה
גרינברג ואנשי פיקוד העורף בסמוך לבית האבות נאות השרון צילום דוברות העירייה

עובד בבית אבות בפתח תקוה אובחן כחולה בקורונה, מאות קשישים ואנשי צוות ייבדקו

אחד העובדים בבית האבות "נאות השרון" בפתח תקוה, המאכלס 200 קשישים סיעודיים, התגלה כחולה בקורונה. העובד ובני משפחתו אמורים להיות מועברים למלונית

פורסם בתאריך: 20.4.20 00:27

אחד העובדים בבית האבות "נאות השרון" בפתח תקוה, המאכלס 200 קשישים סיעודיים, התגלה כחיובי לקורונה. ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג, יחד עם גורמי הרשות הרלוונטיים וצוות של פיקוד העורף, הגיעו אתמול בערב (ראשון) למקום ונוצר קשר עם הגורמים ממשרד הבריאות ומד"א אשר יקיימו הבוקר (שני) בדיקות יזומות לדיירים. במקביל, גורמי העירייה איתרו את העובד שנמצא חיובי, המתגורר בסמוך לבית האבות, ו-וידאו כי הוא מבודד ממשפחתו. כמו כן, בהתאם לבקשת ראש העירייה, בני משפחתו של העובד יעברו בדיקה היום כדי להסיר את החשש להדבקות ולשלול היתכנות להדבקויות נוספות לאלו שבאו במגע עם בני המשפחה. פיקוד העורף והרשות פעלו אתמול בערב להפנות את החולה ומשפחתו למלונית מתאימה. בית האבות מבודד ומנוטרל מאנשים מבחוץ. זאת לצד שמירת הבידוד בין המחלקות בבית האבות עצמו.

גרינברג בסמוך לבית האבות נאות השרון צילום דוברות העירייה

גרינברג ואנשי צה"ל בסמוך לבית האבות נאות השרון צילום דוברות העירייה

גרינברג אמר: "בהמשך למקרה ההדבקות שנתגלה בבית האבות "נאות השרון" בעיר, הגענו למקום יחד עם פיקוד העורף ובודדנו את המבנה עד אשר תיערך בדיקה לכל הדיירים ותשלל הדבקות נוספת. אם חלילה יתברר כי קיים מקרה הדבקות נוסף, אנחנו נפעל בדומה להתנהלות בה נקטנו כאשר התגלתה לאחרונה חולת קורונה במקבץ הדיור ברח' גד מכנס בעיר. אין ספק כי ההרתמות שלנו למען הדיירים במקבץ הדיור, לרבות חיטוי המקום, שינוע חבילות מזון ותרופות, הקמת מערך היסעים לדיירים הזקוקים לטיפולים שגרתיים דחופים והקמת חמ"ל שתפקד סביב השעון ונתן מענה פרטני – אפשר לקשישים להימצא בבידוד ללא דאגות ואף מנע מקרי הדבקות נוספים במקבץ הדיור. עיריית פתח תקוה שמה בראש סדר העדיפויות את רווחתם ובריאותם של בני הגיל השלישי וכך גם זה יימשך לכל אורך המשבר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר